Само за потребителите на Камината - EaseUS дават безплатни лицензи за EaseUS Todo Backup Home 10.0!

Можете да разберете как да получите безплатен лиценз от специално създадената за целта тема.

     Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Проведени уроци в начално училище - 1-ви клас

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 217809
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 126963
Местоположение: Somewhere In Time

Проведени уроци в начално училище - 1-ви клас

Мнение от Mozo » вт мар 13, 2018 17:53

ВТУ “Св. св. Кирил и Методий“

ПОРТФОЛИО

проведени уроци

План-конспект

на урок по ЗИП-БЕЛ за I клас



I.Тема на урока: „Звук и буква Ч“

II. Място на урока:

III.Вид на урока: ЗИП
IV.Основна дидактическа цел на урока / Цели:
1. Четене: Изграждане на умения за разпознаване на звук Ч и за звуков анализ на думи, които го съдържат. Развитие на умения за четене на думи, изречения и текст;
2. Писане: Усвояване на изискванията за графична правилност при писане на буква Ч и начините за свързването й с другите букви в думите. Усъвършенстване на уменията за проверка на думи с правописни особености.
V.Методи, форми и средства на обучение: упражнение, обяснение, самостоятелна работа, фронтална работа, индивидуална работа.
VI.Нагледни средства и материали: учебник, учебна тетрадка, тетрадка за работа в клас, работни листове.
VII. Място на провеждане на урока:
VIII. Брой ученици в класа: 17
IX. Ход на урока:

Основни компоненти на урока
Дейност на учителя
Дейност на учениците
Забележки
1. Актуализация на опорните знания и минал опит
-Деца, ще ви прочета една гатанка. Вие слушайте внимателно, за да отгатнете кой е нейният отговор:
Тик – так, тик – так,
стоя под стъклен похлупак.
Уста нямам, а приказвам
докато числа показвам.

Що е то? (Часовник)


-Правилно! Да направим звуков анализ на думата часовник:


-Часовникът

Учителката посочва квадратче и избира ученик, който да каже коя буква трябва да се запише в него.





Уводна беседа


2. Съобщаване на темата. Мотивация
-Къде се намира звукът „ч“ в думата?

- Браво! Деца, погледнете думичките, които са изписани на дъската. Аз ще ви ги прочета, а вие слушайте внимателно и ми кажете какво е общото между тях: чай, череши, чичо, час, чук, чин, Камчия, Милчо, часовник, пчела, Дочка.

-Добре! А защо някои от думите са написани с голяма (главна) буква?
- В началото на думата.


-Общото между тях е, че всички съдържат буквата „ч“.


-Защото са имена.

3. Възприемане, осъзнаване, осмисляне на новото учебно съдържание
-Точно така! Сега ще ви раздам по едно листче за самостоятелна работа. Това е кръстословица от гатанки с допълване на букви. Аз ще ви чета гатанките, а вие ще попълвате пропуснатите буквички в отговора им:
1. Железен му езика, желязна му устата, започне ли да вика, събират се децата. Що е то? /звънче/
2. Кой дървото люшка, та вали градушка от зърна червени с опашки зелени? Що е то? /череши/
3. Всички казват ми юнак, затова че расна в сняг. Що е то? /кокиче/
4. Барабани разноцветни бързо бият в дните летни. Ще ги видите сами дъжд, когато заръми. Що е то? /чадъри/
1. з_ън_е
2. ч_р_ш_
3. к_ки_е
4. ч_д_р_

-Успяхте ли да се справите? Сега да направим проверка на дъската.

-Браво! Продължаваме работата си с упражнение 1 от учебната тетрадка на стр .___Да прочетем зумите, а след това ще ги препишете на посоченото място.
Накрая оцветете картинката.

-Следва упражнение 2. Да прочетем текста.
Учениците работят самостоятелно върху листчетата си

Учениците работят върху упр. 1

Учениците работят върху упр. 2


Самостоятелна работа

Фронтална проверка- на дъската
4. Изводи и обобщения
-Готови ли сте? Чудесно! А сега се пригответе за кратка диктовка:

Чавдар
Чавдар е ученик. Учи се да чете и пише. Обича да решава задачи. Често получава отличен. Чантата му винаги е подредена.
Чавдар чете от читанка. Град Балчик е на Черно море.


Целият материал:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Прочетено: 101 пъти
ИзображениеИзображение

Нова тема Отговори

Върни се в “Педагогика”