Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект на ситуация по математика за 3 група

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295489
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365304
Местоположение: Somewhere In Time

План-конспект на ситуация по математика за 3 група

Мнение от Mozo »

План- конспект на ситуация
в трета група „Вълшебство”
ОН- Математика
Тема- Числото четири
Образователни задачи: 1. Затвърждаване на представата за числото 4
2. Формиране на умения за подреждане по алгоритмичен принцип
3.Формиране на способност за измерване на линейни образи
Ключови думи: едно, две, три, четири, първи, втори, трети, четвърти, по-дълъг, по-къс
Методи- беседа, онагледяване, упражнение(сравняване, групиране, ограждане), игра
Предварителна подготовка- нагледни материали, листи за самостоятелна
работа, справка с педагогическа литература

Ход на ситуацията:
-Деца, хайде днес със вас да си припомним приказката „Работна мецана”. -поставям на таблото картинка на мецана и припомням на децата фрагменти от приказката, за да определим с кои животни се среща мецана. При изброяване от страна на децата поставям около мецана картинки с животните-вълк, заек, катеричка и таралеж.
-Деца, хайде да преброим колко приятели е срещнала мецана. Точно така-4. Помислете сега-по какво си приличат тези животни. Я да погледнем лапичките на всяко от тях-колко са? –децата броят аз записвам с точки или с число.
- А сега можете ли да се досетите за кое число ще говорим днес?-точно така, числото 4. Но преди това да си припомним числата, за които сме говорили до сега. –показвам листи с различни бройки предмети-1,2,3 и накрая четири.
-Браво на вас! Вече можем да погледнем към нашите работни тетрадки и да видим какво забавление са ни приготвили за днес.-обяснявам първата задача-броене, ограждане на групички, сравняване
-Браво! А вие обичате ли плодове, деца?-питам някое дете какви плодове обича
- Втората ни задача е свързана с плодовете-трябва да определим коя по ред е жълтата ябълка. А коя по ред е зелената круша? Оцветете останалите плодове по реда, по който е показано.-помагам да се ориентират. Браво!

Целият материал:
Прикачени файлове
План-конспект на ситуация по математика за 3 група.rar
(11.31 KиБ) Свален 175 пъти
Прочетено: 3142 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”