Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Годишно разпределение по физическо възпитание и спорт

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с икономика, финанси, счетоводство, маркетинг.
Брутен вътрешен продукт, безработица, брутен национален доход, валутен курс, лихвени проценти, национален дълг, потребителско търсене, процент на инфлация, търговски баланс, фондов пазар.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295460
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365247
Местоположение: Somewhere In Time

Годишно разпределение по физическо възпитание и спорт

Мнение от Mozo »

ГОДИШНО ТЕМАТИЧНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ
ПО ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТ ЗА 11 КЛАС
( 2018-2019 )
ПЪРВИ УЧЕБЕН СРОК

№ по ред на урока
№ по ред на седмицата
Тема на урочна
единица
Урочна
единица за
Компетентности като очаквани резултати от обучението
Нови понятия
Контекст и дейности за всяка урочна единица
Методи и форми на оценяване по теми и/или раздели
Забележка
(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
(8)
(9)
1
3. IX
Уводен урок. Инструктаж
Безопасни условия на работа
Притежава степен на развитие

Запознава се с изискванията за безопасни условия на работа и на специфичните критерии за оценяване на двигателните умения и навици.
Изпълнява различни упражнения за ОФП.


2
3.IX
Лека атлетика
Физическа дееспособност

Развитие на двигателните качества
Постига средното ниво за състоянието на физическата дееспособност.

Участва в кръгово занимание за развитие на двигателните качества с акцент на упражненията за развитие на скоростната издръжливост.


3
4.IX
Лека атлетика
Физическа дееспособност
Входно ниво
Оценява и сравнява постиженията
Оценъчни таблици
Изпълнява тестове за фиизческа дееспособност. Имитациони упражнения.
Измерване на бягане на 50 м и скок на дължина от място.

(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
(8)
(9)
4
4.IX
Лека атлетика
Физическа дееспособност
Входно ниво
Оценява и сравнява постиженията..
Оценъчни таблици
Изпълнява тестове за физическа дееспособност. ОРУ,СБУ имитационни упражнения.
Измерване - хвърляне на плътна топка 3 кг : 600 м (м).

5
1.X
Лека атлетика Бягане на къси разстояния
Посменен
Прилага тактически принципи, свързани с бягане на къси разстояния.
Тактика на бягане
УС на специалноподготвителните упражнения в усложнени условия чрез ограничаване на времевите условия и чрез създаване на бързо и напрегнато мислене.

Кръгово занимание











2. Предава и приема щафетна палка с изравняване на скоростите.
3. Не се затруднява при предаване или приемане на щафетна палка в зона.


От различни изходни позиции.


Разстояние от играч до играч.Сила на удър,начин на удър, позиция ръце крака.



6
2.X
Лека атлетика
Нисък и висок старт

Принципи на метода.Прилагане на спецификата на упражнението.
Техника



7
3.X
Лека атлетика
Щафетно багане

Приложения
предаване на щафета по начин отгоре с контролен белег и изравняване на скоростите.
Тактика на бягане
ЗР Предаване и приемане на щафетната палка за определяне на мястото за контролен белег. Многократно повторение.
ЗР Предаване и приемане щафетна палка отдолу и отгоре по четворки.
Използва изравняването на скоростите .


8
4.X
ВОЛЕЙБОЛ
поемане на топката отгоре

Прилага тактически принципи, свързани с вида спорт.
Техника
Подаване и поемане.Фронтален игрови.Интерактивни методи .Самостоятелна загрявка.


9
1.XI
Волейбол
Отправяне на удър от крайната линия .Посрещане

Приложение
Тактически действия при различни изх. положения
Тактика на удър
Игрови посменен.ОРУ СБУ. Самостоятелно загряване.


10
2.XI
Волейбол
ЗУ на техническите елементи в играта.Посрещане на 2ро и 3то подаване. Рфк бързина.
Посменен метод
Технически метод .Игрови
Техника
Специфика на всеки елемент.Наблягане на позиция на тялото.Бързина на действие















11
3.XI
Волейбол
Блокада –единична и двойна.Подаване с две ръце над глава.
Посменен метод
Загряване на горни крайници.ОРУ,СБУ.Самостоятелна загрявка.

Обяснение, демонстрация
Имитационни упр. без мрежа, по двойки на разтояние 5-6 м, от двете страни на мрежата на
разтояние 5-6м, след това на 7-8м, и от зоната за начален удар



12
4.XI
Волейбол
Усъвършенсване – нареждане на играчите при посрещане на начален удар. Затв. и усъвършенстване на горен лицев начален удар .
Уч.игра. Правилознание
Самооценява

Поточно изпълнение на начални удари, по10начални удара за определено време и в определена зона,редуване на къси и дълги нач.удари
Критерии за
оценяване на технико-тактически умения










Критерии за приложимост






Критерии за оценяване на теоретичните знания






Специфика на всеки елемент.Наблягане на позиция на тялото.Бързина на действие.








13
1.
XII
Волейбол
Усъвършенстване на отиграване на топки близки до мрежата и от мрежата(пускане). Затв. и усъвършенстване на тeхн.елементи
Развитие на двигателните качества
Прилага изучените действия в групови взаимодействия, като преживява различни емоции.

Поточно изпълнение на начални удари, по 10начални удара за определено време и в определена зона,редуване на къси и дълги нач.удари



14
2
XII
ТЕНИС НА МАСА
Нападателни удари.Затв. и усъвършенстване на дланен и дланен контра нападателен удар
Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.Правилознание.
-обяснение
-демонстрация
Придвижване към топката:
-с напади
-с крачки
-с поскоци и скокове




15
3
XII
ТЕНИС НА МАСА
Затв. И усъвършенстване на силно изтеглен удар ТОП-СПИН.Усъвърш. на далнен контра нападателен удар.
Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.


ЗР на координацията и съгласуваност.


16
4.
XII
ТЕНИС НА МАСА
Затв. и усъвърш. на дланен плосък завършващ удар и пуснати(къси)топки с дланен удар. Развиване на физ.качества

Прилага изучените тактически действия в групови взаимодействия, като преживява различни емоции.






















-по диагонал с топки изпращани по правата,пусната топка или редуване на силни и слаби топки
-отляво по диагонал,отдясно по
правата и в центъра на масата по права
-преминаване от нападателни към сечен удар,нач.удар в съчет. с отсечен удар


17
1/I
ТЕНИС НА МАСА Отбранителни удари.Затв. и усъвърш.на обратен изтеглен и обратен контра нападателен

Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.Правилознание.











-по диагонал с топки изпращани по правата,пусната топка или редуване на силни и слаби топки
-отляво по диагонал,отдясно по
правата и в центъра на масата по права
-преминаване от нападателни към сечен удар,нач.удар в съчет. с отсечен удар


18
2.I
ТЕНИС НА МАСА
Затв. и усъвърш. На обратен ТОП-СПИН и пуснати (къси) топки с обратен изтеглен удар. Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.Правилознание.
Приложение
Прилага изучените тактически действия в отборни взаимодействия, като преживява различни емоции.





19
3.I


















4.I
















1.II
ТЕНИС НА МАСА
Техника на
защитната игра.Затв. и усъв. на плоски отбранителни удари:
-дланен плосък удар
-обратен плосък удар
Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.Правилознание.

ТЕНИС НА МАСА
Затв. и усъвърш. на сечени отбранителни удари:
-дланен сечен отбранителен удар
-обратен сечен отбранителен удар
Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.Правилознание.

ТЕНИС НА МАСА
Затв. и усъвърш. на отбранителни изтеглени удари
-дланен изтеглен отбранителен удар
Развитие на двигателните качества
















Затвърждаване
Посменен метод
Познава и прилага правилознание в учебни игри.














ЗР Начало на бързия пробив – овладяване на отскочила от таблото топка, изходно подаване, комбинация подаване-дрибъл-подаване-атакуване със стрелба.
ЗР Придвижване и игра на защитниците от слабата страна на игрището. Учебна игра.










БИОЛОГИЯ И ЗДРАВНО ОБРАЗОВАНИЕ
-грижа за здравето и физическото състояние
-режим на хранене










БИОЛОГИЯ И ЗДРАВНО ОБРАЗОВАНИЕ
-грижа за здравето и физическото състояние
-режим на хранене





20
2.II
ТЕНИС НА МАСА
Затв. и усъвърш. на отбранителни изтеглени удари
-дланен изтеглен отбранителен удар
-обратен изтеглен отбранителен удар
Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.Правилознание.
Посменен метод
Еденични състезания на три партии по кръговата система.

-обяснение
-демонстрация
Придвижване към топката:
-с напади
-с крачки
-с поскоци и скокове











21
3.1I
ТЕНИС НА МАСА
Техника на защитната игра.Затв. и усъв. на плоски отбранителни удари:
-дланен плосък удар
-обратен плосък удар
.
Развиване на физ.качества чрез средствата на играта.Учебна игра.Правилознание


-обяснение
-демонстрация
Придвижване към топката:
-с напади
-с крачки
-с поскоци и скокове


22
4.II
ТЕНИС НА МАСА
Отбранителни удари.Затв. и усъвърш.на обратен изтеглен и обратен контра нападателен

Обяснява техниката на единична блокада и


Еденични състезания на три партии по кръговата система.







Технико-тактически умения





Критерии за приложимост






- с повторение х12 и серий по 3




Кръгова тренировка










Кръгова тренировка

23
1.III
фитнес
Затв. и усьвьршенстване горна част на тялото–гръб,гърди, корем

Обяснява техниката, ползата от ефективно й прилагане.

Развиване на физ. к-во ловкост. Правилознание.



24
2 III
ФИТНЕС
Затв. и усьвьршенстване на горна част –бицепс,трицепс и корем
Фронтален метод
Прилага изучените тактически действия в предходния час

елементи от техниката

- демонстрация


25
3 III
Фитнес
усьвьршенстване-рамо,корем.
Приложение
Прилага изучените тактически действия

- поточно изпъл
нение от различ
ни позиции
- с гири и на уред



26
4.III
Фитнес
Кръгова тренировка
Развитие на двигателните качества
поточно изпълнение


Наблягане върху всяка мускулна група



27
1.IV
ФИТНЕС
Долна част – бедро ,прасец
Приложение
Развиване на физ. качество.





28
2.IV
ФИТНЕС
Усьвьршенстване индивидуални такт. д-я в нападение.
Усъвърш. техн. елементи.
Развитие на двигателните качества
Познава и прилага правилознание в учебни игри и състезания.

- упр. с пасивно, полупасивно и активно проти-водействие
-цялостен метод


29
3.IV
ФИТНЕС
Усьвьршенстване индивид. такт. действия при изпълнение на статични положения.
Приложение
Усъвърш. техн. елем.
Разв. на бързина
Уч. игра.

Усьвьрш. инд. такт. д-я при изпълнение на дузпи. Разв. на сила. Уч. игра

- поточен метод

- щафетни игри

30
4.IV
ФИТНЕС
Усьвьрш. инд. такт. д-я в нападение – избор на място за получаване на топката. Усьвьрш. инд. такт. д-я изучени до момента.
Развитие на двигателните качества
Разв. на издържливост
Уч. игра.
Правилознание

- щафетни игри

- поточно изпълнение
Кръгова тренировка
Работа по двойки

31
1.V
ФИТНЕС
Усьвьрш. – изпълнение на пряк, непряк удар и корнер.
Затв. и усъвърш. техн. елементи.

Разв. на физ. к-ва чрез средствата на играта
Уч. игра. Правилознание




- поточно изпълнение

- щафетни игри





Задържане на равновесно устойчиво положение 5 секунди.


32
2.V
ФИТНЕС
Сила и издръжливост. Упражнение за горна част(рамо, корем).
Кръгова тренировка (цяло тяло).
- метод на тренировката
- без противник
- с условен противник
- използват се
у-я от двустр. игра
- щафетни игри

ФИЗИКА
-преместване центъра на тежеста
-своподно падане на телата
-равновесие на телата
-гравитация

силово въздействие.

33
3.V
ФИТНЕС
Затвърд. и усъвърш. на групови такт. д-я в нападение. Разуч. на съдийски жестове.

Усъвърш. техн. елементи. Разв. на физ. к-во бързина.
Уч. игра.
Коментира и изпълнява техниката на динамични упражнения.

- щафетни игри
Групови изпълнения
-по двойки
-по тройки

34
4.V
ФИТНЕС
Усьвьрш. – изпълнение на пряк, непряк удар и корнер.
Затв. и усъвърш. техн. елементи.
Усьвьрш. инд. такт. д-я изучени до момента. Разв. на издържливост
Коментира и изпълнява техниката на балансови упражнения
Уч. игра.
Правилознание


- щафетни игри

- поточно изпълнение


Групови тренировки





35
1.VI
Измерване на физическата
дееспособност.

50 метра
-600 метра
-скок от място
-хвърляне на мед.топка





Критерии за оценяване



36
2.VI
Измерване на физическата
дееспособност.

-скок от място
-хвърляне на мед.топка





ВТОРИ УЧЕБЕН СРОК
№ по ред на урока
№ по ред на седмицата
Тема на урочна
единица
Урочна
единица за
Компетентности като очаквани резултати от обучението
Нови понятия
Контекст и дейности за всяка урочна единица
Методи и форми на оценяване по теми и/или раздели
Забележка
(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
(8)
(9)
37
19
Народни хора и танци
Пайдушка четворка
Нови знания
Познава основни термини и понятия.

Разучаване на 4-тактова комбинация от 5 до 8 такт, включително многократно изпълнение.


Изпълнява самостоятелно движения на „Пайдушка четворка“.

Изпълнява смесено „Пайдушка четворка“ с хват за длани.

38
19
Народни хора и танци
Пайдушка четворка
Приложение
Самооценява прилагането на водене и следване на танцовите движения, зададени от стила и емоцията на танца.


Свързване на движенията на хорото. Правилно стилово изпълнение.


39
20
Народни хора и танци
Пайдушка четворка
Приложение
Инициира и изпълнява симетрични танцови фигури.


Правилно стилово изпълнение. Свързване на края с повторението на хорото.


(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
(8)
(9)
48
24
Туризъм
Планинско спасяване

Знае и използва правила за опазване на здравето и природата при неблагоприятни природни явления – поройни валежи, поледица, градушка и гръмотевична буря.

Запознава се с особеностите на неблагоприятните атмосферни условия.
Определя сила и величина на въздействие на опасност от неблагоприятните явления. Изпълнява предварителни мерки за предпазване.
Прилага адекватно поведение при неблагоприятни явления.





Знае и използва мерки за предпазване на собственото здраве.

49
25
Туризъм
Планинско спасяване
Приложениев
Разпознава местни ветрове

Познава различни ветрове и може да определи посоката на вятъра.
Взема предварителни мерки за предпазване от неблагоприятното влияние на вятъра.
Прилага адекватно поведение за преодоляване на неблагоприятното влияние на вятъра.
ПИ „От коя посока духа вятърът“, „Роза на ветровете“.


50
25
Волейбол
Подсигуряване на блокада

Сравнява и обяснява техниката на упражненията и ползите от ефективно им прилагане в игрови условия.

НР Подсигуряване на блокада.
УС Единична блокада и забиване по посока на засилването.
УС Скъсен долен лицев начален удар.
Двустранна игра.
Критерии за оценяване на технико-тактически умения

1. Изпълнява правилно единична блокада срещу активен нападател.
2. Изпълнява забиване по посока на засилването срещу активен защитник.
3. Взаимодейства успешно на първо, на второ или на трето подаване като нападател или защитник.





Критерии за приложимост

4. Постига успех при посрещане на горен или долен начален удар.
5. Постига успех при подсигуряване на блокада.
6. Постига точност на изпълнение на скъсен и удължен сервис.

Критерии за оценяване на теоретичните знания

Обяснява тактически комбинации между нападател и разпределител.

51
26
Волейбол
Долен начален удар

Прилага изучените тактически действия в групови и отборни взаимодействия в защита, като преживява различни емоции.

НР Взаимодействия на състезателите в защита.
ЗР Подсигуряване на блокада.
НР Удължен долен начален удар.
Учебна игра.


52
26
Волейбол
Групови взаимодействия в защита

Прилага изучените тактически действия в групови и отборни взаимодействия в нападение, като преживява различни емоции.

НР Взаимодействия на състезателите в нападение.
УС Подсигуряване на блокада.
ЗР Удължен горен начален удар.
Учебна игра.
Комплексно развитие на двигателните качества.


53
27
Волейбол
Групови взаимодействия в нападение
Приложение
Прилага изучените тактически действия в групови и отборни взаимодействия в нападение и в защита, като преживява различни емоции.

УС Игрови връзки между разпределител и нападател на първо и на второ подаване.
УС Забиване по посока на засилването с активна единична блокада.
УС Скъсен горен начален удар.


54
27
Волейбол
Отборни взаймодействия
Приложение
Прилага изучените тактически действия в групови и отборни взаимодействия в нападение и в защита, като преживява различни емоции.

УС Игрови връзки между играчите на първо, на второ и на трето подаване.
УС Забиване по посока на засилването с активна единична блокада.
УС Скъсен долен начален удар.


55
28
Волейбол
Отборни взаймодействия
Приложение
Прилага изучените тактически действия в групови и отборни взаимодействия в нападение и в защита, като преживява различни емоции.

УС Игрови връзки между разпределител и нападател.
УС Забиване по посока на засилването. Единична блокада.
Развитие на специфични за волейбола двигателни качества.


56
28
Волейбол
Спортен празник – „Ден на волейбола“
Приложение
Прилага изучените технико-тактически действия в състезателни условия.

Провеждане на състезание – сборни отбори (момичета и момчета). Подбор на отбор на класа. Класиране чрез директно елиминиране. Награждаване


57
29
Туризъм
Туристическа щафета
Приложение
Прилага умения да предава и приема щафета
сред природата.

Изпълнява туристически щафети:
„Открий, вземи и предай щафетата“, „Разнообразна щафета“.
1. Правилно изпълнява и спазва правилата на щафетни игри
2. Демонстрира амбиция за победа и действа адекватно на състезателната ситуация.

58

Туризъм
Подвижни игри на местността
Приложение
Прилага умения и въображение да играе и да се забавлява сред природата.

Изпълнява ПИ „Лов на зайци“, „Познай кой отсъства“, „Наблюдавай действията на учителя“.
Активно участва в игри на местността.

59

Баскетбол
Залъгващи движения с топка
Приложение
Самооценява изпълнението на техниката на залъгващи подавания.
Залъгващи подавания
НР Финтове с пристъпване-връщане, с пристъпване-обръщане.
НР Подаване с проникване.
УС Финтове без топка. Кръстосано водене. Двустранна игра.




Критерии за
оценяване на технико-тактически умения

1. Изпълнява успешно залъгващи финтове с топка.
2. Изпълнява правилно наказателен удар.
3. Изпълнява подаване с проникване и атакуване със стрелба.








Критерии за приложимост
4. Участва успешно в комбинация при бърз пробив с активна защита.

5. Изпълнява лична защита, без да нарушава правилата на играта.

6. Демонстрира амбиция за победа и действа адекватно на състезателната ситуация.



Критерии за оценяване на теоретичните знания

Анализира по подходящ начин игрови ситуации при бърз пробив и лична защита.


60
30
Баскетбол
Бърз пробив
Нови знания
Прилага изучените тактически действия в групови взаимодействия, като преживява различни емоции.

НР Бърз пробив – овладяване на отскочила от таблото топка, оформяне на атакуващ триъгълник.
НР Придвижване и игра на защитниците срещу нападател с топка – затваряне на коридори между защитници, между защитник и крайна линия.
УС Наказателен удар.
Учебна игра.


61
31
Баскетбол
Лична защита на ½ от игрището
Приложение
Познава и прилага правилознание в учебни игри.

ЗР Бърз пробив – овладяване на отскочила от таблото топка, оформяне на атакуващ триъгълник.
ЗР Придвижване и игра на защитниците срещу нападател с топка – затваряне на коридори между защитници и между защитник и крайна линия.
ЗР Финтове с пристъпване-връщане, с пристъпване-обръщане.
ПИ - „Кой е най-точен от наказателната линия”


62
31
Баскетбол
Бърз пробив

Прилага изучените тактически действия в отборни взаимодействия.
Само-
контрол
ЗР Бърз пробив – игра при числено превъзходство и неорганизирана защита.
ЗР Придвижване и игра на защитниците срещу нападател с топка – затваряне на коридори между защитници, между защитник и крайна линия.
Учебна игра.


63
32
Баскетбол
Лична защита
Развитие на двигателните качества
Постига ниво на развитие на физическите качества.

УС Придвижване и игра на защитниците на ½ от игрището.
УС Придвижване и игра на защитниците срещу пресичане.
УС Бърз пробив при числено превъзходство и неорганизирана защита.
Развитие на скоростна издръжливост и ловкост.


64
32
Баскетбол
Ден на баскетбола
Приложение
Прилага изучените тактически действия в отборни взаимодействия.

Провеждане на състезание - (момичета и момчета). Подбор на отбор на класа. Класиране чрез директно елиминиране. Награждаване


65
33
Туризъм
Летен туристически поход
Развитие на двигателните качества
Постига ниво на развитие на физическите качества

Изпълнява ходови преходи отсечки с времетраене за един преход от 30-40 минути, с ходовите километри за деня 4-5 км.
Изпълнява естественоприложни упражнения за хармонично развитие на двигателните качества.


1. Видимо не се уморява при придвижване в пресечен терен и на по-трудни места от терена.
2. Правилно изпълнява придвижване в различните звена на походния строй.
3. Активно участва в подвижни игри и състезания

66
33
Туризъм
Летен туристически празник
Приложение
Използва и прилага придвижване с почивки до 4 часа в гористите части на планината.

Изпълнява ходови преходи отсечки с времетраене за един преход от 30-40 минути, с ходовите километри за деня 4 или 5 км. Изпълнява игри на местността в голямата почивка по време на похода.


67
34
Техника на хвърляне
Хвърляне на плътна топка с дръжка
Нови знания
Описва, разпознава и възпроизвежда основни елементи на техника на хвърляне на плътна топка с дръжка.

НР Размахвания в предно-задна посока с усукване на тялото вляво и вдясно в хоризонталната равнина.
НР Групиране за финалното усилие чрез имитационни упражнения – хвърляне със замах отзад-встрани до напред и нагоре с пренасяне на тежестта на тялото.


68
34
Техника на хвърляне
Хвърляне на плътна топка с дръжка
Нови знания
Описва, разпознава и възпроизвежда основни елементи на техника на хвърляне на плътна топка с дръжка.

НР Хвърляне от лява напречна разкрачка, с лице по посока на хвърлянето.
НР Хвърляне от лява странична разкрачка с усукване на тялото вляво и вдясно.
ЗР Размахвания в хоризонталната равнина в предно-задна посока с усукване на тялото вляво и вдясно.


69
35
Техника на хвърляне
Хвърляне на плътна топка с дръжка
Приложение
Описва, разпознава и възпроизвежда основни елементи на техника на хвърляне на плътна топка с дръжка.

ЗР Хвърляне от лява напречна разкрачка, с лице и рамо по посока на хвърлянето.
ЗР Хвърляне от лява странична разкрачка с усукване на тялото вляво и вдясно.
ЗР Групиране за финалното усилие с пренасяне на тежестта на тялото.


70
35
Техника на
хвърляне
Хвърляне на плътна топка
с дръжка
Приложение
Самооценява изпълнението на хвърляне.

Цялостно изпълнение на хвърляне на плътна топка с дръжка.


71
36
Физическа дееспособност
Изходно ниво
Работи с таблици за оценка на физическата дееспособност. Самооценява и сравнява постиженията си.
Оценъчни таблици
Изпълнява тестове за фиизческа дееспособност.
Съпоставя постиженията си с нормативните показатели от тестовете за измерване на физическата дееспособност.
Измерване на бягане на 50 м, скок на дължина от място.

72
36
Физическа дееспособност
Изходно ниво
Работи с таблици за оценка на физическата дееспособност. Самооценява и сравнява постиженията си.
Оценъчни таблици
Изпълнява тестове за фиизческа дееспособност.
Съпоставя постиженията си с нормативните показатели от тестовете за измерване на физическата дееспособност.
Измерване - хвърляне на плътна топка 3 кг (м); изправяне от лег (момичета), бягане 300 м момичета, 600 м (м).


Урочните единици за нови знания, приложение в игрова дейност и развитие на двигателните качества са разпределени
препоръчителното в съответствие с утвърденото разпределение на учебните часове в учебната програма:
за нови знания 33% - 24 учебни часа;
за приложение в игрова дейност 44 % - 32 учебни часа;
за развитие на двигателните качества 17% - 12 учебни часа;
за диагностика на физическата дееспособност 6% - 4 учебни часа

Разпределението на урочните единици по областите на учебното съдържание включва:
18 урочни единици по лека атлетика, спортни игри – 28 урочни единици, по 14 урочни единици за волейбол и баскетбол, 13 урочни единици по гимнастика, 12 урочни единци по туризъм и за преговор една самостоятелна урочна единица.

Процентно разпределение на задължителните учебни часове за годината:
83% за задължителните области на учебното съдържание и 17% за избираемите области на учебното съдържание.

Целият материал:
Прикачени файлове
Годишно разпределение по физическо възпитание и спорт.rar
(30.55 KиБ) Свален 46 пъти
Прочетено: 2387 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Икономика”