Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Стратегията "Син океан"

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с икономика, финанси, счетоводство, маркетинг.
Брутен вътрешен продукт, безработица, брутен национален доход, валутен курс, лихвени проценти, национален дълг, потребителско търсене, процент на инфлация, търговски баланс, фондов пазар.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295606
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365576
Местоположение: Somewhere In Time

Стратегията "Син океан"

Мнение от Mozo »

Университет за национално и световно стопанство – гр. София

Задание „Син океан”


Съдържание:

1.Избор на организация .......................................................................стр. 3

2.Описание и анализ на организацията и индустрията. Определяне и анализ на основните конкуренти ....................................................... стр. 5

3.Избор на метод/и за преструктуриране на пазарните граници. Кои методи са подходящи и сте използвали за осъществяването на стратегията? .. ........................................................................................стр. 6

4.Идентифициране на конкурентните фактори .................................стр. 7

5.Изготвяне на стратегически профил на компанията и основните конкуренти

5.1Рамка „четири действия” .............................................................. стр. 8

6.Изготвяне на нов стратегически профил и съпоставяне със стария стратегически профил – фокус, отклонение, запомнящо се мото ...стр. 8

7.Определяне на трите пласта неклиенти и големината им ............ стр. 9

8.Допълнителна аргументация – типове продукти, стратегическа последователност, ценови коридор, индекс на идеята, преодоляване на организационни пречки, бариери пред подражанието и др. ..........стр. 11

1.Избор на организация

За демонстриране на стратегията „Син океан“ избрахме реално съществуваща организация от частен сектор .
“Шердор" - уютно градско кафене с узбекска кухня на разумни цени и създава семейна атмосфера. Перфектно място е за онези, които обичат да прекарват времето си с вкусна храна в приятна обстановка. В интериора с мека мебел в цвят на шоколад и тюркоазени, зелени растения, столове и масички за кафе перфектно са вписани ориенталски мотиви - боядисани плочи, фигурки от глина и тематични картини. Много повече за изток е в менюто. Ето и пикантен ориз, и вкусна манти от мляно месо и известните узбекски кнедли, и баклава от мед ... Всичко това величие балансирано с леки салати, обичайни закуски, домашна лимонада и европейските десерти от собствена пекарна и прекрасни торти с марципан, плодове и захарни фигури. В детското меню са само най-смешни имена и най-вкусните ястия.
"Шердор", който е събран във Валдай, откъдето също така се доставят пресни и екологично чисти продукти. Менюто в кафенето отговаря на всички изисквания на храната премиум класа, но при това се характеризира с разумни цени. В тази връзка, има винаги много различни гости: студенти, влюбени двойки, приятелски компании, бизнесмени и семейства с деца. Всеки ще намери в "Шердор" вкусно ястие и нещо за душата: настолни игри, наргиле, пури, прожекции на филми национално комедия излъчване на важни спортни събития, книги, моливи, и анимационни филми, които може да се гледат с безжични слушалки така че да не се пречи на други. Допълнително предимство е удобното му местоположение( в близост е метрото). За тези, които обичат да се хранят у дома си или искат да се организира празник на специално място, кафенето предлага кетъринг услуги и доставка вкъщи. Вратите на ”Шердор" са винаги отворени за банкети, презентации и частни партита.


Идеи :
1. Неалергийна кухня
Преди 3 години за алергии хората малко са чували, а днес това е една от най-разпространените болести в света. Според статистиката, днес от алергия страда всеки пети жител на нашата планета. Формите и проявите на алергия са разнообразни и надеждни методи на лечение все още не са изобреени. Това означава, че заболяването е не само обект на „радост” на лечебните заведения и фармацевтични компании, но и сегментен признак за всеки бизнес. Например,ресторант. Отново, ако се поровим в резултатите на различни изследвания, е възможно да се разбере, че средно 2%-3% от възрастните имат алергия към определена храна, но вярват че имат заболяване 15% от населението.

Ние имайки това в предвид , получихме няколко препоръки от лекарите, и добавяме в нашето меню неалергий кухня. Ресторантът «Шердор » е първият в града ,който ще обещава, че в приготвянето на ястия менюто не се използва 11 основни алергена: яйца, миди, лактоза, глутен, соя, лешници, фъстъци, целина, горчица, сусам и лупина. Освен това, всички елементи на менюто са придружени с описание на техните съставни компоненти, за да е в състояние посетителят да избере сред тях това, което все още той не понася. Ако гостът реши да се консултира със служители на ресторанта за най-малко рискованият избор от ястия, персоналът няма да му откаже съвет.
Очаква се , че нашата кухня ще е харесана не само от алергичните хора.


2. Самостоятелно плащане в ресторанта
Животът в големите градове се характеризира с пълна липса на време. Така че в ресторантите бакшиш получават сервитьорите , които по-малко забавят посетителите. За да се ускори процедурата за изчисляване и установяване, ние ще ползваме софтуера и хардуера на системата за получаване на плащанията. С такъв комплекс един посетител плаща сам и не очаква сервитьора да му донесе сметката.
Системата RAIL на гостите на ресторанта ще бъде като папка за сметка с електронно пълнене. Папка-същността на един таблет съединен с безжична връзка с POS-терминал. На екрана на този таблет посетителят може да види своята поръчка, да добави в сметката бакшиш, лесно да раздели сметката между вечерящите, да избере метода на плащане(включително и електронни пари), да участва в програмата на лоялността на ресторанта и в неговите промоции, да отговори на въпросника и да изпрати бон на електронната поща( на себе си или във финансовия отдел на работодателя за докладването в сферата на хотелиерството). В брои папката не отрича – ако в джоба са вмъкнати пари , POS-терминала ще бъде уведомен за това , което ще бъде сигнал на сервитиора както по обикновен начин да вземе парите и да се погрижи за рестото.
За посетителите RAIL има много плюсове, където освен горе споменатата функционалност и ускоряването процедурата на изчисляването може да се отбележи сигурността на безопасността- кредитната карта не се дава и не се взима от сервитьора. Възможно е ресторантите да спестят на персонала си и да увеличат оборота.

Целият материал:
Прикачени файлове
Стратегията %22Син океан%22.rar
(73.53 KиБ) Свален 15 пъти
Прочетено: 78 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Икономика”