Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Anno 1701: The Sunken Dragon

Светът на хардкор геймърите!
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 283156
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 332702
Местоположение: Somewhere In Time

Anno 1701: The Sunken Dragon

Мнение от Mozo »

За първи път се запознах с немския Anno франчайз, не от монитора на РС-то си, а от дисплея на мобилния си телефон. Странно, нали. Един прекрасен късен следобед, обзет от скука и убеждението, че компютърна игра не може да портната успешно в Java среда, си я намерих, заплатих и разцъках. И ми беше интересно - в общи линии първия случай, в който батерията ми пада от пълен заряд до нула само с 1 игра. Това ме наведе до следното заключение - не са важни платформата и хардуера, важни са качествата на игра. Anno 1701: The Sunken Dragon е вторият експанжън на цивилизационен сити билдър, който Ubisoft ни предоставя. Доста добре, при положение, че жанра кучетата го яли. Също както и в The Settlers: The Eastern Realm играта ни пренася в загадъчния и екзотичен далечен изток. Свързващият елемент Основният недостатък на първата Anno 1701 беше добре развитата и разказана кампания. Играта просто нямаше такава и разчиташе на фантазията на феновете си, да се вживеят в сетинга й и сами да си измислят история. Това се хареса на някои, но повечето (и аз в това число) се чувстваха леко ограбени, незадоволени - все едно ни сърбеше някъде, където не можем да се почешем. Създателите на играта са се вслушали в жалбите, разпрострели се по форуми и чатове и фокуса в Anno 1701: The Sunken Dragon пада върху кампанията. Тя е и най-голямото нововъведение в поредицата. Кампанията съдържа около 11 мисии доста дълги и интересни мисии. Всяка една от тях разказва и развива историята на безименен герой (до момента, в който не го кръстите в профила си), чиято роля се поема от вас. Той напуска родното си европейско градче, с джоб, пълен с пари, глава, фрашкана с идеи, и яке, тъпкано с бълхи, и поема на дълъг път по море. Финалната му дестинация е Изтока. Стар негов приятел, му е намекнал, че го очаква интересна и опасна задача (как да не ги харесваш съспенс създаващите геймклишета?). Естествено, нашият пич не вдига гълъбите, за да прекоси два континента само заради разходката. Крайната цел на вашето пътуване е натрупването на неприлично голяма сума кинти, която да се опита да изхарчи докато е жив. Въпреки че историята е с коефициент на оригиналност, колкото патица на заледено езеро, самото й присъствие вече е голям плюс за играта. Освен това авторите на Anno са се опитали да я разчупят, вкарвайки изненади и (не)очаквани обрати. Браво за труда, те не са виновни, че претръпналите ни геймърски мозъци все по-трудно се впечатляват. Запазени са класическите Anno елементи, като откриването на нови земи, застрояването на селища и колонии, търговията помежду им и военните действия. Над всеки един от тези елементи пък се акцентира в различни мисии, което пък ще остави по-свободолюбивите геймъри леко недоволни (налага им се темпото, вместо те да го определят), но в крайна сметка всеки получава това, което желае. Освен това не са направени глобални промени по геймплея на поредицата, и за това прескачащите от елемент на елемент мисии създават чувство за динамика и фън, а това е най-важното за една игра. Освен стандартните задачи, всяка една мисия е буквално бъкана с допълнителни задачки и субкуестове - иди на еди-кой си остров и го завладей или прекарай търговски отношения с еди-кой, приспи доверието му и го унищожи. Тъй като всяка мисия е сравнително дълга - отнема около час и половина до 3 за последните, с допълнителните мисии можете да прекарате цял ден пред една карта.

pc mania
Прочетено: 123 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

Върни се в “Всякакви игри”