Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Автомобилни ремонти, които правим
- Ivaylo Dimov
- Ветеран
- Мнения: 1025
- Регистриран: вт яну 06, 2015 19:42
- Репутация: 7571
- пол: Мъж
- Местоположение: Shumen, Bulgaria
Re: Автомобилни ремонти които правим
Как да сменяме моторното масло и как да изберем подходяща марка и вискозитет.
Визкозитета може да научите от ръководство за обслужване или user manual или в интернет тук всичко е ясно .Интервала на замяна е далеч по интересно ,много сменят на изминат пробег в километри ,което не е правилно .Автомобила трябва да се обслужва след отработени моточасове това е най-точния метод поради факта ,че двигателя работи дори когато не се движите .Колкото по-голям е града ,в който живеете толкова по-дълго стоите по светофари ,задръствания спри-тръгни и двигателя си работи на ниски обороти или на място .Такъв тип експлоатация се нарича тежка ,как да разберете колко моточаса е отработила колата ....по средната скорост на автомобила, в повечето съвременни автомобили това е видно на бордовия компютър.Пример : изминали сте 5000 км от които 90% градски режим при средна скорост 18-20 км/ч . делим пробега на средната скорост и получаваме около 250 моточаса .Ако нямате борд компютър ,при предимно градски пробег в средно голям областен град средната скорост варира от 15-20 км/ч .Кои масла на какви моточасове да сменяте
Масла 3-та или 3-та + група 250-280 моточаса
Масла 4 -та и 5-та група 350 моточаса
Кои брендове да изберете -като цяло в България много рядко може да попаднете на фалшификат в туба.
Toп производители
Exxon Mobil ESP и FS сериите им ,Shell Helix Ultra ,Ravenol/ VMP,SSL,VSI,VST ,VMO/,Amsoil,Redline,Motorex .
Среден ценови сегмент
Comma,Titan Fuchs,ROWE,Castrol,Petronas ,Kroon oil,Wolf,Addinol ,Aral,BP Visco,Eni,ACDelco,Valvoline,Eurol,Repsol,Texaco Havoline,Q8
Бюджетен ценови сегмент
Total,Elf,Prista oil,G-energy,Areca,I.G.A.T,Alpine ,North Sea,Orlen Platinum .
Прочетено: 2220 пъти
Визкозитета може да научите от ръководство за обслужване или user manual или в интернет тук всичко е ясно .Интервала на замяна е далеч по интересно ,много сменят на изминат пробег в километри ,което не е правилно .Автомобила трябва да се обслужва след отработени моточасове това е най-точния метод поради факта ,че двигателя работи дори когато не се движите .Колкото по-голям е града ,в който живеете толкова по-дълго стоите по светофари ,задръствания спри-тръгни и двигателя си работи на ниски обороти или на място .Такъв тип експлоатация се нарича тежка ,как да разберете колко моточаса е отработила колата ....по средната скорост на автомобила, в повечето съвременни автомобили това е видно на бордовия компютър.Пример : изминали сте 5000 км от които 90% градски режим при средна скорост 18-20 км/ч . делим пробега на средната скорост и получаваме около 250 моточаса .Ако нямате борд компютър ,при предимно градски пробег в средно голям областен град средната скорост варира от 15-20 км/ч .Кои масла на какви моточасове да сменяте
Масла 3-та или 3-та + група 250-280 моточаса
Масла 4 -та и 5-та група 350 моточаса
Кои брендове да изберете -като цяло в България много рядко може да попаднете на фалшификат в туба.
Toп производители
Exxon Mobil ESP и FS сериите им ,Shell Helix Ultra ,Ravenol/ VMP,SSL,VSI,VST ,VMO/,Amsoil,Redline,Motorex .
Среден ценови сегмент
Comma,Titan Fuchs,ROWE,Castrol,Petronas ,Kroon oil,Wolf,Addinol ,Aral,BP Visco,Eni,ACDelco,Valvoline,Eurol,Repsol,Texaco Havoline,Q8
Бюджетен ценови сегмент
Total,Elf,Prista oil,G-energy,Areca,I.G.A.T,Alpine ,North Sea,Orlen Platinum .
HP Elitebook 6930P T9600 4 gb ram Arch Mate 64 bit
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Re: Автомобилни ремонти които правим
В моята практика, тоя мит е верен донякъдеIvaylo Dimov написа: ↑пон мар 20, 2023 11:12Мит Номер 3 -Промяна на вискозитета към по-висок ако има разход на масло .Напълно погрешно ,това се оправя с ремонт на двигателя ...и 20W50 да сложите пак ще го гори .
Дизеловите двигатели като цяла, не знам дали заради по ниски или по високи температури определено се случва много по малко двигатели да харчат масло. Бензиновите харчещи масло са в пъти повече, поне в моята практика.
Как обикновено се получават харчовете на масло. Ако се кара дълго време по магистрала примерно час и повече двигателят е загрял, а маслото е поостаряло, като спрем на бензиностанция да заредим, до тоалетна или за кафе, не ако угасим веднага мотора в областта на сегментите заради високата температура маслото е тънко, вече не се движи нищо, маслото завира и става на кокс като блокира масло събиращият сегмент. Естествено това не става от първия път, но с удължената експлоатация сегментът все повече се блокира в канала на буталото и вече не обира хубаво маслото от цилиндъра, попада в горивната камера и изгаря.
Случи ми се обаче един дизелов крайслер гранд вояджър, дойде клиентът да му сменим маслото и филтрите и каза, че задължително иска да му сипем Petronas Selenia HPX 20W50 защото само него не го харчело. Намерихме в София, сипахме го, на тубата пишеше, че маслото е пълна синтетика, на останалите производители маслото с този вискозитет или е полу синтетично или минерално на повечето.
От тогава сме го пробвали на няколко бензинови, не спира харченето на масло, без смяна на сегменти или както обичам да им казвам гумичките на буталата, защото клиенти обикновено питат дали ще спре да харчи масло ако смени гумички на клапаните, но намаля поне наполовина харченето на маслото.
В крайна сметка точно с ремонт на мотора се спират харчовете, само с различно масло не става
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Ivaylo Dimov
- Ветеран
- Мнения: 1025
- Регистриран: вт яну 06, 2015 19:42
- Репутация: 7571
- пол: Мъж
- Местоположение: Shumen, Bulgaria
Re: Автомобилни ремонти които правим
https://oilgroupbg.com/%D0%BC%D0%B0%D1% ... D1%80.html
Ето го маслото ,хидрокрекинг 3 група .
Да прав си ,съвремените бензинови двигатели в голямата си част са маслояди ,дори в ръководство на потребителя е указано че разход от 500-600мл на 1000 км може да се счита за нормален.Когато се създават двигатели ,които хем трябва да са мощни и динамични хем трябва да са икономични и екологични се стига до подобни инжинерни недоразумения.Бутала с къса "пола" тънки маслени и компресионни сегменти ,къс ход на буталото ...всичко това е причина за високотемпературни режими на работа дори в градски режим на спокоен ход.Прибави и към това малък обем на картера с малко масло ,което се нагрява в цилиндрите и се вари в долу в картера.В такива коли е добре да се ползват масла на база PAO и Естери ,които имат много по-висока термостабилност и много нисък коефициент на изпаряемост.
Много редки случаи има в които по-гъсто масло решава проблем с висок разход .
Ето го маслото ,хидрокрекинг 3 група .
Да прав си ,съвремените бензинови двигатели в голямата си част са маслояди ,дори в ръководство на потребителя е указано че разход от 500-600мл на 1000 км може да се счита за нормален.Когато се създават двигатели ,които хем трябва да са мощни и динамични хем трябва да са икономични и екологични се стига до подобни инжинерни недоразумения.Бутала с къса "пола" тънки маслени и компресионни сегменти ,къс ход на буталото ...всичко това е причина за високотемпературни режими на работа дори в градски режим на спокоен ход.Прибави и към това малък обем на картера с малко масло ,което се нагрява в цилиндрите и се вари в долу в картера.В такива коли е добре да се ползват масла на база PAO и Естери ,които имат много по-висока термостабилност и много нисък коефициент на изпаряемост.
Много редки случаи има в които по-гъсто масло решава проблем с висок разход .
HP Elitebook 6930P T9600 4 gb ram Arch Mate 64 bit
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Re: Автомобилни ремонти които правим
От днес, че най така топло, пари направо.
Сеат Ароса, смяна на масло на автоматична скоростна кутия, ти да видиш и такова животно имало
Така, конкретната кутия, първо се маха предпазна ламарина отдолу, която не прилича на нищо
след което се отвива пробката и се източва старото масло
Вътре в пробката има пробка за определяне на нивото на маслото в кутията, отвива се с шестограм 5мм
Изтича още масло, след което се отвиват всичките болтчета на картера на кутията
След което "добре залепеният" картер го изпускате, пада във ваната за маслото и ако не отстъпите бързо сте залят със старо ATF масло Избягах аз, отървах се, та като падне картерът, вижда това
Сега следва да се махне масления филтър
Изтича още масло от него което е нагоре към помпата и трябва да се внимава. След като се свали и филтъра се оставя да си капе, а ние виждаме изходните данни така да се каже. Мръсотия до шия
Това е картерът отвътре с наслоената по магнита мръсотия от феродов и метален прах, нормално за работа на автоматична кутия
И самият филтър
Докато си капе се взимаме в ръце и трябва всичко да се изчисти до блясък, с малко телена четка, обезмаслител и водоструйка стигаме до те такова положение
От тук нататък следва събиране по обратен ред, монтира се филтъра, обезмаслява се още веднъж картера и мястото на което ще лежи с чистител за спирачки, слега се силикон, стягат се болтчетата на картера, завива се пробката за ниво. Отгоре на кутията има тапа за наливане, сипват се в тази кутия специално литър и половина масло, пали се двигателят, преминава се през всичките позиции на селектора с предавките за по десетина секунди, оставя се на паркинг и се загрява маслото до определена температура, долива се докато прокапе от пробката и се завива основната пробка. Това е, отнема време, но става качествено.
Малко снимах от миенето, ама си прибрах бързо телефончето
Тагът медия [media][/media] не работи с новите къси клипове на ютюб, но и не можах да намеря как този клип да не е къс, затова само линк към него https://www.youtube.com/shorts/dXwL-P1MqYQ
Сеат Ароса, смяна на масло на автоматична скоростна кутия, ти да видиш и такова животно имало
Така, конкретната кутия, първо се маха предпазна ламарина отдолу, която не прилича на нищо
след което се отвива пробката и се източва старото масло
Вътре в пробката има пробка за определяне на нивото на маслото в кутията, отвива се с шестограм 5мм
Изтича още масло, след което се отвиват всичките болтчета на картера на кутията
След което "добре залепеният" картер го изпускате, пада във ваната за маслото и ако не отстъпите бързо сте залят със старо ATF масло Избягах аз, отървах се, та като падне картерът, вижда това
Сега следва да се махне масления филтър
Изтича още масло от него което е нагоре към помпата и трябва да се внимава. След като се свали и филтъра се оставя да си капе, а ние виждаме изходните данни така да се каже. Мръсотия до шия
Това е картерът отвътре с наслоената по магнита мръсотия от феродов и метален прах, нормално за работа на автоматична кутия
И самият филтър
Докато си капе се взимаме в ръце и трябва всичко да се изчисти до блясък, с малко телена четка, обезмаслител и водоструйка стигаме до те такова положение
От тук нататък следва събиране по обратен ред, монтира се филтъра, обезмаслява се още веднъж картера и мястото на което ще лежи с чистител за спирачки, слега се силикон, стягат се болтчетата на картера, завива се пробката за ниво. Отгоре на кутията има тапа за наливане, сипват се в тази кутия специално литър и половина масло, пали се двигателят, преминава се през всичките позиции на селектора с предавките за по десетина секунди, оставя се на паркинг и се загрява маслото до определена температура, долива се докато прокапе от пробката и се завива основната пробка. Това е, отнема време, но става качествено.
Малко снимах от миенето, ама си прибрах бързо телефончето
Тагът медия [media][/media] не работи с новите къси клипове на ютюб, но и не можах да намеря как този клип да не е къс, затова само линк към него https://www.youtube.com/shorts/dXwL-P1MqYQ
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Браво Монти, страхотно е! Опитах се старателно да чета, дори някъде препрочитах ама това е май по-сложно от атомна физика. Адмирации, че се справяш така все едно решаваш детски пъзел
Последна промяна от Mouse на чет мар 23, 2023 07:53, променено общо 1 път.
Плъхолюбител
Колкото повече опознавам хората,
толкова повече обиквам животните!
Колкото повече опознавам хората,
толкова повече обиквам животните!
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284493
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335974
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Автомобилни ремонти които правим
Ядрената физика е ДАЛЕЧ по-сложна
Re: Автомобилни ремонти които правим
Смяна на филтър купе или филтър на климатик на форд фокус МК2/3 В случая е ST направено 270 к.с но това няма особено значение. Много хубави коли, ама тоя филтър е заврян на кучето в тъмната част
Първо трябва да се отвият трите гайки и да се премахне педалът за газта
Филтърът се намира ей там зад оная пластмаса в дъното , трябва да се отвие винтчето което я държи затворена, бялото по средата
Маха се пластмасата и се вижда къде е набутан
Трябва да се сменят 5-6 или повече такива филтри за да се отработи движението за поставяне на филтъра в кутията като малко се помисли, защото обикновено са набутани вътре и са смачкани до безобразие, има вариант да се монтира прав и да си върши работата като филтър.
Монтира се, затваря се капачето, завива се винтът и се монтира педалът на място. Препоръката е да се откачи педалът и от буксата че има малко повече място, но на някои фордове от тия години записва грешка после за педала и светва чек лампата. Аз съм се научил да ми пречи педала там малко, но не ги откачвам за да не губя време с диагностиката после грешки да чистя
Първо трябва да се отвият трите гайки и да се премахне педалът за газта
Филтърът се намира ей там зад оная пластмаса в дъното , трябва да се отвие винтчето което я държи затворена, бялото по средата
Маха се пластмасата и се вижда къде е набутан
Трябва да се сменят 5-6 или повече такива филтри за да се отработи движението за поставяне на филтъра в кутията като малко се помисли, защото обикновено са набутани вътре и са смачкани до безобразие, има вариант да се монтира прав и да си върши работата като филтър.
Монтира се, затваря се капачето, завива се винтът и се монтира педалът на място. Препоръката е да се откачи педалът и от буксата че има малко повече място, но на някои фордове от тия години записва грешка после за педала и светва чек лампата. Аз съм се научил да ми пречи педала там малко, но не ги откачвам за да не губя време с диагностиката после грешки да чистя
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Старата скоростна кутия на моята кола, която смених преди 2 седмици пред опцията да я разнасяме из помещенията на сервиза, реших да я разглобя малко грубиянската първо за трупане на опит и второ от чисто любопитство, какво аджеба се счупи в тая кутия и в крайна сметка разбрах.
Кутията е Айсин, по принцип напълнена за постоянно с масло, производителят казва, след 200 хил км кутията трябва да се смени. Поради тази причина е оставен само един метален филтър цедка който е несменяем защото се намира в средата на кутията. Въпреки всичко, ако някой от предните собственици е помислил да го сменява това масло е нямало да има проблем. Аз като взех колата маслото вътре беше черно все едно го източвам от дизелов двигател. Още тогава ми беше ясно, че няма да я бъде, но пък изкара 70 хил км при мен защото имам друга концепция за маслото в скоростите.
Основното е, че има описана процедура в която купуваш 12 литра масло, вдигаш колата, източваш от кутията около 3,5 литра, повече не може да изтече, остава в торк конвертора /цялото количество е 7,2 литра/, наливаш 4 литра в кутията, возиш се 20 минути, качваш на подемника източваш и пак сипваш 4 литра, пак се возиш 20 минути, източваш и с останалите 4 литра правиш нивото на кутията. Тъпото в тази процедура е, че е времеемка и няма особен смисъл да промиваш и да изхвърляш ново масло в кофата. Аз за мен си, братчеда за него, пък и на доста клиенти с такива кутии препоръчваме следното. Като ми дойде време за смяна на маслото на мотора, купувам 4 литра масло за скоростите, източвам старото и правя нивото на кутията. Така на всеки 10 хиляди км опреснявам маслото. Да, малко по скъпо е, понеже литър масло е 30+ лв, но пък ще остане повече време здрава кутията.
Та, относно старата счупена кутия. Поради не сменяването на маслото, филтърът вътре в кутията се е затиснал от мръсотия, няма как. Вътре в автоматиците има много пакети от феродови и метални дискове и се отделя прах. Аз го счупих тоя филтър и му извадих цедката, не прилича на нищо
В резултат на това нещо се е получил маслен глад за зъбната помпа която качва масло в торк конвертора, помпата е пуснала малко стружки, отбелязала се е на двете плочи в които лагерува, торк конвертора е пълен със стружки, прах и боклуци, т.е съсипан е и той.
Най вероятно пак заради липса на масло най отзад в кутията има една лентова спирачка която контролира оборотите на единия от редукторите, на спирачката и е паднало феродото и дори е трила на желязо
И така, увредена е тая кутия безвъзвратно, та ето къде я събрах, в един варел за скрап
В общи линии, доста сложен механизъм, много пакети съединители, помпи, спирачки, редуктори, управление на налягането на маслото, само и само да няма трети педал за натискане
Кутията е Айсин, по принцип напълнена за постоянно с масло, производителят казва, след 200 хил км кутията трябва да се смени. Поради тази причина е оставен само един метален филтър цедка който е несменяем защото се намира в средата на кутията. Въпреки всичко, ако някой от предните собственици е помислил да го сменява това масло е нямало да има проблем. Аз като взех колата маслото вътре беше черно все едно го източвам от дизелов двигател. Още тогава ми беше ясно, че няма да я бъде, но пък изкара 70 хил км при мен защото имам друга концепция за маслото в скоростите.
Основното е, че има описана процедура в която купуваш 12 литра масло, вдигаш колата, източваш от кутията около 3,5 литра, повече не може да изтече, остава в торк конвертора /цялото количество е 7,2 литра/, наливаш 4 литра в кутията, возиш се 20 минути, качваш на подемника източваш и пак сипваш 4 литра, пак се возиш 20 минути, източваш и с останалите 4 литра правиш нивото на кутията. Тъпото в тази процедура е, че е времеемка и няма особен смисъл да промиваш и да изхвърляш ново масло в кофата. Аз за мен си, братчеда за него, пък и на доста клиенти с такива кутии препоръчваме следното. Като ми дойде време за смяна на маслото на мотора, купувам 4 литра масло за скоростите, източвам старото и правя нивото на кутията. Така на всеки 10 хиляди км опреснявам маслото. Да, малко по скъпо е, понеже литър масло е 30+ лв, но пък ще остане повече време здрава кутията.
Та, относно старата счупена кутия. Поради не сменяването на маслото, филтърът вътре в кутията се е затиснал от мръсотия, няма как. Вътре в автоматиците има много пакети от феродови и метални дискове и се отделя прах. Аз го счупих тоя филтър и му извадих цедката, не прилича на нищо
В резултат на това нещо се е получил маслен глад за зъбната помпа която качва масло в торк конвертора, помпата е пуснала малко стружки, отбелязала се е на двете плочи в които лагерува, торк конвертора е пълен със стружки, прах и боклуци, т.е съсипан е и той.
Най вероятно пак заради липса на масло най отзад в кутията има една лентова спирачка която контролира оборотите на единия от редукторите, на спирачката и е паднало феродото и дори е трила на желязо
И така, увредена е тая кутия безвъзвратно, та ето къде я събрах, в един варел за скрап
В общи линии, доста сложен механизъм, много пакети съединители, помпи, спирачки, редуктори, управление на налягането на маслото, само и само да няма трети педал за натискане
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Шкода октавия 1.8Т 4х4, клиентът я има от 8 години и нищо не е ремонтирал, била е на метан, премапнат е и е монтиран газов инжекцион. Та за 8 години ни се наложи да сменим предни дискове и накладки, биалетки, тампони на стабилизиращата щанга, тампони на предни носачи, вътрешни и външни накрайници с маншони на кормилното управление, тампони на макферсон, по задницата, тампони на надлъжни носачи, жила на ръчната спирачка, двете задни пружина /едната беше счупена/, маншон на вътрешно каре, сензор за ниво на колата за регулиране на фаровете. Ето малко снимки от процеса
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Няма нищо сложно, най сложното е диагностиката за откриване на правилния проблем. За останалото има процедури и правила които всеки уважаващ се механик трябва да знае. Кое, как се стяга, по окачването примерно трябва да се стягат тампоните в работно положение иначе се късат бързо. Поредност на разглобяване и сглобяване и много мисъл в главата, защото работата е много отговорна, все пак хората ги карат тия коли с 200 понякога, пък и са на пътя срещу останалите хора, дори и срещу нас. При сглобяването задължително се прави втора проверка за стягането на всички болтове и гайки от другия, после колата се тества на пътя от нас и ако всичко е наред, чак тогава се издава.
Та така, поредност, мислене, внимание и съсредоточеност, няма атомна физика, просто болтове и гайки в конструкторско лего
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Ivaylo Dimov
- Ветеран
- Мнения: 1025
- Регистриран: вт яну 06, 2015 19:42
- Репутация: 7571
- пол: Мъж
- Местоположение: Shumen, Bulgaria
Re: Автомобилни ремонти които правим
Всичко е върпос на рутина трупана с годините на работа и сблъскване с различни ситуации и казуси ,доколото съвременните автомобили са доволно технологични и накичени с всякакви датчици ,чувствителна електроника и много скъпи детайли .Останалото е въпрос на организация в сервиза ,професионално отношение от механика към клиента и автомобила му и винаги свежа мисъл .Разбира се понякога е нужна импровизация и абстрактно мислене .
HP Elitebook 6930P T9600 4 gb ram Arch Mate 64 bit
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284493
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335974
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Автомобилни ремонти които правим
Баси, за филтър на купето да се сваля педалът на газта, заеби
- Ivaylo Dimov
- Ветеран
- Мнения: 1025
- Регистриран: вт яну 06, 2015 19:42
- Репутация: 7571
- пол: Мъж
- Местоположение: Shumen, Bulgaria
Re: Автомобилни ремонти които правим
На някои Е36 се сваля жабката
HP Elitebook 6930P T9600 4 gb ram Arch Mate 64 bit
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Re: Автомобилни ремонти които правим
То на Е 36 не е проблем жабката толкова, колкото въздуховодите над нея защото под тях има два винта на жабката
Почти е мисия невъзможна да опазиш всичките щипки и пластмаси здрави на тия сгоревини
Няма обаче по сложни филтри от на БМВ, особено на Е60, тия си не сакат направо
Почти е мисия невъзможна да опазиш всичките щипки и пластмаси здрави на тия сгоревини
Ооо, тоя след 3-4 сменени филтъра става лесен, има на невъзможни за смяна места филтри, чак се учудвам на тия производители, зад модули под педали, зад жабки, под чистачки, мазало е.
Няма обаче по сложни филтри от на БМВ, особено на Е60, тия си не сакат направо
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Ivaylo Dimov
- Ветеран
- Мнения: 1025
- Регистриран: вт яну 06, 2015 19:42
- Репутация: 7571
- пол: Мъж
- Местоположение: Shumen, Bulgaria
Re: Автомобилни ремонти които правим
Там по спомен се бъркаше през духалките за тези два винта
HP Elitebook 6930P T9600 4 gb ram Arch Mate 64 bit
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 56 Отговори
- 2212 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
нед апр 28, 2024 14:52
-
- 2 Отговори
- 44 Преглеждания
-
Последно мнение от Валсо
пон окт 09, 2023 16:24
-
- 1 Отговори
- 42 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон дек 25, 2023 20:01
-
- 2 Отговори
- 58 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
нед сеп 10, 2023 11:07
-
- 0 Отговори
- 29 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
съб юни 17, 2023 12:46