е60-ката ми къса демпферни шайби на 20к горе долу, ама на 300 коня и 2 бара, толкова. Иначе е много икономична - 6.7/100 извънградско, 7.5-8.5 градско с нормално каране според трафика. Ако се натиска, може и 10-11. Най-много харчи на място.. С 250, моментния разход е 8.2/100
Няма ограничител, но към 255-260 изплющява силиконовия пръстен на колектора от пренадуване и не може да ускоряваш повече понеже губиш въздуха, докато не отпуснеш газта.
Тая зима имах сериозен проблем с нея и си помислих, че си е ебало майката (дюзи, турбо, свещи, маслен теч, нещо от тоя род). При палене на студ въртеше, правеше димна завеса и ѝ играеха оборотите. Оказа се само модул подгрев на свещи. От морга за 50лв заспа. Е да, свали се колектора, за да се смени и се обслужиха гарнитурите, но понеже ми е братовчед майстора, не са ме товарили. Свещите не бяха за смяна.