Педагогически факултет
КУРСОВА РАБОТА
Технологии на връзки с обществеността в училище
Преподавател: Гл. ас. д-р Глушкова
I. Част първа
Удачно е екипът, отговорен за реализирането на връзките с обществеността, да се състои от: Директор; Заместник-директор по административно-стопанската дейност; Педагогически съветник; Представители на учители от всички етапи на образование - начален, прогимназиален и гимназиален (първи и втори).
Според Вас кой/кои представители на екипа по връзки с обществеността в училище биха реализирали целите/задачите в трите етапа от технологията на връзките с обществеността в образованието?
Срещу всяка цел/задача избройте представителите, като използвате следните съкращения: Д - директор, ЗДА – заместник-директор по административно-стопанската дейност, ПС – педагогически съветник, У – учител/и
Определяне на проблемите (целите):
1. Формулиране на оперативни въпроси с цел повишаване на ефективността, вследствие на публичността на училището, фиксиране на проблемни направления, изготвяне на предложения и идеи, свързани с перспективите, очаквани след използването на подхода връзки с обществеността в образованието. ( Д )
2. Разработване и предлагане на ежегодна ПР стратегия на училищната организация, съобразно възможностите, които предоставят условията на делегиран бюджет в училището. ( Д )
3. Ръководство и развиване по подходящ начин на всички дейности относно връзки с обществеността в образованието. ( ЗДА )
4. Информиране за определени инициативи, програми или мерки на различни национални и европейски институции и структури, насочени към осигуряване на публичност на училищната организация. ( Д )
5. Представяне на училищната организация по възможно най-добрия начин пред партньорите й и пред потребителите на образователни услуги и създаване на добър организационен имидж. ( Д )
Планиране и реализиране на стратегията на връзките с обществеността в образованието:
6. Проследяване и анализиране на макросредата, в която училищната организация осъществява дейността си – конкурентни училища, социалното и икономическо състояние на населеното място и важните сектори в неговото развитие, важни политически и други фактори, които влияят върху развитието на училищната организация. ( Д )
7. Контролиране на изработването и актуализацията на всички комуникационни и рекламни материали: фотографии, каталози, брошури, сувенири, презентации и др. и съблюдаване на режима на тяхното използването в случай на нелоялна конкуренция.(У)
8. Изготвяне на редовен мониторинг на медийното пространство и осигурява вътрешна информираност (на училищния колектив) за важни новини, засягащи дейността на училището. ( ЗДА )
9. Предоставяне на официални, предварително съгласувани, изявления от името на училищната организация (говорител на училищната организация). ( Д )
10. Информиране за важни протоколни събития, свързани с партньори на училището, с медии или с други организации, които са важни за дейността на училищната организация. ( Д )
11. Подготвяне на информация за дейността на училищната организация и осигуряване на условия за лесен достъп до нея за различните аудитории. ( ЗДА )
12. Осъществяване на контакт и поддържане на взаимоотношения с представители на информационни агенции, радио, телевизия, вестници, други средства за масова информация и с представители на бизнес сектора от името на училищната организация. ( ЗДА )
13. Поддържане на актуална база данни на журналисти и потенциални съмишленици на дейността на училището. ( ЗДА )
14. Организиране, консултиране, наблюдаване и осъществяване на обратна връзка в случаи на участия на представители на училищната организация в различни медийни изяви – интервюта, репортажи, външни събития и др. ( ЗДА )
15. Поддържане на уеб страница на училищната организация и своевременно актуализиране на информацията в различните секции. ( У )
16. Изработване на презентации и участие в срещи с потенциални спонсори или партньори на организацията. ( У )
17. Организиране и осъществяване на специални публични събития, промоционални материали, взаимоотношения с пресата, рекламиране и т. н. като съществена част от подхода връзки с обществеността в образованието. ( ЗДА )
18. Подготвяне на участието на училищната организация в различни презентации и форуми. ( ЗДА )
19. Съдействие при осъществяването на инициативи за привличане на оптимален брой новоприети ученици, което да гарантира и съответния оптимален размер на средствата от делегирания бюджет на училищната организация. ( У )
20. Проследяване на образователното и кариерното развитие на завършилите ученици и поддържане на взаимоотношения с тях. ( ПС )
Оценка на функционалността на стратегията:
21. Анализиране на постигнатите резултати в сферата на публичността и връзките с целевите аудитории и планира стъпки за тяхното повишаване. ( Д )
Целият материал:
Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Технологии на връзки с обществеността в училище
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 295489
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 365294
- Местоположение: Somewhere In Time
Технологии на връзки с обществеността в училище
- Прикачени файлове
-
Технологии на връзки с обществеността в училище.rar
- (69.46 KиБ) Свален 27 пъти

-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
-
Сараите на Доган и източване на Държавния резерв: Стари връзки в нов контекст
от Mozo » пон апр 14, 2025 12:25 » в Любопитни новиниФирма, свързана със собствеността върху т.нар. Боянски сарай на Ахмед Доган, се оказа, че присъства в присъдата по делото, по което бяха съдени... - 0 Отговори
- 15 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон апр 14, 2025 12:25
-
-
-
дигитални технологии
от tivi75 » съб яну 25, 2025 18:56 » в Заявки за сваляне от ПомагалоМоже ли да я свалите? Благодаря! - 1 Отговори
- 185 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
съб яну 25, 2025 20:12
-
-
-
90% от жените в следродилна депресия: С ниски нива на окситоцин, но и дъщери на нещастни майки в токсични връзки
от Mozo » вт ное 05, 2024 13:03 » в Любопитни новиниНай-силно е чувството на обреченост, имах нужда да плача, самотата ме обгърна, усещах агресия към детето ми , описва състоянието Лидия Цветкова... - 0 Отговори
- 78 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
вт ное 05, 2024 13:03
-
-
-
Дигиталните технологии, използвани от 5-7 годишни деца
от Mozo » нед окт 27, 2024 02:19 » в Технически наукиВъведение
“Децата трябва да развиват своето критично мислене и грамотност в боравенето с цифровите технологии и медии, за да играят активна роля в... - 0 Отговори
- 244 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
нед окт 27, 2024 02:19
-
-
-
Предимства и недостатъци на дигиталните технологии - презентация
Предимства и недостатъци
на дигиталните технологии
Съдържание:
Същност на дигиталните
технологии
Предимства на дигиталните
технологии
Недостатъци... - 0 Отговори
- 179 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон яну 27, 2025 00:18
-