Магазин за обувки на име “PASSIONIS,,ООД
Съдържание
1.Кратко описание на бизнес идеята и условията за нейното реализиране.
Описание на дейността и услугата, която ще се предлага
2.Причини поради които смятате,че идеята ще бъде приложима и печеливша
3 Общо колко средства ще бъдат необходими
4.Какъв финансов резултат очаквате и какви други ползи в нефинансов план смятате че ще получите
5.Перспективи
1.Кратко описание на бизнес идеята и условията за нейното реализиране.Описание на дейността и услугата, която ще се предлага
PASSIONIS предлага продажба на обувки,целевата аудитория на магазина ще са клиентите на дребно,75% от женското население на града на възраст от 16 до 50 год. да пазаруват от българския пазар. Бизнесът има силна пазарна позиция и последователна стратегия. Passionis установи ясно стъпки за постигане на своята цел за следващите 5 години да отвори втори магазин за продажба на обувки.
Passionis се формира като ООД. Дружество с ограничена отговорност (ООД).Тук имаме поне двама собственика на капитала (фирмата), за разлика от ЕООД, където е един. Това е и единствената разлика между ЕООД и ООД – броят на собтвениците.Отговорността на собствениците (съдружниците) е ограничена до размера на капитала и имуществото на фирмата. Така личното им имущество (апартаменти, коли и т.н.) е обособено и защитено от кредитори на дружеството.Минималното изискване за капитал е 2 лв.Подходяща правна форма както за малък и среден бизнес, така и за голям. Това е подходяща правна структура за този тип бизнес и ще се вмести добре във нейните цели. Ръководният екип ще предлага тази структура , докато се развива бизнеса.
Passionis е в добра позиция да предлага продажба на обувки на българския пазар. Мениджърският екип има опит и компетенции , за да изпълни поставените от него цели. Мениджърският екип се ангажира да развива бизнеса като осигурява отлично обслужване на клиентите и да изгражда силна надеждна марка. Това ще бъде демонстрирано чрез техните надеждни отношения с клиенти и други заинтересовани страни. Ръководният екип поема сериозно своята отговорност и се ангажира с етичен подход към бизнеса. Нашата мисия е да задоволяваме нуждата от качествени обувки по изключително удобен начин за клиентите ни. За тях обувката да не е само необходимост,а по скоро въпрос на усещане и социална принадлежност. Ние ще се грижим за клиентите ни,като предлагаме истинско разнообразие от маркови обивки.Цветовата гама допълнително увеличава възмосностите на клиентите за избор.При нас клиентите ще открият едноцветни и разноцветни вариянти,които се срещат както в пастелни,така и в ярки нюанси. Обивките които ще ви предоставяме се отличават с ефектен дизайн. Разнообразието в моделите,материите и цветовете предлага изключително богат избор. В Passionis клиентите ще намерят обувки за всеки повод и за всеки вкус.
2.Причини поради които смятате,че идеята ще бъде приложима и печеливша
В тази част на бизнес плана ще направиме кратка характеристика на производствения план, доставките, клиентите, конкурентите на магазина(фирмата) и др.
Стоките, които ние ще предлагаме в нашия магазин ще са направени от висококачествени материали, предимно маркови.Основните клиенти на нашия магазин ще са дамите които подчертават женствеността и залагат на по-елегантната си визия.
Нашият магазин ще бъде отворен всеки ден от Понеделник до Петък
между 10:00 – 19:00 часа, Събота от 9:00 – 16:00, а Неделя – почивен ден.
В гр.Благоевград има много магазини за дамски обувки. Нашият магазин се различава оттях със това, че ще предлага маркови/дизайнерски обувки. Passionis има за цел да отвори втори магазин за продажба на обувки през следващите 5 години. Ръководният екип определи ключовите стъпки за постигане на петгодишната цел и използва установените възможности. Те ще се прилагат системно през периода.
- Заемане на пазарна ниша и разширяване на дейността;
- До края на първия годишен период да се създаде стабилна база от постоянни клиенти, по – специално средно месечен брой продадени стоки 25 средно месечен брой посещения в магазина 300.
- Магазинът да бъде добре оборудван със най – новата техника
- Да започне изграждането на втори магазин.
- Да се наложи на вътрешния пазар.
Изборът и последователността на тези действия са внимателно подбрани , за да се използва пълния потенциал на бизнес възможностите и да се гарантира постигането на целите.Мениджърският екип непрекъснато ще наблюдава бизнес резултатите спрямо целите и прави необходимите корекции. По всяко време акцентът ще бъде върху постигането на ключовите цели.Passionis определи цели , които са ангажирани със постигането. През следващата година бизнесът ще реализира продажби от 360 000лв. Продажбите ще нарастват с 30% всяка година , за да достигнат стойността от 1 028 196 лв в края на периода. До последната година от този план бизнесът ще има нетна загуба от 9 087 420лв. Една загуба не е необичайна при този тип бизнес , където фокусът е върху дългосрочното развитие. Като се има предвид нарастването на продажбите и силните основи , бизнесът има огромно влияние. Passionis възнамерява да се насочи към целевата аудитория на магазина , която е клиентите на дребно, 75% от женското население на града на възраст от 16 до 50 години със своята продажба на обувки. Този пазар представлява добра възможност за бизнеса да се възползва от неговата цветова гама допълнително увеличава възможностите за избор на клиентите. Това ще осигури силна пазарна позиция , от която да развиваме бизнеса. Passionis е изправен пред някаква конкуренция , както би се очаквало в този атрактивен пазар. ,,FAR” e основният конкурент. Тя има някои силни страни , но критичната му слабост е неговата способност. Това ще ограничи способността му да се конкурира.
,,ИНГИЛИЗ“ също има слабост , която намалява нейната ефективност на пазара. В този случай слабостта е нейната ефективност. ,,GIDO” също е потенциален конкурент , но отново има слабост в екплоатацията. В този случай слабостта е нейната експлоатация. Passionis ще може да използва слабостите на свойте конкуренти , за да спечели пазарна позиция.
Ръководен екип:
Управители:Е.Голова,В.Тренкова и М.Стефанова
Счетоводител:Искра Захариева Марчева,завършила бакалавър: счетоводство и контрол във “ВИНС” Варна 2006г.,владее отлично английски ез.и немски език,работила преди във фирма “Алкомед” през 2007-2010г.освен с дялово участие,ще подпомаага на фирмата с финансови консултации и съвети,разрешаване на проблеми с данъчната и местната администрация и други.
Продавачи:Ивана Тренчева,Никол Гергорова,Георги Чипев и Боян Чандрев
Макроикономически анализ:
-Политицеската среда е сравнително стабилна в нашата страна
-Икономическа среда на държавата ни се развива в условията на пазарна икономика
-Социална среда всеки човек има нужда от обувки
-Технологична среда използват се вече съществуващи технологии за изработка на обувки.От екологична гледна точка се използват оцветители и материи, които не вредят на околната среда и хората които ги употребяват. Икономиката на нашата страна е малка и много силно зависима от развитието на световната икономика. Поради тази причина динамиката на българската икономика зависи и се ръководи от темповете на световната икономика. Ставащото в Европа ще предопределя и развитието на българската икономика. Растежът ще е скромен. Мерките, които се взимат, може би малко ще помогнат на растежа. Износът към ЕС продължава да
спада, а вносът се увеличава.В нашата страна жизненият стандарт на населението е много нисък, поради дългият и продължителен преход от планово стопанство към
пазарна икономика. Поради това хората купуват стоки със ниско качество
или на ниски цени.
Целият материал:
Скрито съдържание!:
Регистрирайте се или влезте в акаунта си, за да видите съдържанието
Регистрирайте се или влезте в акаунта си, за да видите съдържанието
Скрито съдържание за нерегистрирани:
https://cloud.mail.ru/public/sQac/5mn2PGDjr
https://cloud.mail.ru/public/sQac/5mn2PGDjr