Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Бизнес план за развитие на куриерска фирма "Еконт"

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с икономика, финанси, счетоводство, маркетинг.
Брутен вътрешен продукт, безработица, брутен национален доход, валутен курс, лихвени проценти, национален дълг, потребителско търсене, процент на инфлация, търговски баланс, фондов пазар.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 296703
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 368092
Местоположение: Somewhere In Time

Бизнес план за развитие на куриерска фирма "Еконт"

Мнение от Mozo »

БИЗНЕС ПЛАН ЗА РАЗВИТИЕ НА КУРИЕРСКА ФИРМА „ЕКОНТ”

Дори хората, за които пазаруването е удоволствие, често са затруднени да намерят време за обиколка по магазините. Факт е, че времето става все по-ограничен ресурс в днешния свят на динамичен цифров бизнес. Затова все повече хора търсят начин да получат необходимите им продукти бързо и по възможност в дома си. Това не е проблем в ерата на електронната търговия. Огромен брой онлайн магазини ни дават възможност само с няколко клика да поръчаме необходимите ни стоки, да ги получим в рамките на няколко дни, а в повечето случаи дори да ги върнем без проблем, ако те не отговарят на очакванията ни. Всичко това обаче е невъзможно без наличието на съвременни куриерски услуги. Неслучайно този сегмент от пазара е във възход – така например по данни от проучване на компанията Mintel в периода 2010-1014 г. приходите на доставчиците на вътрешни куриерски услуги и експресни доставки във Великобритания са нараснали с 44%, а през следващите 5 г. се очаква броят на пратките да се увеличи с 40%, достигайки 3 млрд. през 2019 г. Днес „Еконт ” е сред най-бързо развиващите се куриерски компании изобщо в България - 31-ва в класацията на най-динамичните дружества през 2016г. Успехът за това, вероятно се дължи на непрекъснатия стремеж към постоянно нови възможности за развитие, както и на избора на подходящи партньори. В последното десетилетие се наблюдава тенденциозен ръст в развитието на електронния сектор, както и на доставките на поръчаните стоки.
„Изпращам по Еконт с опция преглед и тест” – това е може би едно от най-често срещаните констатации в социалните мрежи, когато става дума за продажба на различни стоки. В сайта на компанията може да се проследи значителен ръст на потребителите, ползващи нашите услуги – над 5,3 млн., като само за март тази година са отчетени близо 135 хил. нови потребители, а интернет търговците са повече от 2700 души. Това е част от статистиката, която прави „Еконт експрес” лидер в куриерския бизнес в България – компанията е втора по приходи през 2016г. сред компаниите в сектора, като преди нея е единствено държавната „Български пощи”, а след нея остават „Спиди” и „Ди Ейч Ел”, които са основани две години по-рано. Успешната концепция за развитие на компанията се дължи на съзнателен фокус върху акуратното и ефективно обслужване на клиентите, както и върху непрекъснатото въвеждане на подобрения. ”Еконт” се стреми към масовите домакинства на българския пазар, макар че се предлагат услуги и доставки до Румъния, Гърция, но те са доста малка част от техния обхват и не се разширяват повече от нужното в тази посока.
Част от успеха се основава и на стратегията им за проучвания, в която вземат участие различни експерти, включително и чуждестранни: IT специалисти, специалисти в сферата на логистиката, преводачи и др., които правят изследвания относно културата на чуждите потребители. В следващите години мениджмънтът на „Еконт” ще бъде насочен към онлайн ориентираните потребители, които искат да бъдат максимално улеснени спрямо услугата, която искат да получат – без излишни телефонни разговори, без да е нужно да се знае името на куриера, без да се губи време в чакане и обработка на документи. Цялата система на „Еконт” се очаква да се превърне в един виртуален пункт, който всъщност ще представлява една дигитална платформа за логистични услуги. Тази дигитална култура е тенденциозна и няма как да останем настрана спрямо бързоразвиващите се технологии, които контролират света.
Новите възможности, от които потребителите на куриерски услуги биха могли да се възползват са:
• Увеличава се търговската активност в онлайн пазаруването и дистанционното опериране на бизнес сделки(тук става дума за дребни, но нужни детайли, които правят тази услуга различна от друга, а именно дребен жест като подарък-цветя чрез куриер);
• Клиентът вече може да се разпорежда със своите стоки и пари само с едно телефонно обаждане, да пазарува от много страни във и извън Европа, без да организира пътувания;да оперира пратките си, без да напуска дома и офиса си; безкасово да заплаща дължими към куриера суми;
• Клиентите ни могат да участват в различни социални мрежи, търгувайки онлайн в различни аукциони, като по този начин могат да намерят купувачи за стоките си или обратно - да закупят желаната стока на изгодна цена – в този вид партньорство ние предлагаме изключително оптимизирани транспортни разходи;
• Могат да бъдат заплатени дължими суми по фактури към институции, банки, мобилни оператори, комунални фирми и др.;

Целият материал:
Прикачени файлове
Бизнес план за развитие на куриерска фирма "Еконт".rar
(12.42 KиБ) Свален 96 пъти
Прочетено: 773 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Икономика”