Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Разни там колички, камиончета, багерчета и други на колелета :p .
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
шони
Модератор
Модератор
Мнения: 25522
Регистриран: пон окт 12, 2009 01:16
Репутация: 121836
пол: Мъж

Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от шони »

Шестото поколение на Renault Clio ще получи различен и същевременно модерен външен вид. От Режията ще лансират новия облик на марката, рестартирайки спортния, емблематичен статус на супермини.

Този опит се прави с идеята да го задържи високо в класациите за продажби на малки автомобили. Сега нови изображения показват как може да изглежда новото Clio. Но по-интересното е друго. И новото поколение ще се придържа към ДВГ и ще избягва електрификацията.
Съживяването на две „легендарни икони“ – електрическият малък хечбек Renault 5 и SUV-то 4 - даде възможност на френската марка да модернизира дизайна на своите „бъдещи икони“, каза директорът на дизайна в Renault Group Лоренс ван ден Акер.
https://fakti.bg/avto/949766-novoto-ren ... ja-kam-dvg
Прочетено: 139 пъти
"Просветеният народ се подчинява, защото така иска; заслепеният от предразсъдъци народ - защото така трябва".
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295695
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365807
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от Mozo »

Станаха доста грознички с тоя плосък дизайн като на Windows 10...
Изображение
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21166
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118041
пол: Мъж

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от Montoya »

Да кажем, че дизайнът на мен ми харесва на новите коли, разчупени форми, лед фарове и стопове, дифузьори и т.н.т Обаче с моторите взеха да се унасят, особено рено, 1000 кубика 90 или 100 к.с е това си е мъртво родено
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295695
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365807
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от Mozo »

То лед фарове и на трабант можеш да сложиш :mrgreen: :p

Иначе това с даунсайзинга не е от днес или от вчера, проблем е отдавна и много са сърбали попарата. Къде е тенденция, къде е заради регулациите, не знам, ама не е на добре.
Изображение
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21166
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118041
пол: Мъж

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от Montoya »

Ами аз не казвам, че и на трабант не можеш да сложиш, ама там както и на другите коли не проектирани за такова осветление, нито е красиво, нито ти осветява, само пречиш на всички срещу теб, а и на теб си пречиш като минаваш покрай пътни знаци и табели.
Mozo написа:
пон фев 17, 2025 00:42
Иначе това с даунсайзинга не е от днес или от вчера, проблем е отдавна и много са сърбали попарата. Къде е тенденция, къде е заради регулациите, не знам, ама не е на добре.
Да де, ама само Рено произвеждат още такива слаби недоразумения. Други производители стигнаха отдавна 140 к.с на 1 литър мотор, вървят в пъти по добре, просто имат повече мощност. А и все по малко ги слагат тия мотори, намалиха повечето си двигатели първоначално на 1-6, сега са 1.5 модерни с турбо около 150 к.с с OPF освен катализатор
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Потребителски аватар
beggginer
Доктор
Доктор
Мнения: 6618
Регистриран: нед апр 13, 2008 18:33
Репутация: 37467
пол: Мъж

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от beggginer »

Много ги мразя тия ледове. Карам със стандартни крушки, жълти и си осветяват прекрасно. Не знам защо хората решават, че 5 хиляди лумина е стандарт за нощно каране, в днешно време.
Как да си върнем контрола над Windows 10 Home :violent1:
Изображение
Валсо написа:
съб яну 21, 2023 12:28
Знам какво правя.
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295695
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365807
Местоположение: Somewhere In Time

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от Mozo »

Montoya написа:
пон фев 17, 2025 07:23
Ами аз не казвам, че и на трабант не можеш да сложиш, ама там както и на другите коли не проектирани за такова осветление, нито е красиво, нито ти осветява, само пречиш на всички срещу теб, а и на теб си пречиш като минаваш покрай пътни знаци и табели.
Mozo написа:
пон фев 17, 2025 00:42
Иначе това с даунсайзинга не е от днес или от вчера, проблем е отдавна и много са сърбали попарата. Къде е тенденция, къде е заради регулациите, не знам, ама не е на добре.
Да де, ама само Рено произвеждат още такива слаби недоразумения. Други производители стигнаха отдавна 140 к.с на 1 литър мотор, вървят в пъти по добре, просто имат повече мощност. А и все по малко ги слагат тия мотори, намалиха повечето си двигатели първоначално на 1-6, сега са 1.5 модерни с турбо около 150 к.с с OPF освен катализатор
Както ти каза, мъртвородени още от завода :съгласен:
beggginer написа:
пон фев 17, 2025 08:54
Много ги мразя тия ледове. Карам със стандартни крушки, жълти и си осветяват прекрасно. Не знам защо хората решават, че 5 хиляди лумина е стандарт за нощно каране, в днешно време.
Е, как защо, за да ти е*ава мамата на очите като е зад теб или насреща :lol: :lol: :lol:
Изображение
Потребителски аватар
шони
Модератор
Модератор
Мнения: 25522
Регистриран: пон окт 12, 2009 01:16
Репутация: 121836
пол: Мъж

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от шони »

Montoya написа:
нед фев 16, 2025 18:20
Да кажем, че дизайнът на мен ми харесва на новите коли, разчупени форми, лед фарове и стопове, дифузьори и т.н.т Обаче с моторите взеха да се унасят, особено рено, 1000 кубика 90 или 100 к.с е това си е мъртво родено
На мен дизайнът също ми харесва. Но за моторизацията и си прав, и не си. Силовите им агрегати започват от 65 к.с.(според това дали ще се ползва колата основно в големия град) и стигат до 145 к.с., което никак не е малко за това леко купе. Освен това Рено имат и по-мощни агрегати, съвместна разработка с Мерцедес и с дъщерната esprit alpin.
Ето един актуален линк за силовите агрегати на Клио:
https://www.renault.bg/cars/new-clio/engines.html
Ето и индекс за съотношението тегло/маса при най-мощното Рено Клио
Renault Clio V (пета генерация) с двигател от 145 конски сили обикновено има следните характеристики:

- Двигател: 1.3 TCe (турбобензинов)
- Мощност: 145 конски сили (107 kW)
- Тегло: около 1200 до 1300 кг в зависимост от конкретната версия и оборудване

За да изчислим отношението мощност към тегло, можем да използваме следната формула:

\[ \text{Отношение мощност/тегло} = \frac{\text{Мощност}}{\text{Тегло}} \]

Ако вземем средното тегло от 1250 кг за пример:

\[ \text{Отношение мощност/тегло} = \frac{145 \text{ к.с.}}{1250 \text{ кг}} \approx 0.116 \text{ к.с./кг} \]

Това означава, че Renault Clio V с 145 конски сили има приблизително 0.116 конски сили на килограм тегло. Това съотношение е сравнително добро за компактен автомобил и осигурява добра динамика и ускорение.
Данните са чрез bggpt.ai и се отнасят за петото поколение. При 6-то драстична промяна не вярвам да има.
"Просветеният народ се подчинява, защото така иска; заслепеният от предразсъдъци народ - защото така трябва".
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 21166
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 118041
пол: Мъж

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от Montoya »

1,3 145 к.с е сравнително добре, обаче тези конски сили са налични при 5500 оборота, кой си кара колата така постоянно за да ги има. Освен това е хибрид, не можеш да разчиташ на пълната мощност едновременно, дадеш ли му газ да върви пали бензинката и може би до стотина километра електрическия помага, ама после е баласт.
Другите дето не са хибридни са 65 и 90 к.с предполагам със 130-15 нютон метра въртящ момент. Карах такова клио, вдига километри ама баавно и над 150 км вече ще се пръсне нещо, я мотор, я скорости.
И последното изчисление за 1250 км на 145 к.с се връзват 8,6 килограма за конска сила, което е твърде много за добри динамични показатели. За по малките мотори положението става трагично
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Потребителски аватар
beggginer
Доктор
Доктор
Мнения: 6618
Регистриран: нед апр 13, 2008 18:33
Репутация: 37467
пол: Мъж

Re: Новото Renault Clio избягва електричеството и се придържа към ДВГ

Мнение от beggginer »

И аз карах един еднолитров голф 6, турбиниран, леко купе. При 200 км/ч имаш чувството, че ще се разпадне на съставни части, и вероятно ще, след 30-40 хиляди километра. Беше нов и под наем, като го тествах и вибрираше всичко в него, което е напълно нормално. Подигравка са тия двигатели и не познавам майстор, който да ги харесва. Или атмосферен двигател с по-висока кубитура и мощност, или поне 2.5 литров турбиниран дизел, за да имаш по-голям шанс да оцелееш по българските пътища.
Как да си върнем контрола над Windows 10 Home :violent1:
Изображение
Валсо написа:
съб яну 21, 2023 12:28
Знам какво правя.
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Авто-мото”