По-скоро е от твоя хардуер. Халф Лайф 2 е единственият шутър, който съм играл многократно, винаги е с надута до дупка графика и върви много мазно и приятно, независимо какви движения правя с мишката.
Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Linux игри - подкарване и инсталиране
- Валсо
- Дарител
- Мнения: 12635
- Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
- Репутация: 45555
- пол: Мъж
- Местоположение: ~/$USER
- Контакти:
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Vsync беше деактивиран по подразбиране, аз го активирах и с активиран Vsync играта изглежда не засича. Поне засега.Zeroadhesion написа: ↑съб юни 29, 2024 10:58
При мен при повечето игри този проблем се оправя като изключа Vsync. Направи Wait for vertical sync на disabled.
Пиши в конзолата на играта net_graph 1 и ще ти излезе вграден fps брояч.
Странното е че когато стартирам играта от терминала, а не от иконата на десктопа, играта понякога насича през цялото време, не знам защо. Това е резултата от терминала когато насича. Не знам дали показва някакъв проблем. Това е с активиран Vsync:
Код: Избери всички
$ ./hl2.sh
SDL video target is 'x11'
SDL video target is 'x11'
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_object.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_blit.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_multisample.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_fence.
This system supports the OpenGL extension GL_NV_fence.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_sync.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_draw_buffers2.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_bindable_uniform.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_flush_buffer_range.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_map_buffer_range.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_vertex_buffer_object.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_occlusion_query.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_texture_range.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_client_storage.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ARB_uniform_buffer.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_vertex_array_bgra.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_vertex_array_bgra.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_framebuffer_object.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_GREMEDY_string_marker.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_debug_output.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_direct_state_access.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_NV_bindless_texture.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_AMD_pinned_memory.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_multisample_blit_scaled.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_texture_sRGB_decode.
This system supports the OpenGL extension GL_NVX_gpu_memory_info.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ATI_meminfo.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_texture_compression_s3tc.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_texture_compression_dxt1.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ANGLE_texture_compression_dxt3.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ANGLE_texture_compression_dxt5.
This system supports the OpenGL extension GLX_EXT_swap_control_tear.
GL_NV_bindless_texture: DISABLED
GL_AMD_pinned_memory: DISABLED
GL_EXT_texture_sRGB_decode: AVAILABLE
Did not detect any valid joysticks.
GL_NVX_gpu_memory_info: AVAILABLE
GL_ATI_meminfo: UNAVAILABLE
GL_NVX_gpu_memory_info: Total Dedicated: 2097152, Total Avail: 2097152, Current Avail: 1781568
GL_MAX_SAMPLES_EXT: 64
Gtk-Message: 15:26:58.241: Failed to load module "gail"
Gtk-Message: 15:26:58.241: Failed to load module "atk-bridge"
CShaderDeviceMgrBase::GetRecommendedConfigurationInfo: CPU speed: 3400 MHz, Processor: GenuineIntel
GlobalMemoryStatus: 4294967295
CShaderDeviceMgrBase::GetRecommendedConfigurationInfo: CPU speed: 3400 MHz, Processor: GenuineIntel
GlobalMemoryStatus: 4294967295
[0629/152658:WARNING:proxy_service.cc(958)] PAC support disabled because there is no system implementation
IDirect3DDevice9::Create: BackBufWidth: 1920, BackBufHeight: 1080, D3DFMT: 3, BackBufCount: 1, MultisampleType: 0, MultisampleQuality: 0
GL sampler object usage: ENABLED
GL prefer MapBufferRange: NO
##### swap interval = 1 swap limit = 1 #####
##### swap interval = -1 swap limit = 1 #####
Could not load program cache file glbaseshaders.cfg
Could not find base GL shader cache file
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 3
CGLMShaderPair::SetProgramPair: Centroid masks differ at link time of vertex shader lightmappedgeneric_vs20 and pixel shader decalbasetimeslightmapalphablendselfillum2_ps20b!
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 3
Loaded program cache file "glshaders.cfg", total keyvalues: 271, total successfully linked: 271
Precache: Took 1586 ms, Vertex 819, Pixel 1030
ConVarRef mat_dxlevel doesn't point to an existing ConVar
server.so loaded for "Half-Life 2"
Convar developer has multiple help strings:
parent (wins): "Set developer message level"
child: "Set developer message level."
maxplayers set to 1
Error: Material "debug/debugluxels" uses unknown shader "DebugLuxels"
Error: Material "___fillrate_0" uses unknown shader "FillRate"
Error: Material "___debugnormalmap_1" uses unknown shader "DebugNormalMap"
Error: Material "___debugdrawenvmapmask_2" uses unknown shader "DebugDrawEnvmapMask"
Error: Material "___debugdepth_3" uses unknown shader "DebugDepth"
Error: Material "___debugdepth_4" uses unknown shader "DebugDepth"
Steam config directory: /home/anon/half-life2/HalfLife2Source/game/platform/config
CClientSteamContext logged on = 1
Convar developer has multiple help strings:
parent (wins): "Set developer message level"
child: "Set developer message level."
Unknown command "cl_thirdperson"
Can't use cheat cvar cam_snapto in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_ideallag in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdelta in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdist in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdistright in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdistup in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_collision in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_minpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_minyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxdistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_mindistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_orthowidth in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_orthoheight in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
JOY_AXIS_X: mapped to Turn (absolute)
JOY_AXIS_Y: mapped to Look (absolute)
JOY_AXIS_Z: unmapped
JOY_AXIS_R: mapped to Forward (absolute)
JOY_AXIS_U: mapped to Side (absolute)
JOY_AXIS_V: unmapped
Advanced Joystick settings initialized
Unknown command "sv_backspeed"
Not playing a local game.
Console initialized.
--- Missing Vgui material vgui/servers/icon_replay
--- Missing Vgui material vgui/servers/icon_replay_column
Can't use cheat cvar fog_start in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar fog_end in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar fog_startskybox in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar fog_endskybox in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar r_farz in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
'cfg/motd.txt' not found; not loaded
'cfg/motd_text.txt' not found; not loaded
Requesting texture value from var "$basetexture" which is not a texture value (material: dev/bloomadd)
Requesting texture value from var "$basetexture" which is not a texture value (material: dev/no_pixel_write)
Requesting texture value from var "$basetexture" which is not a texture value (material: dev/lumcompare)
JOY_AXIS_X: mapped to Turn (absolute)
JOY_AXIS_Y: mapped to Look (absolute)
JOY_AXIS_Z: unmapped
JOY_AXIS_R: mapped to Forward (absolute)
JOY_AXIS_U: mapped to Side (absolute)
JOY_AXIS_V: unmapped
Advanced Joystick settings initialized
Redownloading all lightmaps
m_face->glyph->bitmap.width is 0 for ch:32 Noto Sans
m_face->glyph->bitmap.width is 0 for ch:32 Verdana
m_face->glyph->bitmap.width is 0 for ch:32 Verdana
Dropped anon from server (Disconnect by user.)
info_hint (HammerID: 0, position (-5596.00, -904.00, 147.69)) with no hint type.
info_hint (HammerID: 0, position (-5608.00, -1176.00, 111.69)) with no hint type.
info_hint (HammerID: 0, position (-5608.00, -1280.00, 155.69)) with no hint type.
Error: Material "models/breen/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/breen/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/gman/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/gman/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Unable to load sprite material materials/sprites/xssmke1.vmt!
Unable to load sprite material materials/sprites/flare6.vmt!
Error: Material "models/humans/male/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/male/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/female/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/female/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/male/grn_pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/male/grn_pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/police/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/police/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Attempting to precache model, but model name is NULL
'cfg/motd.txt' not found; not loaded
'cfg/motd_text.txt' not found; not loaded
Dead end link: pod_player24
Dead end link: pod_track_R_07
Dead end link: pod_track_L_08
Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.
Support for this will go away soon.
- Material : nature/red_grass_thin
- Surface center : -6156 -2589 -64
Warning: WorldTwoTextureBlend found on a non-displacement surface (material: nature/red_grass_thin). This wastes perf for no benefit.
Redownloading all lightmaps
Dropped anon from server (Server shutting down)
Host_WriteConfiguration: Wrote cfg/config.cfg
Shutdown function ShutdownMixerControls() not in list!!!
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 295022
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 364043
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Zeroadhesion написа: ↑съб юни 29, 2024 10:58Пиши в конзолата на играта net_graph 1 и ще ти излезе вграден fps брояч.

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Здравейте! Скоро тук никой не е питал и не се е оплаквал и за това пак аз 
Има ли начин на манджарото да си гледам дясното огледало на втория монитор на ATS/ETS2, така както го прави AMD Eyefinity на уина? Видеото е GB RX 6800.

Има ли начин на манджарото да си гледам дясното огледало на втория монитор на ATS/ETS2, така както го прави AMD Eyefinity на уина? Видеото е GB RX 6800.
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 295022
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 364043
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Ето тук намирам за AMD, колко работи, нямам идея:
https://forums.linuxmint.com/viewtopic. ... 6#p2413116
При NVIDIA си го има официално:
https://us.download.nvidia.com/XFree86/ ... nview.html
https://forums.linuxmint.com/viewtopic. ... 6#p2413116
При NVIDIA си го има официално:
https://us.download.nvidia.com/XFree86/ ... nview.html

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Мдаа ясно. Аз пък си мислех че квантовата механика била сложна 

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Отговорът за доста неща е константно число - 42, ако се вярва на Дъглас Адамс, е, аз поне му вярвам.
Селски, Начо Селски.
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Има ли начин да се увеличи размера на шрифта на диалозите и менютата на The Elder Scrolls III: Morrowind че почти не се разчита при резолюция 1920x1080?
Edit: Намерих опция за GUI Scaling Factor в настройките на opneMW launcher-а която увеличава размера на шрифта.
Edit: Намерих опция за GUI Scaling Factor в настройките на opneMW launcher-а която увеличава размера на шрифта.
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Здравейте, преинсталирах си Минтчето и вече съм с Канелка 21.3
Тук за да попитам, какви са новите тенденции за да се играят игри на Минт. Какво друго освен WINE трябва да инсталирам и как става този номер?
Тук за да попитам, какви са новите тенденции за да се играят игри на Минт. Какво друго освен WINE трябва да инсталирам и как става този номер?
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 295022
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 364043
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Що продължаваш да се мъчиш с Ubuntu-базирани?
Сега, вместо да инсталираш Wine за нула време с:
Ще трябва да направиш това:
Лесно и удобно, като по убунтовски.
И вече излезе Mint 22
Сега, вместо да инсталираш Wine за нула време с:
Код: Избери всички
pacman -S wine
Код: Избери всички
sudo dpkg --add-architecture i386
sudo mkdir -pm755 /etc/apt/keyrings
sudo wget -O /etc/apt/keyrings/winehq-archive.key https://dl.winehq.org/wine-builds/winehq.key
sudo wget -NP /etc/apt/sources.list.d/ https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/dists/focal/winehq-focal.sources
sudo apt update
sudo apt install --install-recommends winehq-devel
И вече излезе Mint 22


- Валсо
- Дарител
- Мнения: 12635
- Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
- Репутация: 45555
- пол: Мъж
- Местоположение: ~/$USER
- Контакти:
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Mozo написа: ↑чет авг 22, 2024 13:02Що продължаваш да се мъчиш с Ubuntu-базирани?
Сега, вместо да инсталираш Wine за нула време с:Ще трябва да направиш това:Код: Избери всички
pacman -S wine
Лесно и удобно, като по убунтовски.Код: Избери всички
sudo dpkg --add-architecture i386 sudo mkdir -pm755 /etc/apt/keyrings sudo wget -O /etc/apt/keyrings/winehq-archive.key https://dl.winehq.org/wine-builds/winehq.key sudo wget -NP /etc/apt/sources.list.d/ https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/dists/focal/winehq-focal.sources sudo apt update sudo apt install --install-recommends winehq-devel
И вече излезе Mint 22![]()




- Валсо
- Дарител
- Мнения: 12635
- Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
- Репутация: 45555
- пол: Мъж
- Местоположение: ~/$USER
- Контакти:
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Някои игри май не са предвидени за RTX серията.
WOT Blitz в Стийм с 1660-ката вървеше много мазно, а сега с 4060-ката накъсва като че ли съм я пуснал на Вуду2, дейва! Сега ще преинсталирам играта с надеждата да си генерира нови шейдъри, та дано се оправи. Че ще е смешно игричка на 10-ина години, оригинално мислена за телефон, да накъсва като побъркана, за Хогуортс и други бая по-тежки игри да вървят прекрасно на ултра настройки.

- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 295022
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 364043
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Няма такъв филм, проблемът е другаде. И си изтрий кеш файла на DXVK, ако имаш такъв, за да се създаде нов, за новото ти видео.

- Валсо
- Дарител
- Мнения: 12635
- Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
- Репутация: 45555
- пол: Мъж
- Местоположение: ~/$USER
- Контакти:
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Не е от това. Изтрих играта и всичко, свързано с нея и пак не ще да си компилира шейдърите, а и не е само тази игра. "Благонавряности вгз" на Валве, че прее*аха линукс гейминга! Ако не е нейтив линукс игра, шейдъри таратанци - трябва да намаля всички настройки на "Low", за да върви сносно и да не ме пусне в битката, когато целият отбор е умрял.
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 295022
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 364043
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Linux игри - подкарване и инсталиране
Valve не са разваляли нищо, компилира си, нещо при теб е. Преебали били Linux гейминга, ама заради теб, нали? Преебаха си бизнес за стотици милиони със Steam Deck, за да ти правят сечено на теб





-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
-
Инсталиране на PhotoScape в Ubuntu Mate 24.04
от usmivka_ta » вт окт 22, 2024 01:22 » в Линукс - инсталация, настройки, проблеми - 47 Отговори
- 1539 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
вт ное 05, 2024 19:43
-
-
-
Инсталиране на дистро през VMWare на физически сторидж?
от Валсо » пон ное 04, 2024 22:51 » в Линукс - инсталация, настройки, проблеми - 31 Отговори
- 1436 Преглеждания
-
Последно мнение от бат-начо
ср ное 06, 2024 16:43
-
-
- 0 Отговори
- 263 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пет фев 14, 2025 12:20
-
-
Дадоха на съд двама, организирали незаконни хазартни игри в Благоевград
от Mozo » чет сеп 12, 2024 13:02 » в Любопитни новини - 0 Отговори
- 49 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
чет сеп 12, 2024 13:02
-
-
-
Дебют в ефира на bTV: Стартират четири нови популярни телевизионни игри
от Mozo » вт юли 09, 2024 13:41 » в Любопитни новини - 1 Отговори
- 58 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
вт юли 09, 2024 13:42
-