Не вокс това не беше от май контакт а нали ти казах бърках в настройките на рутера на адвантасед-уан-кънекшънс-на 1-то моливчето и там промених ппп наме и ппп парола и за тва нямах нет 1 2 дена защото като промених ппп намето и паролата се промениха и Броудбанд наме и парола с зададените на ппп-то и не можех да се коннектна щот не знаех Броудбанд наме и парола ама добре че тея от София са дали на тея от Търговище тези неща и те са ги въвели.А за рестарта още на същия ден им се обадихме и им казахме какъв е проблема и те рестартнете го ама не стана.v0x написа:пич, не си раздавай паролите така (споко, никой не може да влезе там...е почти никой)...
По въпроса:
Трябвало да се ресне модема и да се получи настройка по подразбиране за рутера чрез потребителското ти име и парола от договора ти като ги въведеш на my.contact.bg
(не знам за кво става дума, аз само предавам информацията едно към едно)
---Да бизнес план и имаш реално ипMozo написа:50 лв. за реално IP ?!?