Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Автошкола на добра цена в София

Разни там колички, камиончета, багерчета и други на колелета :p .
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295686
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365797
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Mozo »

Montoya написа:Това че му замръзват ключалките и се е скъсал маркуча на задната чистачка не прави колата претенциозна Мо.
Двигателите без едно литровия са здрави, окачване също, а че ще дрънка някоя пластмаса или ще тече вода от някъде е бял кахър
Да де, така разсъждавате вие - дрънкала била, течала, ма то това било бял кахър... А това, че моята е пет години по стара и няма подобни проблеми не се отчита никога. Стига, правена е с теслата като някоя жигула, ужасно е. Наистина не знам как си затваряте очите пред подобна мърлящина. И не са му замръзнали ключалките. Стягат механизмите и просто нищо не действа, ключалките иначе бачкат, ама кел файда. Механизмите са мазани с какво ли не. Дори и да успееш да я отвориш, после няма затваряне. Извинявай, ама това е срамота за кола от 2002 - ра година. Такива проблеми имах с шкодата, ама тя беше набор 83... В най-свирепия студ тази година вратите ми се отварят все едно навън е 30 градуса. Никога не са мазани с нищо. Само първата година мазах уплътненията с глицерин, но спрях, защото видях, че няма смисъл. Никога не е залепвало уплътнение дори, не знам как го правят, но е факт. Това е защото е боклук и не е качествена, а на вашите качествени ФолкЦвагени си се качвайте от задните врати #-o А това за наводняването на багажника можеш и сам да влезеш във форума на ФолкЦваген и да прочетеш дали случайно се е скъсал маркуч или е масов проблем :куку: Само да вметна, че колата е закупена от първи собственик и е на реални 60 000 километра. Чисто нова на външен вид, изключително малко карана и с толкова проблеми, просто ще ме извиняваш. Нали, няма смисъл да говорим отново за залепени повърхности, щото ако видиш предното табло на какви балони е и как стои, чак теб ще те хване срам от тая марка #-o
Прочетено: 9671 пъти
Изображение
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21165
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118021
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Montoya »

Е не пак спор по тая тема де :lol: Твоето рено е едно, ама я ги хвани 1000 рена и 1000 половера и направи статистика да видим. Освен това видя, че карам 27 годишна кола в състояние почти близко до оригиналното а е на 430 хиляди км вече, като са и спестени едни 100 хиляди от някой арабин търговец у швабско
Васил Антонов написа:Аз предлагам да направим анкета измежду всички водачи във форума коя кола е най- добра и който производител събере най- голям процент значи той е най популярен , не че това е гаранция за това че е най- качествен , но все пак е някакъв ориентир .

И понеже аз така и не се научих да пускам анкети Мозо и Монтоя да драсне едно питане и да видим какво ще излезе , така ми се струва най- демократично
Няма да стане с анкета, първо щото са много марките коли, второ от сега ти казвам, аз гласувам за фв, мозо за рено, льо за мицубиши и мазда и т.н.т.
При колите втора ръка като цяло е важно състоянието на конкретния екземляр. Каква ще да е, не е ли поддържана преди теб си е кочина и като цяло е на късмет работата.
Ако погледаш някакви стъкмистики в европейски и световен вариант, дори и в нашенски вариант ще разбереш кои са най популярните марки като видиш продажбите им на пазара.
Без да съм чел статистики и като загърбя фенщината, а и по това което срещам по пътищата с ръка на сърцето мога да каже, че поне в България най много са фолксвагените.
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295686
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365797
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Mozo »

То и чалга най-много се слуша в България... Някои хора така и не разбраха, че масовото не означава качествено. В повечето случаи е тъкмо обратното. Иначе си важи лафът - абе, тия ферарита май нещо не са читави, гледам не ги карат много...
Изображение
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21165
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118021
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Montoya »

Така е, особено тва за фераритата, но не можеш да си изкривиш душата, че шанса да попадне на рено което е тотал щета и трябва да извади една бала пари за да го върне към живот е много по голям от това да попадне на такъв фолксваген.
Само ще спомена торсионното окачване на задния мост...
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Kotkata68
Глобална котка-идиотка
Глобална котка-идиотка
Мнения: 29946
Регистриран: пет ное 30, 2007 12:06
Репутация: 58101
пол: Жена

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Kotkata68 »

Честито, Васко. Леко и безаварийно каране. :)

Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!

Опознават ме само тези, на които позволя... за останалите съм просто това, което виждат!

Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295686
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365797
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Mozo »

Montoya написа:Така е, особено тва за фераритата, но не можеш да си изкривиш душата, че шанса да попадне на рено което е тотал щета и трябва да извади една бала пари за да го върне към живот е много по голям от това да попадне на такъв фолксваген.
Само ще спомена торсионното окачване на задния мост...
И какво му има на торсионното окачване? Че е абсолютно необслужваемо, няма пружини и не трябва да го мислиш и него? Ето, моето вече 19 години е все още оригиналното. Всичките ми познати, които са с лагуни също не са го пипали. Не бъркай с Пежо, ако обичаш :p

И не говоря за Рено, говоря специално за Лагуна и то първа серия. Втора серия са вече трошливи боклуци, досущ като Фолксваген. Не съм сляп фен, но не мога да кажа на черното бяло. Навсякъде е пипано с мерак и е доизкусурено, ама точно така, както аз обичам. В детайл е мислено, а не ма'ай с теслата. Ти сам видя как се затварят вратите. Всичко е пипнато по същия начин. Фолксватените от тези години са доста далеч от подобна прецизност, че и след това даже. Много по-пръчкави са и страдат от такива недомислици, че просто ми става смешно като дойде някой и пъчейки се започва да ми говори за немското качество. Да, немското качество, ама в мерцедес, не и тук. Последните пет години се постегнаха, но преди това просто бяха...
Ходих при един преди две-три години, на когото работата му е да разглобява коли и прави това по цял ден. Без да отварям дума за качество или нещо подобно, просто търсех една декоративна лайсна, той сам ми каза - братко, това е направено по уникален начин - сглобка, изчисления, всичко. Няма разглобяване, много добре са го направили. В същото време ми показва Рено 19 и казва, че е тотален кенеф, нищо по него не е направено като хората и се разглобява с поглед. И след това думите му се доказаха. Елементарна гумена хоризонтална лайсна под стъклото я сваляхме два часа. Ама то направено не с мерак, ами направо все едно в къщи ще си я кара. Като слагах парктротика се наложи да разглобя едната от гредите отиващи към багажника, за да прекарам кабелите за задната и към стопа оттам. За това парче пластмаса, което е дълго не повече от 25 сантиметра, знаеш ли колко щипки са сложили? ДЕВЕТ!!! Две от тях от оня тип дето се набиват в дупка, плюс изолиращ материал дебел пет сантиметра. За една проста декорация на задна греда :roll: Искаш ли да отворим същата греда на Голф или Поло? И все още никъде нямам изтъркано, да се показва отдолу бяла пластмаса, както е модерно на коли на по 2-3 години, да Фолксваген, нищо не ми е на балончета, а и таванът си е още там, като чисто нов :lol: Ето за това говоря PDT_Love_18 PDT_Love_18 PDT_Love_18
Изображение
Потребителски аватар
Zeroadhesion
       
Мнения: 19268
Регистриран: нед апр 13, 2008 18:33
Репутация: 39497
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Zeroadhesion »

Mozo написа:И не говоря за Рено, говоря специално за Лагуна и то първа серия.
Нека да позная, твоята Лагуна е първа серия? :toothy10:
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21165
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118021
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Montoya »

През поне 3 от 6 работни дни за сервиза на братовчеда идва някой с рено със скъсани торсиони, просто гният железата зад шлиците и се късат от тампона, късат се и самите тампони в които са зацепени торсионите. Проблема в случая е не че се е скъсал, а че не се продават нови. Само втора ръка, по 120 кожи парчето, обикновено има за смяна само по две, но по принцип са 4, тампоните са по 30-40 лв парчето.

П.С Всеки с приоритетите си обаче. Теб те вълнуват тия неща като хладилно затварящи се врати, пластмаси по броните, таваните, тапицерията, таблото, мен единственото което ме вълнува е като завъртя ключа да запали. Запали ли газ до къде съм тръгнал и толкоз Вземе ли да тропа пластмаса не ми пука, просто увеличавам музиката :headbang:
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295686
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365797
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Mozo »

Да де, ама това цялото тропане, дрънкане, тракане и разлепване не говори за никакво качество, тъкмо обратното :) За возията да не говорим :) Ако ще караме такива корита, да се качваме на трабантите и да отпрашваме, но нека все пак има малко качество и финес :-k
А за палене ти сам видя - още не си пипнал ключа, стартерът почти няма завъртане, по-малко и от четвърт и е запалила. Няма студ, няма зима, няма лято. Винаги. Седма година не съм пипнал нищичко по тоя двигател и работи като швейцарски часовник, ама буквално - тихо и пърха като мушица. Наскоро смених стартера, че взе да върти тегаво и трябваше да се рециклира, ама няма кой да се занимава. В момента пали от четвърт на четвъртината, не мога да ти го опиша, трябва да го видиш. Карал съм един милион коли, никоя не пали така, че да имаш чувството, че с ключа завърташ двигателя и той вече е запалил. Почти няма завъртане :cool:

За братовчеда ти - някой с Рено или някой с Лагуна :p И не ми казвай, че 25 години не си сменял тампони на заден мост, не си сменял тампони на амортисьори, самите амортисьори и т.н. Едва ли ремонтът ти е по-евтин от въпросните два тампона, които я ги смениш някога, я не. Пак повтарям - моите са оригиналните, на познатите ми също. Карат по над 20 години, което е повече от достатъчно. Това не мога да го отчета като проблем PDT_Love_18 PDT_Love_18 PDT_Love_18
Изображение
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21165
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118021
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Montoya »

Тампони сменях на задния мост, просто докарах една цяла баня от София до берковица на веднъж, 30 квадрата плочки, 150кг лепило, моноблок, мивка шкаф с огледало, батерии и докато мина през София се скъсаха на трамвайните релси на Мария Луиза :mrgreen:
Четирите тампона 52 лева с отстъпка :mrgreen:
Ама виждаш ли сега как объркахме Васко, та нито фв, нито рено ще си купи, току виж се заробил с някоя екотек корса :mrgreen:
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Потребителски аватар
Льо
Луд за връзване
Луд за връзване
Мнения: 13887
Регистриран: нед мар 10, 2013 09:19
Репутация: 47124
пол: Мъж
Местоположение: Пловдив

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Льо »

Честито, Васе :thumbright:

Монти е прав, че фолцовете са заляли територията ни и чисто икономически, за теб е най-добре да се сдобиеш с фолц и то точно Поло. Части бол, цени по поддръжката ниски, върви, мяза - перфекция.
Вкъщи също ще влезе Поло и това ще е другата седмица. Добре че няма да е мое :lol:

Пък торсионното на рендетата е здраво наистина, но скъпо и затова имам двамина абонирани да им наварявам болтовете два пъти годишно :p Мда, забравих да кажа, че са на Рено 11 и са доста вехти, а на Лагуната торсиона е добър и лесен за сваляне с доста ВД40 и няколко пъти мамата. Най-добрият торсион е на Хонда, щото няма нищо общо с Рено и Пежо :mrgreen:
"Много трудно се обяснява на глухи, показва на слепи и спори с идиоти"
Васил Антонов
Ветеран
Ветеран
Мнения: 1099
Регистриран: ср фев 25, 2015 12:53
Репутация: 328
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Васил Антонов »

Аз само чета и се кефя на ожесточения спор в който изпаднахте , само че за съжаление не мога да кажа нищо по въпроса smst
Човек е мярката за всички неща.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295686
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365797
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Mozo »

Montoya написа:Тампони сменях на задния мост, просто докарах една цяла баня от София до берковица на веднъж, 30 квадрата плочки, 150кг лепило, моноблок, мивка шкаф с огледало, батерии и докато мина през София се скъсаха на трамвайните релси на Мария Луиза :mrgreen:
Четирите тампона 52 лева с отстъпка :mrgreen:
Ама виждаш ли сега как объркахме Васко, та нито фв, нито рено ще си купи, току виж се заробил с някоя екотек корса :mrgreen:
Те това ще ми е финалът :toothy10: :toothy10: :toothy10:
Льо написа:Честито, Васе :thumbright:

Монти е прав, че фолцовете са заляли територията ни и чисто икономически, за теб е най-добре да се сдобиеш с фолц и то точно Поло. Части бол, цени по поддръжката ниски, върви, мяза - перфекция.
Вкъщи също ще влезе Поло и това ще е другата седмица. Добре че няма да е мое :lol:

Пък торсионното на рендетата е здраво наистина, но скъпо и затова имам двамина абонирани да им наварявам болтовете два пъти годишно :p Мда, забравих да кажа, че са на Рено 11 и са доста вехти, а на Лагуната торсиона е добър и лесен за сваляне с доста ВД40 и няколко пъти мамата. Най-добрият торсион е на Хонда, щото няма нищо общо с Рено и Пежо :mrgreen:
Няма как на кола на 30 години нещо да не ѝ се развали, но това не прави въпросната част слаба :thumbright:
Изображение
Васил Антонов
Ветеран
Ветеран
Мнения: 1099
Регистриран: ср фев 25, 2015 12:53
Репутация: 328
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Васил Антонов »

Колеги , вече всичко съм приключил с изпитите и медицинско взех останаха само документите , но не съм наясно сега какви точно трябва да нося в КАТ . Свидетелство от автошколата че съм минал курса успешно трябва ли да нося :?: или то автоматично им излиза по ЕГН
и снимка за книжката нова ли трябва да ми правят в КАТ или мога да занеса тази от картона в автошколата - в смисъл не същата , а дубликат на нея , защото баш сега не съм много за снимане .

И кви кинти трябва снасям при катаджиите :?:
Човек е мярката за всички неща.
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21165
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118021
пол: Мъж

Re: Автошкола на добра цена в София

Мнение от Montoya »

Носиш протокола от изпита, ако имаш. В КАТ те снимат на място, дигитално, като за лична карта. Там попълваш заявление, което ще ти разпечатат. Носиш също така и медицинското за категорията книжка. Ако нямаш дебитна карта с която да платиш на място от ПОС терминал или пък нямат такъв в паспортното, отиваш в банката и превеждаш по две сметки на столичната дирекция парите. 25 лв за книжката и 2лв за талона.
В общи линии обаче, отиди в паспортното или в КАТ, има залепено какви документи трябва да носиш и колко точно пари да преведеш по кои сметки в коя банка

Хората са го написали обаче
http://kat.mvr.bg/Polezna_informacia/izdavane_SUMPS.htm
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Авто-мото”