Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Автомобилни ремонти, които правим
Re: Автомобилни ремонти които правим
Стигаме до едно ауди А5 2014-15 година, автоматик, както си вървяло и спира да се движи, двигателя си работи. При запалване един метален шум и толкова.
Извадихме скоростната кутия за да разгледаме. Ами тези са измислили кутия, странен хибрид. Най отпред между двигателя и кутията има дву масов маховик, който задвижва първичния вал през два хидравлични съединителя, а вече кутията е тип СВТ или вариаторна с верига. Та в случая демпферния маховик се е счупил и от вибрациите е успял да извади зегерката която държи затворени хидравличните съединители и маслото на кутията е изтекло на пътя.
Ето го виновния маховик, от вътре пружинки някакви на парчета изпаднаха
Това е кутията, никак не е малка и тежи поне стотина и малко отгоре килограма
Това е кутията с липсващите съединители, всъщност се виждат пакетите на единия съединител
Другата част на съединителите е това
Та, пакетите бяха здрави, поръчахме нов уплътнител за съединителите и зегерка от Порше, нови гумички и уплътнители за масловода от мехатроника в задната част на кутията до съединителите, нов уплътнител за задния капак, махнахме мехатроника и сменихме и двата филтъра на кутия, наляхме оригинално масло, нов маховик и колата отлете, върви на пушка
Прочетено: 2186 пъти
Извадихме скоростната кутия за да разгледаме. Ами тези са измислили кутия, странен хибрид. Най отпред между двигателя и кутията има дву масов маховик, който задвижва първичния вал през два хидравлични съединителя, а вече кутията е тип СВТ или вариаторна с верига. Та в случая демпферния маховик се е счупил и от вибрациите е успял да извади зегерката която държи затворени хидравличните съединители и маслото на кутията е изтекло на пътя.
Ето го виновния маховик, от вътре пружинки някакви на парчета изпаднаха
Това е кутията, никак не е малка и тежи поне стотина и малко отгоре килограма
Това е кутията с липсващите съединители, всъщност се виждат пакетите на единия съединител
Другата част на съединителите е това
Та, пакетите бяха здрави, поръчахме нов уплътнител за съединителите и зегерка от Порше, нови гумички и уплътнители за масловода от мехатроника в задната част на кутията до съединителите, нов уплътнител за задния капак, махнахме мехатроника и сменихме и двата филтъра на кутия, наляхме оригинално масло, нов маховик и колата отлете, върви на пушка
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
По същото време покрай многото съединители и скорости, имаше и една Кия спортидж мисля, че е от второ поколение. Избоксувал съединител. Кията е с двойно предаване и за да се смени съединителя, трябва също да се извади предния мост, естествено разкачане на генерацията и кардана за задния мост
После трябва да се махнат полуоските и да се извади раздатката
Другото са случайни снимки
Съединителят беше стигнал до нитовете и беше буксувал, а и аксиалния лагер се беше вкопал в ламелите на притискателния диск
После трябва да се махнат полуоските и да се извади раздатката
Другото са случайни снимки
Съединителят беше стигнал до нитовете и беше буксувал, а и аксиалния лагер се беше вкопал в ламелите на притискателния диск
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Междувременно, покрай всичките тези които сега пуснах трябваше да разглобим една Мазда СХ5 защото двигателят надува и му пръснал един маркуч. Оказа се стандартен проблем за 2,2 литров дизел с би турбо на мазда. Или пукали главите или блоковете или се изкривявали.
Тука вече снимките съм ги правил с цел, че тая сложнотия после трудно се сглобява без снимки. Огромно количество сложни агрегати, планки и дивотии.
Както казваме по нашия край, запищила се е яко, това са всмукателните тръби, отвори почти не са останали. От главата успях да изчегъртам една лопата материал преди да я дам на шлайфиста.
Ето това изчегъртах от главата само
Продължаваме с другите снимки
В общи линии, смрад и мръсотия навсякъде в мотора
Тука вече снимките съм ги правил с цел, че тая сложнотия после трудно се сглобява без снимки. Огромно количество сложни агрегати, планки и дивотии.
Както казваме по нашия край, запищила се е яко, това са всмукателните тръби, отвори почти не са останали. От главата успях да изчегъртам една лопата материал преди да я дам на шлайфиста.
Ето това изчегъртах от главата само
Продължаваме с другите снимки
В общи линии, смрад и мръсотия навсякъде в мотора
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Имам още снимки, но обърках някой сървър който вече дава интернал сървър ерор, ще кача по късно още
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Последните засега снимки на маздата
Глата вече е проверена за спукване, здрава е, пасвани са клапаните, сменени са гумичките и водачите на клапаните, челен шлайф. Заради лека кривина е челосан и блокът, сега чака време да съберем всички останали части и ме очаква поне два дни яко миене и търкане на всичко
Глата вече е проверена за спукване, здрава е, пасвани са клапаните, сменени са гумичките и водачите на клапаните, челен шлайф. Заради лека кривина е челосан и блокът, сега чака време да съберем всички останали части и ме очаква поне два дни яко миене и търкане на всичко
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284138
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335223
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Автомобилни ремонти които правим
Баси, колко чернилка
- Ivaylo Dimov
- Ветеран
- Мнения: 1025
- Регистриран: вт яну 06, 2015 19:42
- Репутация: 7571
- пол: Мъж
- Местоположение: Shumen, Bulgaria
Re: Автомобилни ремонти които правим
Монти ....тва чудо онова лайно Sky Active ли е ?
HP Elitebook 6930P T9600 4 gb ram Arch Mate 64 bit
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
- Zeroadhesion
- Мнения: 19069
- Регистриран: нед апр 13, 2008 18:33
- Репутация: 36662
- пол: Мъж
Re: Автомобилни ремонти които правим
Много добри
Re: Автомобилни ремонти които правим
Па не съм сигурен така ли му пише на багажника, май така да беше, иначе 2,2 би турбо дизел
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Ivaylo Dimov
- Ветеран
- Мнения: 1025
- Регистриран: вт яну 06, 2015 19:42
- Репутация: 7571
- пол: Мъж
- Местоположение: Shumen, Bulgaria
Re: Автомобилни ремонти които правим
Същите кенефи ужасни ,тва не е ли twin turbo ,с една малка и голяма турбина работещи в симбиоза .Лайняни двигатели ,бензиновите им варианти са маслолюбители -по зле от ALT са
HP Elitebook 6930P T9600 4 gb ram Arch Mate 64 bit
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Seat Toledo 1.8 20V petrol/LPG
Renault Laguna 1995 1.8 mi petrol/LPG
Samsung A5 2017 Rize-Q Android 10 Lenovo Vibe K5 Lineage OS 8.1 Alcatel Pixi 4 9003 6.0.1 Arcas Njoy CianogenMod 12.1
Re: Автомобилни ремонти които правим
Може и туин да се води, но да с две турбини е, те ги те
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Лека полека започнахме да сглобяваме двигателя на маздата, става бавно защото няма части. Биелни лагери и сегменти само оригинални на поръчка 2 седмици примерно, та се чака много и се сглобява малко, но така или иначе без работа не стоим, както ще се види в следващите постове. Това е само една част нещата които се сещам да снимам.
Та започваме, всичко е събрано черно на количката
Започваме с позициониране на блока на стойката и перфектното му измиване
След измиването се смазва с чисто двигателно масло за да не ръждясат цилиндрите
Следва измиване на полукартерът
Монтиран колянов вал и затворен с полукартер, стегнат според техническите данни за мотора
Буталата преди след, почистени с нови сегменти и нови лагери
И вече пуснато буталото в цилиндъра
Върти се като в масло
Та започваме, всичко е събрано черно на количката
Започваме с позициониране на блока на стойката и перфектното му измиване
След измиването се смазва с чисто двигателно масло за да не ръждясат цилиндрите
Следва измиване на полукартерът
Монтиран колянов вал и затворен с полукартер, стегнат според техническите данни за мотора
Буталата преди след, почистени с нови сегменти и нови лагери
И вече пуснато буталото в цилиндъра
Върти се като в масло
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Очевидно медия тагът не работи с къси клипове в ютюб, а качването им там поне аз не намерих начин да е стандартно, те си преценяват нещо и го качват в шорт клипове
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
От време на време и ето такива спирачки идват за ремонт
Разбира се сменяваме, дискове, накладки, жила за ръчна, ремонт на спирачните апарати, изчистване на супортите, обезвъздушаване и стана ток и жица, публикувал съм ремонт на спирачки, та не съмм снимал повече.
Тъжното е, че хората чакат спирачките им да стигнат до такова състояние
Разбира се сменяваме, дискове, накладки, жила за ръчна, ремонт на спирачните апарати, изчистване на супортите, обезвъздушаване и стана ток и жица, публикувал съм ремонт на спирачки, та не съмм снимал повече.
Тъжното е, че хората чакат спирачките им да стигнат до такова състояние
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Астра Н 1.4 бензин, едва влезе в сервиза без да се разпадне в двора, абсолютно нищо здраво по окачването.
Смененли сме по задния мост, тампони на моста, амортисьори и две лагер главини.
По предния мост, рециклиране на кормилна рейка, нови комплекти външни, вътрешни накрайници и маншони за тях, ново масло за хидравликата, нови носачи, нови амортисьори, нови тампони на амортисьорите, дясна лагер главина, нови дискове и накладки
Ето и снимките, свален преден мост и нахвърляно някакво окачване по земята
Част от кашоните с части
Вече наредени нови неща по колата, главина, задни и предни амортисьори
И понеже сме пичове видяхме че си е скъсал единия болт на задната джанта, между другото го извадихме за да е всичко точно, важно е за сигурността. Става със заварка първо върху скъсания болт и после върху заварката се заварява друг болт или гайка с който да се развие, не става всеки път, но в повечето случаи става
Ето ги болтовете с които отвивахме
Смененли сме по задния мост, тампони на моста, амортисьори и две лагер главини.
По предния мост, рециклиране на кормилна рейка, нови комплекти външни, вътрешни накрайници и маншони за тях, ново масло за хидравликата, нови носачи, нови амортисьори, нови тампони на амортисьорите, дясна лагер главина, нови дискове и накладки
Ето и снимките, свален преден мост и нахвърляно някакво окачване по земята
Част от кашоните с части
Вече наредени нови неща по колата, главина, задни и предни амортисьори
И понеже сме пичове видяхме че си е скъсал единия болт на задната джанта, между другото го извадихме за да е всичко точно, важно е за сигурността. Става със заварка първо върху скъсания болт и после върху заварката се заварява друг болт или гайка с който да се развие, не става всеки път, но в повечето случаи става
Ето ги болтовете с които отвивахме
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 56 Отговори
- 2089 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
нед апр 28, 2024 14:52
-
- 2 Отговори
- 44 Преглеждания
-
Последно мнение от Валсо
пон окт 09, 2023 16:24
-
- 1 Отговори
- 41 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон дек 25, 2023 20:01
-
- 2 Отговори
- 57 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
нед сеп 10, 2023 11:07
-
- 0 Отговори
- 29 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
съб юни 17, 2023 12:46