Montoya написа:Така е, особено тва за фераритата, но не можеш да си изкривиш душата, че шанса да попадне на рено което е тотал щета и трябва да извади една бала пари за да го върне към живот е много по голям от това да попадне на такъв фолксваген.
Само ще спомена торсионното окачване на задния мост...
И какво му има на торсионното окачване? Че е абсолютно необслужваемо, няма пружини и не трябва да го мислиш и него? Ето, моето вече 19 години е все още оригиналното. Всичките ми познати, които са с лагуни също не са го пипали. Не бъркай с Пежо, ако обичаш
И не говоря за Рено, говоря специално за Лагуна и то първа серия. Втора серия са вече трошливи боклуци, досущ като Фолксваген. Не съм сляп фен, но не мога да кажа на черното бяло. Навсякъде е пипано с мерак и е доизкусурено, ама точно така, както аз обичам. В детайл е мислено, а не ма'ай с теслата. Ти сам видя как се затварят вратите. Всичко е пипнато по същия начин. Фолксватените от тези години са доста далеч от подобна прецизност, че и след това даже. Много по-пръчкави са и страдат от такива недомислици, че просто ми става смешно като дойде някой и пъчейки се започва да ми говори за немското качество. Да, немското качество, ама в мерцедес, не и тук. Последните пет години се постегнаха, но преди това просто бяха...
Ходих при един преди две-три години, на когото работата му е да разглобява коли и прави това по цял ден. Без да отварям дума за качество или нещо подобно, просто търсех една декоративна лайсна, той сам ми каза - братко, това е направено по уникален начин - сглобка, изчисления, всичко. Няма разглобяване, много добре са го направили. В същото време ми показва Рено 19 и казва, че е тотален кенеф, нищо по него не е направено като хората и се разглобява с поглед. И след това думите му се доказаха. Елементарна гумена хоризонтална лайсна под стъклото я сваляхме два часа. Ама то направено не с мерак, ами направо все едно в къщи ще си я кара. Като слагах парктротика се наложи да разглобя едната от гредите отиващи към багажника, за да прекарам кабелите за задната и към стопа оттам. За това парче пластмаса, което е дълго не повече от 25 сантиметра, знаеш ли колко щипки са сложили? ДЕВЕТ!!! Две от тях от оня тип дето се набиват в дупка, плюс изолиращ материал дебел пет сантиметра. За една проста декорация на задна греда

Искаш ли да отворим същата греда на Голф или Поло? И все още никъде нямам изтъркано, да се показва отдолу бяла пластмаса, както е модерно на коли на по 2-3 години, да Фолксваген, нищо не ми е на балончета, а и таванът си е още там, като чисто нов

Ето за това говоря
