Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Бизнес план на туристическа фирма-презентация

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с туризма.
Познавателен туризъм, рекреационен туризъм, културен туризъм, лечебен туризъм, бизнес туризъм, спортен туризъм, планински туризъм, селски туризъм, риболовен туризъм, екотуризъм, религиозен туризъм, секс-туризъм, социален туризъм, материална база, природни ресурси, туриистически потоци.
Нова тема Отговори
Kotkata68
Глобална котка-идиотка
Глобална котка-идиотка
Мнения: 29946
Регистриран: пет ное 30, 2007 12:06
Репутация: 58101
пол: Жена

Бизнес план на туристическа фирма-презентация

Мнение от Kotkata68 »

Бизнес план натуристическа фирма “Сенатор Травел”
Изготвил: Кристина Благоева Богданова
Фак. номер 0169516


Резюме
Фирма „Сенатор Травел” ЕООД е туристическа агенция, намираща се на територията на град Благоевград.
Лиценз ТО: 04687
Централен офис
Благоевград, ул. Трети март 20
тел.: 073/ 834 782
факс: 073/ 834 782
e-mail: shco@mail.bg
Туроператорска и агентска дейност
Почивки и екскурзии в България и чужбина
Почивка в Халкидики, Гърция
Екскурзии в Гърция
Ученически екскурзии
Зелени училища
Автобусни билети за цяла Европа

Мисия на фирмата
Мисията на организацията е да удовлетворява платежоспособното търсене на потребителите на туристически продукти от региона и цялата страна.

Цели на фирмата
Главната цел е фирмата да завоюва челно място при предлагането на туристически услуги, както и да организира предлагането на подобен род услуги в цяла България.
Друга цел на “Сенатор Травъл” ЕООД е да се наложи на пазара чрез постоянство и качество на услугите.

Фирмена стратегия на „Сенатор Травъл” ЕООД
Разполагайки с информация за това какви продукти търсят клиентите и къде ги търсят маркетинг отдела на туристическата компания може да оформи своята печеливша онлайн стратегия решавайки два основни въпроса – за комуникационната и дистрибуционна политика.
Що се отнася до комуникационните канали, то интернет се превърна в един от най-използваните през последните години в световен мащаб. Тази тенденция е продиктувана основно от три фактора. Първо по-ниската цена на рекламата в интернет. На второ място възможността за интерактивност и измерваемост и все по-масовото социализиране на интернет като трета причина.
По отношение на дистрибуционните канали в туристическото предлагане съвременните технологии предоставят средства улесняващи онлайн продажбите.
............................
Бизнес план на туристическа фирма-презентация.rar
(196.03 KиБ) Свален 170 пъти
Прочетено: 1586 пъти

Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!

Опознават ме само тези, на които позволя... за останалите съм просто това, което виждат!

Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Туризъм”