Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Автомобилни ремонти, които правим
Re: Автомобилни ремонти които правим
Една тойота авенсис се явна в сервиза с изгнил и скъсан заден носач
Сменихме ги с нови, оказаха се трудни за намиране, но намерихме по 400 лв бройката,иначе по моргите имаше за 400 лв два втора ръка, почистени
Прочетено: 2210 пъти
Сменихме ги с нови, оказаха се трудни за намиране, но намерихме по 400 лв бройката,иначе по моргите имаше за 400 лв два втора ръка, почистени
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Следващото е пак същият модел Астра Н обаче с 1.9 дизелов двигател, за смяна на турбо компресор и сцепен радиатор
Трябва да се махне цялата предница заради радиатора, но така е и доста по удобно за смяната на турбото
И виждаме нацепеният изпускателен колектор, т.е турбото си беше за смяна
Новото турбо
Трябва да се махне цялата предница заради радиатора, но така е и доста по удобно за смяната на турбото
И виждаме нацепеният изпускателен колектор, т.е турбото си беше за смяна
Новото турбо
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284430
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335864
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Автомобилни ремонти които правим
Медия тага не го знам въобще вече за какво го държим. Оправил съм ти видеото
Re: Автомобилни ремонти които правим
Явно пак мога да качвам нови снимки, та продължавам горното мнение за астрата.
Изваденото старо турбо
Новото турбо, да се видят разликите
Отдолу под старото естествено е чернилка до безобразие.
Изваждаме старите шпилки с още по стар и изпитан метод с две гайки на контра стегнати една към друга
След като се извадят всичките шпилки, което е задължително при смяната на такъв колектор, понеже през годините шпилките са метални, навити са в алуминиевата глава и поради температурните разширения, които са различни за двата материала, отслабват и обикновено се късат още при стягането.
Като се извадят всички шпилки се почиства главата до блясък, понеже се ползва бормашина с телена четка сейфти фърст
След почистването на плоскостта трябва всичките резби да се прокарат с глух метчик, иначе новите шпилки няма да се завият до край
След шпилките се слага нова гарнитура и се монтира по обратен ред, стягат се всичките гайки, прикачва се тръбата за маслото на турбината, тръбата за оттичащото масло, управлението на геометрията, катализатор, каската която предпазва от топлината, кулер, маркучи и тръби и връщаме радиаторите вътре, бронята, палим и колата се оказа със запушен ДПФ и не иска да направи регенерация.
Утре ще преценяваме какво ще правим с нея.
Изваденото старо турбо
Новото турбо, да се видят разликите
Отдолу под старото естествено е чернилка до безобразие.
Изваждаме старите шпилки с още по стар и изпитан метод с две гайки на контра стегнати една към друга
След като се извадят всичките шпилки, което е задължително при смяната на такъв колектор, понеже през годините шпилките са метални, навити са в алуминиевата глава и поради температурните разширения, които са различни за двата материала, отслабват и обикновено се късат още при стягането.
Като се извадят всички шпилки се почиства главата до блясък, понеже се ползва бормашина с телена четка сейфти фърст
След почистването на плоскостта трябва всичките резби да се прокарат с глух метчик, иначе новите шпилки няма да се завият до край
След шпилките се слага нова гарнитура и се монтира по обратен ред, стягат се всичките гайки, прикачва се тръбата за маслото на турбината, тръбата за оттичащото масло, управлението на геометрията, катализатор, каската която предпазва от топлината, кулер, маркучи и тръби и връщаме радиаторите вътре, бронята, палим и колата се оказа със запушен ДПФ и не иска да направи регенерация.
Утре ще преценяваме какво ще правим с нея.
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Междувременно един фолксваген тигуан1,9 помпа дюза със симптоми, не пали като хората когато си поиска.
Сменена тандем помпа, нов стартер, нов горивен филтър, нова помпа в резервоара и колата не пали.
Варианти много не останаха, трябваше да извадим капака на главата и да стигнем до дюзите за да им сменим уплътнителите, защото при тоя двигател горивото за дюзите върви през канали в главата и идващото и излишното гориво се делят от един О пръстен и понеже дюзите ги натиска един вал с кобилици за да помпа, ги натиска под ъгъл и се износват от едната страна. В общи линии, на тази специално кола това бяха последните ремонтни комплекти на дюзите, следващият път ще му трябва нова глава заради износените елипсовидно легла и дюзи
Като свалихме вала който натиска дюзите видяхме, че се е износил разпределителния вал, почти останал без гърбици
Сменихме и разпределителния вал, ремонтните комплекти за дюзите, оправяне на основите за дихтунгите под дюзите, така или иначе се сваля ангренажа, сменихме и течащите семеринги на двата вала, водна помпа, масло и филтър, нова гарнитура на капака на клапаните и колата заспа.
Почна да пали от зъб, както трябва да пали такъв двигател
Сменена тандем помпа, нов стартер, нов горивен филтър, нова помпа в резервоара и колата не пали.
Варианти много не останаха, трябваше да извадим капака на главата и да стигнем до дюзите за да им сменим уплътнителите, защото при тоя двигател горивото за дюзите върви през канали в главата и идващото и излишното гориво се делят от един О пръстен и понеже дюзите ги натиска един вал с кобилици за да помпа, ги натиска под ъгъл и се износват от едната страна. В общи линии, на тази специално кола това бяха последните ремонтни комплекти на дюзите, следващият път ще му трябва нова глава заради износените елипсовидно легла и дюзи
Като свалихме вала който натиска дюзите видяхме, че се е износил разпределителния вал, почти останал без гърбици
Сменихме и разпределителния вал, ремонтните комплекти за дюзите, оправяне на основите за дихтунгите под дюзите, така или иначе се сваля ангренажа, сменихме и течащите семеринги на двата вала, водна помпа, масло и филтър, нова гарнитура на капака на клапаните и колата заспа.
Почна да пали от зъб, както трябва да пали такъв двигател
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
И последно, едно Mini R50 от първите минита на бмв, ама с английски някакъв мотор, не с онова извращение което са доработили от пежо.
Колата дойде миналата година за проблем с волана, нямаше хидравлика на волана. Помпата за хидравликата е електрическа, взехме заводски рециклирана помпа, като нова, монтирахме, воланът не стана много по мек, но след два дни човекът се обади, че помпата не спира и му е убила акумулаторът.
Тогава се оказа, че това е един от основните проблеми на тия коли, или се прецаква помпата механично, или и гори електрониката, нея никой не може да я ремонтира.
Върна ни я и този път купихме оригинална помпа от БМВ, чисто нова, уважиха ни рекламацията на рециклираната и човекът си взе колата да си я кара.
Този месец се обади за да каже, че воланът не е лек и колата трудно се кара. Ние я пробвахме, да не е като на съвременните чисто електрически волани, просто стандартен волан за бмв от началото на века.
Разбрахме се да свалим рейката и да я закараме на майстор за ремонт. Та свалихме я, закарахме я и хората казаха, че рейката е в много добро състояние и няма нужда от ремонт.
Междувременно се сети, че е за смяна на водна помпа и обслужващ ремък.
Абе тесничко е, особено при демонтирането и монтирането на обтегача на ремъка.
Естествено като повечето съвременни коли, бронята на земята, радиаторите също, трябва да се махне Алтернаторът за да се стигне до водната помпа, после се сменява обтегачът, щото тогава има най много място
Ето малко снимки от процесът на работата
Колата дойде миналата година за проблем с волана, нямаше хидравлика на волана. Помпата за хидравликата е електрическа, взехме заводски рециклирана помпа, като нова, монтирахме, воланът не стана много по мек, но след два дни човекът се обади, че помпата не спира и му е убила акумулаторът.
Тогава се оказа, че това е един от основните проблеми на тия коли, или се прецаква помпата механично, или и гори електрониката, нея никой не може да я ремонтира.
Върна ни я и този път купихме оригинална помпа от БМВ, чисто нова, уважиха ни рекламацията на рециклираната и човекът си взе колата да си я кара.
Този месец се обади за да каже, че воланът не е лек и колата трудно се кара. Ние я пробвахме, да не е като на съвременните чисто електрически волани, просто стандартен волан за бмв от началото на века.
Разбрахме се да свалим рейката и да я закараме на майстор за ремонт. Та свалихме я, закарахме я и хората казаха, че рейката е в много добро състояние и няма нужда от ремонт.
Междувременно се сети, че е за смяна на водна помпа и обслужващ ремък.
Абе тесничко е, особено при демонтирането и монтирането на обтегача на ремъка.
Естествено като повечето съвременни коли, бронята на земята, радиаторите също, трябва да се махне Алтернаторът за да се стигне до водната помпа, после се сменява обтегачът, щото тогава има най много място
Ето малко снимки от процесът на работата
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Re: Автомобилни ремонти които правим
Нямам време просто, иначе има снимки и обяснения за много и различни ремонти. Днес примерно смених съединител на кия сиид за около 3 часа със сваляне на предния мост и т.н.т. Колата е ремонто пригодна и стана бързо.
Не знам на инфлуенсърите авто монтьори от къде им стига време за видеа и снимки и обяснения, на мен не ми остава никакво
Не знам на инфлуенсърите авто монтьори от къде им стига време за видеа и снимки и обяснения, на мен не ми остава никакво
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284430
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335864
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Автомобилни ремонти които правим
Щото онези лалат, а ти работиш
Евала, всеки толкова да разбира като вас
Евала, всеки толкова да разбира като вас
- Zeroadhesion
- Мнения: 19071
- Регистриран: нед апр 13, 2008 18:33
- Репутация: 36682
- пол: Мъж
Re: Автомобилни ремонти които правим
Като цяло и на мен в началото ми изглеждаше трудно и сложна и гадна кола, но точно това от първата серия на бмв е доста симпатична, двигателят някакъв английски 1600 кубика 90 к.с бензин, пушка е за градско каране.
Да, по новите вече с оня двигател 1,6 на пежо преработен от бмв вече пак става, ама много често вериги разтяга.
Едно имаме клиентско купувано от него чисто ново 1,6 218 к.с кънтримен на 55 хил км разтегна веригата
Да, по новите вече с оня двигател 1,6 на пежо преработен от бмв вече пак става, ама много често вериги разтяга.
Едно имаме клиентско купувано от него чисто ново 1,6 218 к.с кънтримен на 55 хил км разтегна веригата
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284430
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335864
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Автомобилни ремонти които правим
Те затова ще си карам стария курник до де може
Re: Автомобилни ремонти които правим
Дойде време да сглобим маздата, събрахме най накрая всички части, не беше никак лесно.
Почвам с буталата, преди
И буталата с нови сегменти и лагери на биелите след обработка от наша страна
Едното вече пуснато в блока на мястото си
И вече всичките и как се въртят
След като буталата са пуснати вътре идва ред на главата, ако помните чернилката която беше там, ето я вече почистена
Всъщност, това беше положението вътре в главата
Ето ги и всмукателните отвори към клапаните преди
След почистването
Главата вече монтирана на блока с нови болтове стегнати по изисквания на производителя
Продължаваме с оборудването, обаче след като измих разпределителните валове и петите се оказа, че единият вал на изпускателните клапани е изяден и нищо не става от него
Ето как е изяден
Та се наложи спешно да търсим един разпределителен вал
Само оригинален върви с едни от кобилиците които са хидравлични, цената, безценен е
След това идва ред на новите ангренажни вериги с все всичките колела, банани и обтегачи
Вече наредени на мястото си
От тук нататък трябваше да се дооборудва моторът с всичките му капаци, тръбички, планки, и т.н.т
Първо се почва с всмукателният колектор, за който пак ми отне около 2 часа чистене
Преди
По време на чистенето
Вече готов за монтаж
Лека полека започнахме оборудването и честно да си кажа дойде момент в който главата и блокът изчезнаха от поглед, безброй системи, егр, колектори, вакум помпа, горивна помпа, две турбини, безкрайно много тръби за вода, масло, вакуум и какво ли още не, накрая му нахвърляхме ел инсталацията и го сглобихме
И последно вече запален и работи като мушичка
Това вече се ще се разработва тази седмица, почнах другото, изваждане на двигател на ситроен Ц8, който освен заради тръба за водата е и за основен ремонт
Почвам с буталата, преди
И буталата с нови сегменти и лагери на биелите след обработка от наша страна
Едното вече пуснато в блока на мястото си
И вече всичките и как се въртят
След като буталата са пуснати вътре идва ред на главата, ако помните чернилката която беше там, ето я вече почистена
Всъщност, това беше положението вътре в главата
Ето ги и всмукателните отвори към клапаните преди
След почистването
Главата вече монтирана на блока с нови болтове стегнати по изисквания на производителя
Продължаваме с оборудването, обаче след като измих разпределителните валове и петите се оказа, че единият вал на изпускателните клапани е изяден и нищо не става от него
Ето как е изяден
Та се наложи спешно да търсим един разпределителен вал
Само оригинален върви с едни от кобилиците които са хидравлични, цената, безценен е
След това идва ред на новите ангренажни вериги с все всичките колела, банани и обтегачи
Вече наредени на мястото си
От тук нататък трябваше да се дооборудва моторът с всичките му капаци, тръбички, планки, и т.н.т
Първо се почва с всмукателният колектор, за който пак ми отне около 2 часа чистене
Преди
По време на чистенето
Вече готов за монтаж
Лека полека започнахме оборудването и честно да си кажа дойде момент в който главата и блокът изчезнаха от поглед, безброй системи, егр, колектори, вакум помпа, горивна помпа, две турбини, безкрайно много тръби за вода, масло, вакуум и какво ли още не, накрая му нахвърляхме ел инсталацията и го сглобихме
И последно вече запален и работи като мушичка
Това вече се ще се разработва тази седмица, почнах другото, изваждане на двигател на ситроен Ц8, който освен заради тръба за водата е и за основен ремонт
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 284430
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 335864
- Местоположение: Somewhere In Time
Re: Автомобилни ремонти които правим
Като ново е станало, евала
Re: Автомобилни ремонти които правим
Така и трябва да бъде
Този ситроен между другото се оказа по проблемен на части от маздата
Малко примери, две криви метални тръби от водната помпа към радиатора и другите места по мотора, само оригинални на поръчка. Едната тръба струва 570 лв и я чакахме 45 дни, сега и втората тръба трябва да чакаме още 20 работни дни, но пък е по евтина, само 350 лв.
30 дни чакахме да дойде дефазаторното колело за всмукателния разпределителен вал, някаква куча марка за 1100 лв.
Гарнитури за двата капака на клапаните няма, едни цели пластмасови гарнитури които вървят с капаците, на доставка са по 350 лв бройката, а ни трябват два.
Сегменти и лагери за коляновия вал поне има
Интересно ще е с тая кола след месец
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 56 Отговори
- 2210 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
нед апр 28, 2024 14:52
-
- 2 Отговори
- 44 Преглеждания
-
Последно мнение от Валсо
пон окт 09, 2023 16:24
-
- 1 Отговори
- 42 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон дек 25, 2023 20:01
-
- 2 Отговори
- 58 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
нед сеп 10, 2023 11:07
-
- 0 Отговори
- 29 Преглеждания
-
Последно мнение от шони
съб юни 17, 2023 12:46