Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda

Разни там колички, камиончета, багерчета и други на колелета :p .
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
шони
Модератор
Модератор
Мнения: 24777
Регистриран: пон окт 12, 2009 01:16
Репутация: 115265
пол: Мъж

9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda

Мнение от шони »

Двигателите от второ поколение от семейството EA888 излязоха на пазара през 2008 г., а само 4 години по-късно се появи и третата им генерация. Тези агрегати обаче накърниха сериозно репутацията на моделите на Volkswagen Group, тъй като имаха редица проблеми.Инженерите, разработили тези мотори, бяха изправени пред много трудна задача - да поддържат характеристиките на висока мощност (като при двигателите от предишното поколение), но същевременно да намалят разхода на гориво и да гарантират съответствие с по-строгите екологични стандарти Евро-5. Не е изненадващо, че бяха направени сериозни грешки в конструкцията, чието отстраняване отне доста време и средства.
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... di-i-skoda
Прочетено: 45 пъти
"Просветеният народ се подчинява, защото така иска; заслепеният от предразсъдъци народ - защото така трябва".
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 20597
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 112157
пол: Мъж

Re: 9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda

Мнение от Montoya »

Тоя мотор става пушка след ремонт за 6-7 хил лв
Нови ризи в чугунения блок, бутала от новите със стандартни сегменти, особено масления, който си е от 3 части. С новите бутала заради по големия бутален болт вървят и нови биели, нови лагери на на биелите и коляновия вал, нови ангренажни вериги, измиване на цедките на балансиращите валове, нов оригинален клапан за картерната вентилация и още няколко други нови неща и става чук без грам разход на масло.
Правили сме го и знам че е така, можеха и в завода да го направят, ама....
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 283994
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334747
Местоположение: Somewhere In Time

Re: 9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda

Мнение от Mozo »

Ем, станаха като Нокия навремето - плащаш за името, а отдолу дреб. Ето затова се дразня като ми ги бутат за качествени, а всички знаем какви трошляци правят от 20 години насам. Само че българският селяк ще продължава да си купува голфо и да се бие у гърдите как това бил Хилядолетниот Сокол...
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Авто-мото”