Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Оценка на сайт на туристическа агенция

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с туризма.
Познавателен туризъм, рекреационен туризъм, културен туризъм, лечебен туризъм, бизнес туризъм, спортен туризъм, планински туризъм, селски туризъм, риболовен туризъм, екотуризъм, религиозен туризъм, секс-туризъм, социален туризъм, материална база, природни ресурси, туриистически потоци.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 283966
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334677
Местоположение: Somewhere In Time

Оценка на сайт на туристическа агенция

Мнение от Mozo »

УНИВЕРСИТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ
ФАКУЛТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО
СПЕЦИАЛНОСТ „ИНФОРМАЦИОННИ РЕСУРСИ В ТУРИЗМА”

КУРСОВА РАБОТА
по дисциплината
„Информационен мениджмънт и бизнес в туризма”
на тема
ОЦЕНКА НА САЙТ НА
Туристическа агенция VISTALIS


СЪДЪРЖАНИЕ

Увод ....................................................................................................................... 3
1. Обща характеристика ......................................................................... 3
1.1. Класификация 3
1.2. Кратко описание 3
1.3. Предлагани продукти и услуги 3
1.4. Целева и потенциална аудитория 3
2. Информационна архитектура, бизнес процеси и приложения в ТУРОПЕРАТОРСКИЯ сайт ........................................ 4
2.1. Бизнес процеси 4
2.2. Оценяване (по скалата от 1 до 5 за достъпност, съдържание и т.н.) 4
2.3. Коментари към оценките 6
3. Впечатления и препоръки ............................................................... 7
3.1. Силни страни 7
3.2. Слаби страни 7
3.3. Потенциални възможности 7
3.4. Заплахи 7
4. Предложения за подобряване на сайта на ......................... 8
4.1. Предложения за подобряване на съществуващата функционалност 8
4.2. Предложения за нови функции и новo съдържание. 9
Заключение ....................................................................................................9
Използвани източници ...........................................................................3

Увод
В тази курсова работа ще ви представя моята оценка на сайт на турооператорска фирма по избор. За тази цел избрах сайта на туристическа фирма Висталис.
1. Обща характеристика
1.1. Класификация
Този сайт представлява услуга, подпомагаща основната дейност на туроператора. Също така може да се класифицира като услуга за предоставя на полезна информация на потребителите и на широката публика.
1.2. Кратко описание
На сайта може да се намери информация за дейностите на туроператора, за най-актуалните новини, туристически оферти, програми и проекти, които осъществява фирмата. Отразени са подробно нейната структура, работно време с клиенти, видове оферти, програми и т.н. Предоставена е информация за услугите, които фирмата предоставя.
1.3. Предлагани продукти и услуги
Основните услуги, която предлага сайта са: електронен каталог на офертите, които предлага агенцията, а допълнителните услуги са застроховки преводи и легалииация.
1.4. Целева и потенциална аудитория
На практика потенциалната аудитория на сайта са клиенти от България. Фирмата има офиси в 5 града, за да бъде достъпна за повече хора. Потенциални клиенти могат да бъдат повече частни лица, понеже няма ясна информация за предлагани пакети за институции и фирми.
2. Информационна архитектура, бизнес процеси и приложения в туроператорския сайт
2.1. Бизнес процеси
Бизнес профил, представяне на мениджърите и сътрудниците на фирмата - Няма информация
Публикуване на новини, свързани с услугите и допълнителните дейности на туроператора – В сайта се има секция, в която се публикуват предстоящите събития.
Обратна връзка с потребителите – Налична е форма за контакт.
Данни за контакти, карта на локацията на фирмата, транспортни връзки и т.н. – Секция „Контакти“, в която с поместени офисите н фирмата в страната и техните телефони.
Наличие на анкети, въпросници и др. инструменти за изследване на потребителското мнение – Липсват.
Ефективност на рекламата; онлайн реклама; видеофилми наживо – липсват данни за осъществяваната онлайн реклама
Видимост в търсачки; регистрация и линкове в социални мрежи – добра видимост в търсачки. При проведено търсене в Google с фразата „туристическа фирма“ сайта на фирмата се показва като 4 резултат.
Форум – Липсва. Наличен е само блог.
Наличие на брояч на посещенията - Липсва
Публикуване на полезна информация за загуба на документи, поведение и изисквания за багаж.

Целият материал:
Прикачени файлове
Оценка на сайт на туристическа агенция.rar
(20.72 KиБ) Свален 43 пъти
Прочетено: 872 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Туризъм”