Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Linux игри - подкарване и инсталиране

feed Всичко свързано с Линукс. Новини, проблеми, въпроси.
Десктоп Линукс дистибуции, сървърни Линукс дистрибуции, Линукс дистрибуции с общо предназначение, Linux Mint, Ubuntu, Arch Linux, Mandriva, PCLinuxOS, openSUSE, Fedora, Red Hat Enterprise Linux, CentOS, Suse Linux Enterprise Server, Debian, Cross Linux from Scratch, Slackware, Gentoo. Графични среди, новини, игри, драйвъри, въпроси, десктоп, сървър, браузъри, помощ.
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12635
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45555
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Валсо »

ArchEnemy написа:
съб юни 29, 2024 09:16
Четох в интернет че това може да е проблем на Source енджина с opengl
По-скоро е от твоя хардуер. Халф Лайф 2 е единственият шутър, който съм играл многократно, винаги е с надута до дупка графика и върви много мазно и приятно, независимо какви движения правя с мишката.
Прочетено: 234092 пъти
ArchEnemy
Ентусиаст
Ентусиаст
Мнения: 617
Регистриран: пон окт 12, 2020 17:07
Репутация: 417
пол: Мъж

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от ArchEnemy »

Zeroadhesion написа:
съб юни 29, 2024 10:58

При мен при повечето игри този проблем се оправя като изключа Vsync. Направи Wait for vertical sync на disabled.

Пиши в конзолата на играта net_graph 1 и ще ти излезе вграден fps брояч.
Vsync беше деактивиран по подразбиране, аз го активирах и с активиран Vsync играта изглежда не засича. Поне засега.

Странното е че когато стартирам играта от терминала, а не от иконата на десктопа, играта понякога насича през цялото време, не знам защо. Това е резултата от терминала когато насича. Не знам дали показва някакъв проблем. Това е с активиран Vsync:

Код: Избери всички

$ ./hl2.sh 
SDL video target is 'x11'
SDL video target is 'x11'
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_object.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_blit.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_multisample.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_fence.
This system supports the OpenGL extension GL_NV_fence.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_sync.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_draw_buffers2.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_bindable_uniform.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_flush_buffer_range.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_map_buffer_range.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_vertex_buffer_object.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_occlusion_query.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_texture_range.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_APPLE_client_storage.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ARB_uniform_buffer.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_vertex_array_bgra.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_vertex_array_bgra.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_framebuffer_object.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_GREMEDY_string_marker.
This system supports the OpenGL extension GL_ARB_debug_output.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_direct_state_access.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_NV_bindless_texture.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_AMD_pinned_memory.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_framebuffer_multisample_blit_scaled.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_texture_sRGB_decode.
This system supports the OpenGL extension GL_NVX_gpu_memory_info.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ATI_meminfo.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_texture_compression_s3tc.
This system supports the OpenGL extension GL_EXT_texture_compression_dxt1.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ANGLE_texture_compression_dxt3.
This system DOES NOT support the OpenGL extension GL_ANGLE_texture_compression_dxt5.
This system supports the OpenGL extension GLX_EXT_swap_control_tear.
GL_NV_bindless_texture: DISABLED
GL_AMD_pinned_memory: DISABLED
GL_EXT_texture_sRGB_decode: AVAILABLE
Did not detect any valid joysticks.
GL_NVX_gpu_memory_info: AVAILABLE
GL_ATI_meminfo: UNAVAILABLE
GL_NVX_gpu_memory_info: Total Dedicated: 2097152, Total Avail: 2097152, Current Avail: 1781568
GL_MAX_SAMPLES_EXT: 64
Gtk-Message: 15:26:58.241: Failed to load module "gail"
Gtk-Message: 15:26:58.241: Failed to load module "atk-bridge"
CShaderDeviceMgrBase::GetRecommendedConfigurationInfo: CPU speed: 3400 MHz, Processor: GenuineIntel
GlobalMemoryStatus: 4294967295
CShaderDeviceMgrBase::GetRecommendedConfigurationInfo: CPU speed: 3400 MHz, Processor: GenuineIntel
GlobalMemoryStatus: 4294967295
[0629/152658:WARNING:proxy_service.cc(958)] PAC support disabled because there is no system implementation
IDirect3DDevice9::Create: BackBufWidth: 1920, BackBufHeight: 1080, D3DFMT: 3, BackBufCount: 1, MultisampleType: 0, MultisampleQuality: 0
GL sampler object usage: ENABLED
GL prefer MapBufferRange: NO

 ##### swap interval = 1     swap limit = 1 #####

 ##### swap interval = -1     swap limit = 1 #####
Could not load program cache file glbaseshaders.cfg
Could not find base GL shader cache file
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file eyes_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 3
CGLMShaderPair::SetProgramPair: Centroid masks differ at link time of vertex shader lightmappedgeneric_vs20 and pixel shader decalbasetimeslightmapalphablendselfillum2_ps20b!
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file teeth_flashlight_ps20b ps-index 0 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 96 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 100 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 4 ps-combo 3
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 0
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 1
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 2
IDirect3DDevice9::CreatePixelShader: shaderapi's centroid mask (0x00000000) differs from mask derived from shader name (0x0000000C) for shader ps-file flashlight_ps20b ps-index 24 ps-combo 3
Loaded program cache file "glshaders.cfg", total keyvalues: 271, total successfully linked: 271
Precache: Took 1586 ms, Vertex 819, Pixel 1030
ConVarRef mat_dxlevel doesn't point to an existing ConVar
server.so loaded for "Half-Life 2"
Convar developer has multiple help strings:
	parent (wins): "Set developer message level"
	child: "Set developer message level."
maxplayers set to 1
Error: Material "debug/debugluxels" uses unknown shader "DebugLuxels"
Error: Material "___fillrate_0" uses unknown shader "FillRate"
Error: Material "___debugnormalmap_1" uses unknown shader "DebugNormalMap"
Error: Material "___debugdrawenvmapmask_2" uses unknown shader "DebugDrawEnvmapMask"
Error: Material "___debugdepth_3" uses unknown shader "DebugDepth"
Error: Material "___debugdepth_4" uses unknown shader "DebugDepth"
Steam config directory: /home/anon/half-life2/HalfLife2Source/game/platform/config
CClientSteamContext logged on = 1
Convar developer has multiple help strings:
	parent (wins): "Set developer message level"
	child: "Set developer message level."
Unknown command "cl_thirdperson"
Can't use cheat cvar cam_snapto in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_ideallag in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdelta in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdist in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdistright in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdistup in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_collision in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_minpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_minyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxdistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_mindistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_orthowidth in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_orthoheight in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
JOY_AXIS_X:  mapped to Turn (absolute)
JOY_AXIS_Y:  mapped to Look (absolute)
JOY_AXIS_Z:  unmapped
JOY_AXIS_R:  mapped to Forward (absolute)
JOY_AXIS_U:  mapped to Side (absolute)
JOY_AXIS_V:  unmapped
Advanced Joystick settings initialized
Unknown command "sv_backspeed"
Not playing a local game.

Console initialized.
--- Missing Vgui material vgui/servers/icon_replay
--- Missing Vgui material vgui/servers/icon_replay_column
Can't use cheat cvar fog_start in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar fog_end in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar fog_startskybox in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar fog_endskybox in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar r_farz in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
'cfg/motd.txt' not found; not loaded
'cfg/motd_text.txt' not found; not loaded
Requesting texture value from var "$basetexture" which is not a texture value (material: dev/bloomadd)
Requesting texture value from var "$basetexture" which is not a texture value (material: dev/no_pixel_write)
Requesting texture value from var "$basetexture" which is not a texture value (material: dev/lumcompare)
JOY_AXIS_X:  mapped to Turn (absolute)
JOY_AXIS_Y:  mapped to Look (absolute)
JOY_AXIS_Z:  unmapped
JOY_AXIS_R:  mapped to Forward (absolute)
JOY_AXIS_U:  mapped to Side (absolute)
JOY_AXIS_V:  unmapped
Advanced Joystick settings initialized
Redownloading all lightmaps
m_face->glyph->bitmap.width is 0 for ch:32 Noto Sans
m_face->glyph->bitmap.width is 0 for ch:32 Verdana
m_face->glyph->bitmap.width is 0 for ch:32 Verdana
Dropped anon from server (Disconnect by user.)
info_hint (HammerID: 0, position (-5596.00, -904.00, 147.69)) with no hint type.
info_hint (HammerID: 0, position (-5608.00, -1176.00, 111.69)) with no hint type.
info_hint (HammerID: 0, position (-5608.00, -1280.00, 155.69)) with no hint type.
Error: Material "models/breen/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/breen/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/gman/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/gman/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Unable to load sprite material materials/sprites/xssmke1.vmt!
Unable to load sprite material materials/sprites/flare6.vmt!
Error: Material "models/humans/male/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/male/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/female/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/female/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/male/grn_pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/humans/male/grn_pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/police/pupil_r" uses unknown shader "Eyeball"
Error: Material "models/police/pupil_l" uses unknown shader "Eyeball"
Attempting to precache model, but model name is NULL
'cfg/motd.txt' not found; not loaded
'cfg/motd_text.txt' not found; not loaded
Dead end link: pod_player24
Dead end link: pod_track_R_07
Dead end link: pod_track_L_08
Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.
Support for this will go away soon.
   - Material       : nature/red_grass_thin
   - Surface center : -6156 -2589 -64
Warning: WorldTwoTextureBlend found on a non-displacement surface (material: nature/red_grass_thin). This wastes perf for no benefit.
Redownloading all lightmaps
Dropped anon from server (Server shutting down)
Host_WriteConfiguration: Wrote cfg/config.cfg
Shutdown function ShutdownMixerControls() not in list!!!
За fps брояча стартирах играта по този начин "./hl2.sh net_graph 1" но брояча не се показва.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295022
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 364043
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Mozo »

ArchEnemy написа:
съб юни 29, 2024 15:35
За fps брояча стартирах играта по този начин "./hl2.sh net_graph 1" но брояча не се показва.
Zeroadhesion написа:
съб юни 29, 2024 10:58
Пиши в конзолата на играта net_graph 1 и ще ти излезе вграден fps брояч.
Изображение
beleale
Регистриран
Мнения: 35
Регистриран: пон сеп 25, 2023 18:27
Репутация: 140
пол: Мъж

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от beleale »

Здравейте! Скоро тук никой не е питал и не се е оплаквал и за това пак аз :)
Има ли начин на манджарото да си гледам дясното огледало на втория монитор на ATS/ETS2, така както го прави AMD Eyefinity на уина? Видеото е GB RX 6800.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295022
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 364043
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Mozo »

Ето тук намирам за AMD, колко работи, нямам идея:
https://forums.linuxmint.com/viewtopic. ... 6#p2413116

При NVIDIA си го има официално:
https://us.download.nvidia.com/XFree86/ ... nview.html
Изображение
beleale
Регистриран
Мнения: 35
Регистриран: пон сеп 25, 2023 18:27
Репутация: 140
пол: Мъж

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от beleale »

Мдаа ясно. Аз пък си мислех че квантовата механика била сложна #-o
Потребителски аватар
бат-начо
Доктор
Доктор
Мнения: 5355
Регистриран: ср фев 21, 2018 15:17
Репутация: 40691
пол: Мъж

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от бат-начо »

Отговорът за доста неща е константно число - 42, ако се вярва на Дъглас Адамс, е, аз поне му вярвам.
Селски, Начо Селски.
ArchEnemy
Ентусиаст
Ентусиаст
Мнения: 617
Регистриран: пон окт 12, 2020 17:07
Репутация: 417
пол: Мъж

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от ArchEnemy »

Има ли начин да се увеличи размера на шрифта на диалозите и менютата на The Elder Scrolls III: Morrowind че почти не се разчита при резолюция 1920x1080?

Edit: Намерих опция за GUI Scaling Factor в настройките на opneMW launcher-а която увеличава размера на шрифта.
fox1981
Начинаещ
Мнения: 72
Регистриран: съб сеп 08, 2018 06:59
Репутация: 0
пол: Мъж

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от fox1981 »

Здравейте, преинсталирах си Минтчето и вече съм с Канелка 21.3
Тук за да попитам, какви са новите тенденции за да се играят игри на Минт. Какво друго освен WINE трябва да инсталирам и как става този номер?
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295022
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 364043
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Mozo »

Що продължаваш да се мъчиш с Ubuntu-базирани?

Сега, вместо да инсталираш Wine за нула време с:

Код: Избери всички

pacman -S wine
Ще трябва да направиш това:

Код: Избери всички

sudo dpkg --add-architecture i386 
sudo mkdir -pm755 /etc/apt/keyrings
sudo wget -O /etc/apt/keyrings/winehq-archive.key https://dl.winehq.org/wine-builds/winehq.key
sudo wget -NP /etc/apt/sources.list.d/ https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/dists/focal/winehq-focal.sources
sudo apt update
sudo apt install --install-recommends winehq-devel
Лесно и удобно, като по убунтовски.

И вече излезе Mint 22 :съгласен:
Изображение
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12635
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45555
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Валсо »

Mozo написа:
чет авг 22, 2024 13:02
Що продължаваш да се мъчиш с Ubuntu-базирани?

Сега, вместо да инсталираш Wine за нула време с:

Код: Избери всички

pacman -S wine
Ще трябва да направиш това:

Код: Избери всички

sudo dpkg --add-architecture i386 
sudo mkdir -pm755 /etc/apt/keyrings
sudo wget -O /etc/apt/keyrings/winehq-archive.key https://dl.winehq.org/wine-builds/winehq.key
sudo wget -NP /etc/apt/sources.list.d/ https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/dists/focal/winehq-focal.sources
sudo apt update
sudo apt install --install-recommends winehq-devel
Лесно и удобно, като по убунтовски.

И вече излезе Mint 22 :съгласен:
:toothy10: :toothy10: :evil4: :

Изображение
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12635
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45555
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Валсо »

Някои игри май не са предвидени за RTX серията. #-o WOT Blitz в Стийм с 1660-ката вървеше много мазно, а сега с 4060-ката накъсва като че ли съм я пуснал на Вуду2, дейва! Сега ще преинсталирам играта с надеждата да си генерира нови шейдъри, та дано се оправи. Че ще е смешно игричка на 10-ина години, оригинално мислена за телефон, да накъсва като побъркана, за Хогуортс и други бая по-тежки игри да вървят прекрасно на ултра настройки.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295022
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 364043
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Mozo »

Няма такъв филм, проблемът е другаде. И си изтрий кеш файла на DXVK, ако имаш такъв, за да се създаде нов, за новото ти видео.
Изображение
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12635
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45555
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Валсо »

Mozo написа:
чет авг 22, 2024 19:53
Няма такъв филм, проблемът е другаде. И си изтрий кеш файла на DXVK, ако имаш такъв, за да се създаде нов, за новото ти видео.
Не е от това. Изтрих играта и всичко, свързано с нея и пак не ще да си компилира шейдърите, а и не е само тази игра. "Благонавряности вгз" на Валве, че прее*аха линукс гейминга! Ако не е нейтив линукс игра, шейдъри таратанци - трябва да намаля всички настройки на "Low", за да върви сносно и да не ме пусне в битката, когато целият отбор е умрял.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295022
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 364043
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Linux игри - подкарване и инсталиране

Мнение от Mozo »

Valve не са разваляли нищо, компилира си, нещо при теб е. Преебали били Linux гейминга, ама заради теб, нали? Преебаха си бизнес за стотици милиони със Steam Deck, за да ти правят сечено на теб :lol: :lol: :lol:
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Линукс - инсталация, настройки, проблеми”