Двигателите от второ поколение от семейството EA888 излязоха на пазара през 2008 г., а само 4 години по-късно се появи и третата им генерация. Тези агрегати обаче накърниха сериозно репутацията на моделите на Volkswagen Group, тъй като имаха редица проблеми.Инженерите, разработили тези мотори, бяха изправени пред много трудна задача - да поддържат характеристиките на висока мощност (като при двигателите от предишното поколение), но същевременно да намалят разхода на гориво и да гарантират съответствие с по-строгите екологични стандарти Евро-5. Не е изненадващо, че бяха направени сериозни грешки в конструкцията, чието отстраняване отне доста време и средства.
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... di-i-skoda
Прочетено: 45 пъти
Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda
9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda
"Просветеният народ се подчинява, защото така иска; заслепеният от предразсъдъци народ - защото така трябва".
Re: 9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda
Тоя мотор става пушка след ремонт за 6-7 хил лв
Нови ризи в чугунения блок, бутала от новите със стандартни сегменти, особено масления, който си е от 3 части. С новите бутала заради по големия бутален болт вървят и нови биели, нови лагери на на биелите и коляновия вал, нови ангренажни вериги, измиване на цедките на балансиращите валове, нов оригинален клапан за картерната вентилация и още няколко други нови неща и става чук без грам разход на масло.
Правили сме го и знам че е така, можеха и в завода да го направят, ама....
Нови ризи в чугунения блок, бутала от новите със стандартни сегменти, особено масления, който си е от 3 части. С новите бутала заради по големия бутален болт вървят и нови биели, нови лагери на на биелите и коляновия вал, нови ангренажни вериги, измиване на цедките на балансиращите валове, нов оригинален клапан за картерната вентилация и още няколко други нови неща и става чук без грам разход на масло.
Правили сме го и знам че е така, можеха и в завода да го направят, ама....
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 283994
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 334747
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: 9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda
Ем, станаха като Нокия навремето - плащаш за името, а отдолу дреб. Ето затова се дразня като ми ги бутат за качествени, а всички знаем какви трошляци правят от 20 години насам. Само че българският селяк ще продължава да си купува голфо и да се бие у гърдите как това бил Хилядолетниот Сокол...
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
-
МВР с предупреждение за две популярни схеми за онлайн измама
от Mozo » пон ное 06, 2023 12:15 » в Любопитни новини - 0 Отговори
- 23 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон ное 06, 2023 12:15
-
-
- 2 Отговори
- 57 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
нед сеп 10, 2023 11:07
-
-
Бухалки в колите и лютиви спрейове в джоба най-популярни за самозащита
от Mozo » вт юли 11, 2023 11:36 » в Любопитни новини - 0 Отговори
- 19 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
вт юли 11, 2023 11:36
-
-
- 3 Отговори
- 60 Преглеждания
-
Последно мнение от Montoya
пон ное 20, 2023 07:16
-
- 0 Отговори
- 29 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
съб авг 12, 2023 16:27