Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Национална агенция за приходите (НАП)

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с икономика, финанси, счетоводство, маркетинг.
Брутен вътрешен продукт, безработица, брутен национален доход, валутен курс, лихвени проценти, национален дълг, потребителско търсене, процент на инфлация, търговски баланс, фондов пазар.
Нова тема Отговори
Kotkata68
Глобална котка-идиотка
Глобална котка-идиотка
Мнения: 29946
Регистриран: пет ное 30, 2007 12:06
Репутация: 58101
пол: Жена

Национална агенция за приходите (НАП)

Мнение от Kotkata68 »

СЪДЪРЖАНИЕ:

I. УВОД

II. МИСИЯ И ВИЗИЯ НА НАЦИОНАЛНАТА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ

III. ЦЕННОСТИ, КОИТО ИЗПОВЯДВА БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ

IV. ЕТИЧНИ НОРМИ ЗА ПОВЕДЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ОТ ДАНЪЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ

1. Общи правила за поведение на данъчния служител
2. Стандарти за обслужване на клиентите
3. Въпроси, свързани с имуществото на Организацията
4. Въпроси, свързани с личното имущество
5. Конфиденциалност
6. Сблъсък на интереси
7. Осъществяване на дейност извън системата на данъчната администрация
8. Приемане на пари и подаръци
9. Поведение, уронващо престижа на данъчната администрация
10. Взаимоотношения между служителите в Организацията

V. УПРАВЛЕНИЕ НА КОНФЛИКТНИ СИТУАЦИИ

1. Конфликт-проблем или възможност за решаването на проблем
2. Причини за възникване на конфликти
3. Причини за конфликти с клиентите на НАП
4. Стратегии за справяне с конфликти
5. Типове конфликтни клиенти
6. Насоки за общуване по време на конфликтна ситуация
7. Стъпки за избягване на конфликта?
8. Как да говорим за да избегнем конфликта?

VI. БОРБА СЪС СТРЕСА НА РАБОТНОТО МЯСТО

1. Преди началото на работния ден
2. По време на разговор с клиенти
3. Освобождаване от напрежението след разговора

VII. ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА ЗА ДОКЛАДВАНЕ НА СЪМНЕНИЕ ЗА КОРУПЦИОННО ПОВЕДЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В НАЦИОНАЛНАТА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ

VIII. НАКАЗАТЕЛНА КОНВЕНЦИЯ ОТНОСНО КОРУПЦИЯТА

IX. СТРАТЕГИЯ ЗА ПРЕВЕНЦИЯ И ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА КОРУПЦИЯТА

1. Въведение
2. Превенция за противодействие на корупцията
3.Разкриване и противодействие на корупционно поведение
4.Взаимодействие с други институции и сътрудничество с клиенти на НАП

X. ЗАКЛЮЧЕНИЕ

XI. ИЗПОЛЗВАНА ЛИТЕРАТУРА



I. УВОД

Националната агенция за приходите (НАП) е специализиран държавен орган към министъра на финансите за установяване, обезпечаване и събиране на публични вземания от данъци и задължителни осигурителни вноски в Република България. НАП носи отговорността към българското общество да събира републиканските данъци и задължителните осигурителни вноски в държавата. Като приходна администрация има намерение да се развива и доказва като надежден и иновативен партньор на българската икономика, да улеснява осъществяването на бизнеса и да утвърждава България като конкурентноспособна държава в Европейския съюз.
Успехът на НАП зависи от това тя да бъде ефективна и ефикасна, като подпомага онези, които доброволно спазват своите данъчни и осигурителни задължения и предприема съответни мерки срещу онези, които не ги спазват.
Гражданите на страната ни очакват добро обслужване от държавните институции и това е тяхно право. В интерес на обществото е всички граждани и бизнеса да спазват своите данъчни и осигурителни задължения. Обществото очаква честно администриране на данъците и осигурителните вноски и високи резултати от дейността на НАП.
За да може най-добре да обслужва обществените интереси, българската държавна администрация, трябва да поддържа доверие с уважение и по професионален начин в служебните си и лични отношения с обществото и останалите служители. Задължение на всеки данъчен служител е да се запознае и спазва правилата за поведение на работното си място, да търси необходимата информация от прекия си ръководител относно интерпретацията на тези правила и да ги спазва, за да бъде работата му ефективна и ползотворна.

II. МИСИЯ И ВИЗИЯ НА НАЦИОНАЛНАТА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ

Мисията на НАП е да събира ефективно данъците и осигурителните вноски, като насърчава доброволното плащане и изисква от всеки дължимото по закон.
В своята визия НАП се определя като модерна и ефективна приходна администрация в услуга на обществото.
НАП се стреми към високо обществено доверие основано принципите: 1. законност, равнопоставеност и справедливост;
2. отговорност, честност, прозрачност;
3. ефективност, ефикасност, достъпност, надеждност.
Ценностите на НАП са:
1. екипно начало и корпоративен дух;
2. честността и доверието;
3. мотивацията и развитието на човешкият потенциал;
4. качествено обслужване.

III. ЦЕННОСТИ, КОИТО ИЗПОВЯДВА БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ

1. Данъчната администрация полага усилия да поддържа и съхранява доверието на обществото. Служителите й спазват Конституцията и законите на Република България и са предани на своята страна, а не на частни корпоративни или политически интереси;
2. Данъчната администрация се ръководи от принципите на законност, обективност и добросъвестност, като се стреми непрекъснато да усъвършенства своята дейност и подобрява качеството на обслужване на своите клиенти. Изисква от всеки дължимото по закон, нито повече, нито по-малко;
3. Данъчната администрация се ръководи от принципите на компетентност, честност и прозрачност в действията си;
4. Данъчната администрация гарантира еднакво отношение и непредубеденост към своите клиенти и не допуска дискриминация на която и да е група или което и да е отделно лице;
5. Служителите на данъчната администрация са задължени ефективно да изпълняват своите функции. Те постоянно се стремят към това средствата на Организацията да се използват рационално;
6. Данъчната администрация е готова да приема мненията на своите клиенти и служители, дори когато са критични, и е отворена за промени;
7. Организацията не допуска злоупотреби с предоставените й права и власт;
8. Данъчната администрация толерира етичното поведение в Организацията и създава условия за постигането му.
.........................................
Национална агенция за приходите (НАП).rar
(47.69 KиБ) Свален 16 пъти
Прочетено: 284 пъти

Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!

Опознават ме само тези, на които позволя... за останалите съм просто това, което виждат!

Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Икономика”