Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Анализ на „Глобал Консултинг“ ООД

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с икономика, финанси, счетоводство, маркетинг.
Брутен вътрешен продукт, безработица, брутен национален доход, валутен курс, лихвени проценти, национален дълг, потребителско търсене, процент на инфлация, търговски баланс, фондов пазар.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 296701
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 368022
Местоположение: Somewhere In Time

Анализ на „Глобал Консултинг“ ООД

Мнение от Mozo »

С А М О С Т О Я Т Е Л Н А Р А Б О Т А
по
МЕНИДЖМЪНТ 1 (ОСНОСВИ НА МЕНИДЖМЪНТА)


Разработили:
1. Милена Миленова Янева




Проверил:
гл. ас. д-р М. Истатков


СОФИЯ

С Ъ Д Ъ Р Ж А Н И Е

ВЪВЕДЕНИЕ 3

АНАЛИТИЧНА ЧАСТ: АНАЛИЗ НА МОМЕНТНОТО СЪСТОЯНИЕ НА „Глобал Консултинг“ООД 4

1. Представяне на обекта на изследване 4
2. Анализ на вътрешната среда 5
2.1. Мисия, цели и задачи 7
2.2. Сътрудници 9
2.3. Организационна структура на управление 10
2.4. Технология на производствения процес 11
3. Анализ на външната среда 12
3.1. Анализ на факторите с пряко въздействие 14
3.1.1. Потребители 15
3.1.2. Конкуренти 16
3.1.3. Доставчици 17
3.1.4. НЗУ 18
3.2. Анализ на факторите с косвено въздействие 19
3.2.1. Политико-икономическа ситуация 20
3.2.2. Регионални отношения 21
3.2.3. Социокултурни отношения 22
3.2.4. Технологично развитие 23
4. SWOT – анализ 24
5. Изводи от анализа на моментното състояние 24






Въведение
1.Представяне на обекта на изследване


„Глобал Консултинг“ е дружество с ограничена отговорност създадено през 1995 година със седалище и адрес на управление гр. София. Дружеството е с предмет на стопанска дейност според НКИД „Създаване и разпространяване на информация и творчески продукти; далекосъобщения“ и „Професионална дейност и научни изследвания“. „Глобал Консултинг“ ООД развива своята дейност в областта на информационните технологии:
• разработка на софтуерни системи и приложения;
• системна интеграция;
• системен анализ и проектиране;
• доставка, инсталиране и поддръжка на информационни системи и приложен софтуер.
Разработваните софтуерни системи са предназначени за правителствени организации, банки, застрахователни дружества и други търговски предприятия, работещи в среда с голям обем информация. „Глобал Консултинг“ има установени стратегически партньорства с лидери в областта на информационните технологии: Informatica, DELL EMC, Microsoft, SAS, Cisco, Unisys, OpenText. „Глобал Консултинг“ ООД е сертифицирана по стандарти ISO 9001-2013, ISO 27001 и ISO 20000-1 за информационна сигурност.


2.Анализ на вътрешната среда


Вътрешната среда на организацията включва всички компоненти, интегрирани и взаимосвързани в нея, които функционират заедно, за да бъдат постигнати целите й. Тези компоненти се управляват, тоест планират, организират и контролират от мениджърите на организацията. Важно е не само да познаваме изключително добре вътрешната среда, но и да можем да анализираме бизнес процесите и организационната и йерархична структура на фирмата, тъй като анализът е първата стъпка към подобрението. Анализът на критичната точка и анализът разходи – ползи са техники, при които вниманието е насочено върху фирмата, доставчиците и клиентите ­, докато сравняването с водещите в отрасъла и SWOT анализът са техники, които дават поглед върху конкурентите. Така нареченият метод на балансираните карти представлява система за ранно предупреждение, която може да ни помогне да определим слабите страни на фирмата. Тя действа чрез следене на ключови показатели. Друга неразделна част от фирмата е управлението. Всяка фирма зависи от персонала, но основно от ръководството и установения лидерски стил.

2.1 Мисия, цели и задачи
Мисията на дружеството е да създава, разпространява, внедрява и развива своята дейност в областта на информационните технологии. Фирмената стратегия на „Гобал Консултинг“ цели затвърждаване и подобряване на пазарните й позиции и достигане до ниво, което е по-близко до лидерското.
Целите на компанията са да отговори на изискванията на клиентите за коректно обслужване, по-ниски цени и консултация при евентуално възникнал проблем в някоя от системите.
• Да се наложи на пазара като удовлетворява потребностите и изискванията на клиентите.
• Задържане на лоялните клиенти и привличане на нови такива.
• Създаване на нови приложения и софтуери, поддръжка и обновяване на вече създадените.
• Развитие и разпространение в територията на цяла България.
• Основно производствено предприятие- лидер в индустрията.

Основните задачи на компанията са дейности като: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти на пазара.

2.2.Сътрудници
Средносписъчният брой на персонала на „Глобал Консултинг“ ООД е 30 сътрудника. Сътрудниците на организацията имат висше образование с минимум степен бакалавър със специалности инженер системна администрация и поддръжка на информационни системи, разработчик на софтуер и софтуерна архитектура, административно-управленски персонал (счетоводител, търговски директор, офис мениджър).


Изпълнител (длъжност)
Изпълнявани задачи
Технически средства
Комуникационни връзки
1
Ръководител проекти
Координира, подпомага и информира заинтересованите страни в проекта.
Работа с компютър и документация.
С управителите и с екипа, работещ по проекта.
2
Софтуерен архитект
Анализиране,предвиждане, изследване,гарантиране, тестване.

Работа с компютър.
С управителите и с ръководител проекти.
3
Разработчик на софтуерни системи
Изработка на компютърен софтуер, разработка на софтуерни продукти.
Работа с компютър.
Със софтуерен архитект и ръководител проекти.
4
Инженер тест на софтуерни продукти
Откриват проблемите и пробойните, за да се намери решение преди потребителите да са разбрали за тях.
Работа с компютър.
Със софтуерен архитект и разработчик на софтуерни системи.
5
Специалисти предварителна продажба на софтуерни продукти
Промотиране на продукта, чрез подходящите канали.
Работа с компютър, рекламни агенции.
С рекламни агенции и клиенти(бъдещи потребители).
6
Търговци
Занимават се с откриване на пазар и покупко-продажби.
Работа с компютър, следене на стоковия пазар.
С компании, които имат интерес към продуктите, които предлагаме, с управителите.
7
Административно управленски персонал
Екипно отношение, разрешаване на различни проблеми, насърчаване и стимулиране на персонала.
Работа с компютър, работа с персонал.
Контакт с персонал.
8
Офицер по сигурността
Управление на безопасността, качеството и опазване на околната среда.
Работа с компютър, с административно управленски персонал.
Контакт с управители и работен персонал.


2.3.Организационна структура на управление



Управителите ръководят четири отдела:

• Софтуерен отдел. Ръководител отдел Софтуер управлява всички процеси в отдела свързани с разработка на софтуер и разширена поддръжка на собствени софтуерни продукти. Също така отдела осъществява поддръжка на някои от партньорските софтуерни продукти (Omikron, Informatica). В отдела се осъществяват процесите по проектиране и разработване на софтуерни продукти, поддържането на собствени софтуерни продукти, документирането на софтуерните продукти. В отдел софтуер са назначени 11 сътрудника.

• Отдел Системна администрация. В отдела се осъществяват процесите по системно администриране на Windows и Linux базирани системи, EMC storage системи, поддържане на сървърни информационни системи и компютърни мрежи, както и различни мрежови ресурси за корпоративни потребители на организацията. Ръководителят на отдел системна администрация има на подчинение 5 сътрудника;

Целият материал:
Прикачени файлове
Анализ на „Глобал Консултинг“ ООД.rar
(297.81 KиБ) Свален 109 пъти
Прочетено: 480 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Икономика”