Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Бизнес план за велоцентър

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с икономика, финанси, счетоводство, маркетинг.
Брутен вътрешен продукт, безработица, брутен национален доход, валутен курс, лихвени проценти, национален дълг, потребителско търсене, процент на инфлация, търговски баланс, фондов пазар.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 296660
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 367992
Местоположение: Somewhere In Time

Бизнес план за велоцентър

Мнение от Mozo »

БИЗНЕС ПЛАН

“Създаване на велоцентър”


ОТКРИВАНЕ НА ВЕЛОЦЕНТЪР НА ООД „БАЍК ФРЕНД“

ПРЕДСТАВЯНЕ НА ФИРМАТА


Представяне на фирмата

Фирма „Баѝк Френд“ ООД е дружество с ограничена отговорност.Регистрирана на 21.03. 2012г. с адрес гр,Плевен, ул. „Иван Вазов“ №1,планира да започне своята деѝност от месец маѝ 2012год.
Учредители: Марио Петров, Нина Георгиева, Станимира Георгиева,Милена Петрова.
Мотото ни е „ ХОБИ И СПОКОЍСТВИЕ“
Тел. 064 84 38 15 факс 064 84 38 16 и електронна поща baikfrend@abv.bg

Резюме

Фирмата „Б Ф“ е дружество с ограничена отговорност, регистрирано на 21. 03.2012год.
Основната дейност е ремонт, продажба и отдаване под наем на велосипеди,подвижен велосервиз.
Фирмата има за цел качественото задоволяване на потребностите на потребителите,от различни възрастови групи.
Атракцията на фирмата е подвижен велосервиз,инструктор за обучение на велосипедисти и изграден детски кът за най-малките.Основните преимущества на продукта, предназначен за крайния потребител са: независимост от разтящите цени на горивата и инфлацията, съчетаване на полезното с приятното.
Като начинаеща и иновативна фирма „Б Ф“ прогнозира 720 индивидуални потребителя месечно.Те се нуждаят от качество, мобилност и достъпност на продукта.При сегментирането на пазара според пола, възрастта и социалното положение се установи,че пазарният дял се увеличава средно с 8% за две години.Най-голямо присъствие на нашия пазар – 51% заемат мъжете от 6 до 16год. със среден доход.
Главната цел на бизнеса ни в краткосрочен план е утвърждаване на пазара с изграждането на добре оборудван велоцентър.За постигането на тази цел е необходимо подходящо, достъпно ценообразуване, качествено обслужване и иновативност.
В дългосрочен план фирмата има за цел разширяване на пазара, разкриване на нови работни места и постигане на финансова стабилност.
Пазарът на велосипеди все повече навлиза в ежедневието на хората. В град Плевен съществуват няколко фирми, които предлагат сервиз и продажба на велосипеди.Те заемат около 30% от пазара. Фирма „Б Ф“ може да се утвърди и намери място сред доминиращите конкуренти със своите силни страни, а именно: по–ефективен и качествен продукт,мобилен велосервиз, детски кът, разнообразие от аксесоари и услуги.
Маркетинговата стратегия на ООД „Б Ф“ се фокусира върху качеството на продукта и услугите.От значение за бъдещата дейност на фирмата са промоцията и рекламата.
Фирмата ще разполага с магазин, сервиз и подвижен велосервиз намиращи се в местността „Кайлъка“ най– посещаваното място в града.
Управленския екип е от четирима човека. Налице са взаимнодопълващи се компетенции, способности за ефективно сътрудничество.
Очакваните продажби за първата година са на стойност , с прогнози за втората .
Прогнозна печалба .
Стартирането на фирмата е със собствен капитал 8000лв, без външни субсидии.
Мисия и цели
Фирмата има за цел качественото задоволяване на потребностите на потребителите,от различни възрастови групи.
Основния тип продукт и услуга, която ще се предлага е ремонт, продажба и отдаване под наем на велосипеди.Фирмата ще функционира в град Плевен и околностите,с тенденция обхващане на голяма част от северна България. Магазинът и сервизът ще се намират близо до местноста Кайлъка.Атракцията на фирмата ще е подвижният велосервиз.Тя ще разполага с инструктор за обучение на велосипедисти.Като бонус предлага и детски кът за най-малките, с цел осигуряване спокойното спортуване на техните родители.
Главната цел на нашият бизнес в краткосрочен план е налагане на пазара с изграждането на добре оборудван велоцентър и навлизането на нови пазари.Тази цел смятаме да постигнем чрез подходящо ценообразуване, качествено обслужване и иновативност. В дългосрочен план фирмата има за цел разширяване на пазара, разкриване на нови работни места и постигане на финансова стабилност.

Маркетингов анализ

Маркетинговата стратегия на „Б Ф“ се фокусира върху качеството на продукта и услугите.
Проучването показва, че през последните години търсенето на велосипеди и техните аксесуари се е увеличило.

Анализ на отрасъла

В град Плевен съществуват малко на броѝ фирми, които предлагат сервиз и продажба на велосипеди.Те заемат 30% от пазара.Поради малката конкуренция фирма „Б Ф“ може да се утвърди и намери място сред доминиращите конкуренти.

Целият материал:
Прикачени файлове
Бизнес план за велоцентър.rar
(25.82 KиБ) Свален 7 пъти
Прочетено: 467 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Икономика”