Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Нов ден, нов проблем  [РЕШЕНА]

feed Всичко свързано с Линукс. Новини, проблеми, въпроси.
Десктоп Линукс дистибуции, сървърни Линукс дистрибуции, Линукс дистрибуции с общо предназначение, Linux Mint, Ubuntu, Arch Linux, Mandriva, PCLinuxOS, openSUSE, Fedora, Red Hat Enterprise Linux, CentOS, Suse Linux Enterprise Server, Debian, Cross Linux from Scratch, Slackware, Gentoo. Графични среди, новини, игри, драйвъри, въпроси, десктоп, сървър, браузъри, помощ.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12726
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45859
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Нов ден, нов проблем  [РЕШЕНА]

Мнение от Валсо »

Имам странни проблеми със SMPlayer, които не мога да разбера откъде идват и които досега не се бяха случвали. Направих видео (30-ина МБ), показващо всичките проблеми:
https://www70.zippyshare.com/v/EjEAFQNL/file.html

Освен това, като напиша "smplayer --version" в терминала, версията се показва, но заедно с това се стартира и самият плеър. #-o
Зададох му в опциите да създава логове, даже и локация за логовете му зададох и няма и следа от логове. :roll:
Прочетено: 1033 пъти
Тамболианеца
Пристрастéн
Пристрастéн
Мнения: 889
Регистриран: пет сеп 20, 2019 17:00
Репутация: 10536
пол: Мъж

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Тамболианеца »

Виждам архаичен стил на /mount/DiskLabel и с който в миналото имаше проблеми с правата върху монтираното устройство - сиреч достъп до файлове и процеси върху тях от страна на потребителите.
Ако не си го променял ръчно ти, виж коя версия udisks ползваш, т.е. дали е е старата или новата съвременна udisks2.

Пробвай ръчно монтиране в /mnt на външния си диск и виж дали проблемите с плейъра продължават.

П.С. И май е време да си смениш ника на Майстор Трошко. :lol:
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12726
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45859
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Валсо »

Тамболианеца написа:
съб окт 26, 2019 18:56
Виждам архаичен стил на /mount/DiskLabel и с който в миналото имаше проблеми с правата върху монтираното устройство - сиреч достъп до файлове и процеси върху тях от страна на потребителите.
Ако не си го променял ръчно ти, виж коя версия udisks ползваш, т.е. дали е е старата или новата съвременна udisks2.

Пробвай ръчно монтиране в /mnt на външния си диск и виж дали проблемите с плейъра продължават.

П.С. И май е време да си смениш ника на Майстор Трошко. :lol:

Код: Избери всички

[rado@arch]: ~>$ search udisks
extra/udisks2 2.8.4-1 [инсталиран]
Монтираното устройство няма проблеми с правата.

Edit: оказа се, че проблемът бил в mpv версия 0.30. Като го даунгрейднах до 0.29.1, нещата се оправиха.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295607
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365596
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Mozo »

Потвърждавам, новата версия на mpv бъгва яката SMPlayer.
Изображение
Потребителски аватар
petie
Пристрастéн
Пристрастéн
Мнения: 965
Регистриран: съб май 18, 2019 22:35
Репутация: 2734
пол: Мъж

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от petie »

Що ли пък бързате все за най новите версии? :toothy10: :toothy10: :toothy10:
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12726
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45859
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Валсо »

petie написа:
нед окт 27, 2019 23:09
Що ли пък бързате все за най новите версии? :toothy10: :toothy10: :toothy10:
Такива брутални бъгове в софтуера рядко се случват. Е, ако не броим простотията с пакман, де. Сигурно някъде са изпуснали символа ; или пък някоя къдрава скоба и са ивали майката на положението. :lol:
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295607
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365596
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Mozo »

petie написа:
нед окт 27, 2019 23:09
Що ли пък бързате все за най новите версии? :toothy10: :toothy10: :toothy10:
Заникъде не бързам, това идва, това инсталирам :p
Валсо написа:
нед окт 27, 2019 23:50
Такива брутални бъгове в софтуера рядко се случват. Е, ако не броим простотията с пакман, де. Сигурно някъде са изпуснали символа ; или пък някоя къдрава скоба и са ивали майката на положението. :lol:
Каква простотия с pacman :-s
Изображение
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12726
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45859
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Валсо »

Mozo написа:
нед окт 27, 2019 23:53
Каква простотия с pacman :-s
Конфликтът между yay-bin и пакман 5.2.0, заради който се случваха онези неща с невъзможност да го ъпдейтна и последващото замръзване на средата, понеже не всичко се е свалило. Именно заради този конфликт се наложи да сваля и ново ИСО на Анарки, където този проблем е оправен и да преинсталирам.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295607
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365596
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Mozo »

Yay не е в официалните хранилища на Arch, а pacman е. Проблемът е в yay, а не в pacman. Arch няма как да отговарят за пакети, които не са официални. Това е все едно аз и ти да напишем AUR хелпър и да държим отговорен екипа на Arch заради нашите мазаници.
Изображение
Потребителски аватар
petie
Пристрастéн
Пристрастéн
Мнения: 965
Регистриран: съб май 18, 2019 22:35
Репутация: 2734
пол: Мъж

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от petie »

Mozo написа:
нед окт 27, 2019 23:53
petie написа:
нед окт 27, 2019 23:09
Що ли пък бързате все за най новите версии? :toothy10: :toothy10: :toothy10:
Заникъде не бързам, това идва, това инсталирам :p
:toothy10: :toothy10: :toothy10: :toothy10:

Викаш кот ни пускат
Потребителски аватар
Валсо
Дарител
Дарител
Мнения: 12726
Регистриран: нед мар 03, 2019 20:29
Репутация: 45859
пол: Мъж
Местоположение: ~/$USER
Контакти:

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Валсо »

Mozo написа:
пон окт 28, 2019 00:30
Yay не е в официалните хранилища на Arch, а pacman е. Проблемът е в yay, а не в pacman. Arch няма как да отговарят за пакети, които не са официални. Това е все едно аз и ти да напишем AUR хелпър и да държим отговорен екипа на Arch заради нашите мазаници.
Но така или иначе простотията си я имаше, независимо чия е била вината. :roll:
Потребителски аватар
cprog
Почетен член
Почетен член
Мнения: 1537
Регистриран: нед юли 19, 2015 08:19
Репутация: 14088
пол: Мъж

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от cprog »

Валсо написа:
пон окт 28, 2019 01:55
Mozo написа:
пон окт 28, 2019 00:30
Yay не е в официалните хранилища на Arch, а pacman е. Проблемът е в yay, а не в pacman. Arch няма как да отговарят за пакети, които не са официални. Това е все едно аз и ти да напишем AUR хелпър и да държим отговорен екипа на Arch заради нашите мазаници.
Но така или иначе простотията си я имаше, независимо чия е била вината. :roll:
Но предложиха бързо решение.
Включително самия автор на yay - https://aur.archlinux.org/packages/yay/

Код: Избери всички

yay -S yay-bin
sudo pacman -Syu
yay -S yay
@Shaker също още на първа страница даде решение.

Проблем, който има решение, не е проблем.
CPU~Dual core AMD Athlon 64 X2 5200+ (-MCP-) speed~2700 MHz (max) Kernel~4.15.0-33-generic x86_64 Up~1 day Mem~4869.6/7976.7MB HDD~2400.5GB(45.8% used) Procs~313 Client~Shell inxi~2.3.56
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295607
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365596
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Нов ден, нов проблем

Мнение от Mozo »

И то в рамките на няколко часа... Това го няма при нито един платен продукт. Не знам що трябва да се мрънка винаги [-(
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Линукс - инсталация, настройки, проблеми”