Още по-тъжното е, че не си вдянал и дума от цитирания пост, а те смятах за интелигентен човек!

В този пост му казвам, че проблемът му не е в затворения драйвър на енвидия, а в нещо друго.
Писал съм, че КДЕ използва Уйланд, защото те самите го бяха обявили по-рано, че го имплементират.
Нъл' знаеш какво означава "finalize the transition"? В този пост се споменава в заглавието, което означава, че по време на писането на тази статия, Уйланд вече е бил имплементиран в Краш Десктопа, от което следва, че го използват. А доколко реално е работело - това е друг въпрос.
https://dot.kde.org/2019/09/07/kde-deci ... y-and-apps
Другата причина да мисля, че Уйланд се използва в КДЕ беше, че при една от пробите на КДЕ реших да играя ETS2 и както винаги си пуснах OSD от контролния панел на енвидия. След това реших да записвам геймплея, а знаеш SSR какво иска от теб - да му позволиш да изключва флипинга. При плазмата флипинг (май) няма, но така или иначе - без флипинг няма V-Sync. В момента, в който потвърдих на SSR за флипинга, и той, и V-Sync си останаха зелени (демек работещи). Ако в тази сесия се използваше X11, изключването на флипинга щеше да изпише BLIT и да направи надписите червени. Фактът, че си останаха зелени, а SSR не се размрънка пак за флипинга, ме накара да мисля, че Плазмата използва уйланд. Все пак за 9 години нон-стоп с канелата имам повече от наблюдения за поведението ѝ, когато включиш или изключиш нещо, от което нейният пърформанс зависи почти изцяло.
