Майкрософт пускат още реклами в Windows 10

0
39
Windows 10 реклами


От Майкрософт изглежда, че нямат никакво намерение да забавят темпа на начинанието си да използват Windows за рекламно поле колкото се може повече.

Този път рекламите ще се показват във файловия мениджър (File Explorer), където ще се появява реклама като попъп, която ще предлага оферти за OneDrive.

Това е поредната реклама, която от Майкрософт слагат в Windows 10, като преди това рекламите се появиха в старт менюто при Windows 10 Redstone, след това реклами се появиха и на лок скрийна.

След това потребителите бяха спамени с реклама колко е добър Edge, в отчаян опит да накарат потребителите да използват неуспешния им браузър, а малко по-късно потребителите на Google Chrome биваха подканяни да преминат към Edge, защото той бил по-добър, а след това обясняваха, че е по-сигурен и от Mozilla Firefox.

Новият начин за рекламиране ще се появи с излизането на Windows 10 Creators Update, който се очаква да дойде през април тази година и тогава потребителите ще могат да се насладят и на невероятните оферти на умиращия OneDrive.

Майкрософт пускат още реклами в Windows 10 3

Както съобщават потребителите от Insider програмата, които използват Creators Update, като проблем се очертава, че когато бъдат спрени тези реклами, всъщност се спират и системните нотификации за OneDrive, което е проблем, ако го използвате.

Това вече се очертава като твърде агресивна политика, защото се оказва, че рекламите трябва да са включени, за да можете да използвате други компоненти безпроблемно.

Ако искате да спрете подобни реклами, търсете за „Show sync provider notifications“, но пак повтаряме – имайте предвид, че така спирате не само така наречените „нотификации“, които са си чиста проба реклама, както и да ги класифицират от Майкрософт, в опит да замажат положението, като обясняват, че просто искали да помогнат на потребителите, нищо повече.

Прочетете още:  KDE очерта целите си за близките няколко години

Много потребители очакват Windows 10 Creators Update, който ще дойде с много нови функции и подобрения, които целят да привлекат Mac потребители, но, както редовно се случва при Майкрософт – с едната ръка дават, а с другата вземат.

Да използват операционната ви система, за която сте платили, за рекламно поле, което облагодетелства единствено тях, преминава границите на добрия вкус и дори отвъд това.

Очевидно следващата стъпка е да се заплаща на Майкрософт, за да не се показват подобни реклами, както всъщност направиха вемче от Amazon при техните Kindle и Fire устройства.

Добре дошли в ерата, където Windows-as-a-Service означава Windows-with-Ads.

0/5 (0 Reviews)