УНИВЕРСИТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ
ФАКУЛТЕТ ПО БИБЛИОТЕКОЗНАНИЕ И КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО
СПЕЦИАЛНОСТ „ИНФОРМАЦИОННИ РЕСУРСИ В ТУРИЗМА”
КУРСОВА РАБОТА
по дисциплината
„Информационен мениджмънт и бизнес в туризма”
на тема
ОЦЕНКА НА САЙТ НА
Туристическа агенция VISTALIS
СЪДЪРЖАНИЕ
Увод ....................................................................................................................... 3
1. Обща характеристика ......................................................................... 3
1.1. Класификация 3
1.2. Кратко описание 3
1.3. Предлагани продукти и услуги 3
1.4. Целева и потенциална аудитория 3
2. Информационна архитектура, бизнес процеси и приложения в ТУРОПЕРАТОРСКИЯ сайт ........................................ 4
2.1. Бизнес процеси 4
2.2. Оценяване (по скалата от 1 до 5 за достъпност, съдържание и т.н.) 4
2.3. Коментари към оценките 6
3. Впечатления и препоръки ............................................................... 7
3.1. Силни страни 7
3.2. Слаби страни 7
3.3. Потенциални възможности 7
3.4. Заплахи 7
4. Предложения за подобряване на сайта на ......................... 8
4.1. Предложения за подобряване на съществуващата функционалност 8
4.2. Предложения за нови функции и новo съдържание. 9
Заключение ....................................................................................................9
Използвани източници ...........................................................................3
Увод
В тази курсова работа ще ви представя моята оценка на сайт на турооператорска фирма по избор. За тази цел избрах сайта на туристическа фирма Висталис.
1. Обща характеристика
1.1. Класификация
Този сайт представлява услуга, подпомагаща основната дейност на туроператора. Също така може да се класифицира като услуга за предоставя на полезна информация на потребителите и на широката публика.
1.2. Кратко описание
На сайта може да се намери информация за дейностите на туроператора, за най-актуалните новини, туристически оферти, програми и проекти, които осъществява фирмата. Отразени са подробно нейната структура, работно време с клиенти, видове оферти, програми и т.н. Предоставена е информация за услугите, които фирмата предоставя.
1.3. Предлагани продукти и услуги
Основните услуги, която предлага сайта са: електронен каталог на офертите, които предлага агенцията, а допълнителните услуги са застроховки преводи и легалииация.
1.4. Целева и потенциална аудитория
На практика потенциалната аудитория на сайта са клиенти от България. Фирмата има офиси в 5 града, за да бъде достъпна за повече хора. Потенциални клиенти могат да бъдат повече частни лица, понеже няма ясна информация за предлагани пакети за институции и фирми.
2. Информационна архитектура, бизнес процеси и приложения в туроператорския сайт
2.1. Бизнес процеси
Бизнес профил, представяне на мениджърите и сътрудниците на фирмата - Няма информация
Публикуване на новини, свързани с услугите и допълнителните дейности на туроператора – В сайта се има секция, в която се публикуват предстоящите събития.
Обратна връзка с потребителите – Налична е форма за контакт.
Данни за контакти, карта на локацията на фирмата, транспортни връзки и т.н. – Секция „Контакти“, в която с поместени офисите н фирмата в страната и техните телефони.
Наличие на анкети, въпросници и др. инструменти за изследване на потребителското мнение – Липсват.
Ефективност на рекламата; онлайн реклама; видеофилми наживо – липсват данни за осъществяваната онлайн реклама
Видимост в търсачки; регистрация и линкове в социални мрежи – добра видимост в търсачки. При проведено търсене в Google с фразата „туристическа фирма“ сайта на фирмата се показва като 4 резултат.
Форум – Липсва. Наличен е само блог.
Наличие на брояч на посещенията - Липсва
Публикуване на полезна информация за загуба на документи, поведение и изисквания за багаж.
Целият материал:
Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Оценка на сайт на туристическа агенция
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 296663
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 368012
- Местоположение: Somewhere In Time
Оценка на сайт на туристическа агенция
- Прикачени файлове
-
Оценка на сайт на туристическа агенция.rar
- (20.72 KиБ) Свален 50 пъти

-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
-
Голям пожар избухна до туристическа забележителност в Япония
от Mozo » вт яну 21, 2025 12:34 » в Любопитни новиниГолям пожар избухна близо до известна туристическа забележителност - кулата Цутенкаку - в Осака, Западна Япония, съобщава Ройтерс
Огънят е тръгнал... - 0 Отговори
- 58 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
вт яну 21, 2025 12:34
-
-
-
Нова туристическа линия в София: Автобус №200 потегля през уикенда (СНИМКИ)
от Mozo » вт юли 30, 2024 13:35 » в Любопитни новиниОт 3 август 2024 г. се пуска в движение нова автобусна линия № 200. Тя ще се движи през уикендите до 15 септември, като целта е чрез нея да се развие... - 0 Отговори
- 52 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
вт юли 30, 2024 13:35
-
-
-
Северна Корея пусна туристическа реклама с рускини по бикини - забранени дрехи в страната (ВИДЕО)
от Mozo » пон окт 07, 2024 11:37 » в Любопитни новиниСевернокорейската държавна туристическа компания Korea International Travel Company пусна преди дни реклама за насърчаване на туризма в страната,... - 0 Отговори
- 71 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон окт 07, 2024 11:37
-
-
-
Собственик на траурна агенция отива на съд заради фиктивни кремации
от Mozo » ср окт 16, 2024 13:25 » в Любопитни новиниРайонна прокуратура-Пловдив привлече 25-годишен мъж към наказателна отговорност. Н.А. е с повдигнато обвинение за заблуда на лица, с цел набавяне на... - 0 Отговори
- 44 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
ср окт 16, 2024 13:25
-
-
-
Конспирации с изборна цел в Румъния: Свързана с Кремъл агенция наляла милиони, действа и у нас
от Mozo » пон дек 09, 2024 13:26 » в Любопитни новиниРазследващата румънска медия Snoop.ro разкри стотици публикации, инфлуенсъри и рекламодатели, финансирани с пари от Русия, които от поне осем години... - 1 Отговори
- 99 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон дек 09, 2024 13:26
-