Бялото БМВ G30 което си виждал в сервиза Юли 24 година му сменявахме веригата, преди 2 седмици установихме при смяна на маслата и филтрите, че е изминал 80 хил км за тоя период, а той има и едно Ауди А5 което кара. Колата я купи на 50 хил км, не и знаем истинските километри, в момента е на 280 хил
За 230 хил където е минал откакто я купи и я знаем колата, освен консумативи, нищо друго, масло и филтри на 15-20 хил км сменяваме и веднъж или два пъти, не си спомням дискове с накладки. Нито един шарнир, тампон или каквато и да е друга част по окачването
Ц класата 2017 година на която и правихме ремонт на мотора беше на 700 хил. км и ако клиентът не беше такъв абдал, можеше и да не се наложи ремонт на мотора, който има един гаден конструктивен проблем, няма датчик за налягане на маслото. Все пак този ОМ651 двигател го слагат и на Спринтер, там също е милионник и то доста по често.
2016 та година когато почнах работа в сервиза този същия с бемвето има Е класа W212 от 2010 година. На шест години колата беше на 820 хил км

На братчеда двете волва на по 3-4 години бяха на по 400 хил км, та повярвай ми ако го подкараш тоя кръш френски такива километри за толко време, няма да устиска, нито двигател, нито скорости, нито окачване, най малкото ще си скъсал 4 тапицерии на седалката и 3 пъти подложките на тая седалка вътре, а на въпросните коли е едва видима тая промяна