Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Технологии на връзки с обществеността в училище

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с икономика, финанси, счетоводство, маркетинг.
Брутен вътрешен продукт, безработица, брутен национален доход, валутен курс, лихвени проценти, национален дълг, потребителско търсене, процент на инфлация, търговски баланс, фондов пазар.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295489
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365294
Местоположение: Somewhere In Time

Технологии на връзки с обществеността в училище

Мнение от Mozo »

Педагогически факултет

КУРСОВА РАБОТА
Технологии на връзки с обществеността в училище

Преподавател: Гл. ас. д-р Глушкова


I. Част първа
Удачно е екипът, отговорен за реализирането на връзките с обществеността, да се състои от: Директор; Заместник-директор по административно-стопанската дейност; Педагогически съветник; Представители на учители от всички етапи на образование - начален, прогимназиален и гимназиален (първи и втори). 
Според Вас кой/кои представители на екипа по връзки с обществеността в училище биха реализирали целите/задачите в трите етапа от технологията на връзките с обществеността в образованието? 
Срещу всяка цел/задача избройте представителите, като използвате следните съкращения: Д - директор, ЗДА – заместник-директор по административно-стопанската дейност, ПС – педагогически съветник, У – учител/и

Определяне на проблемите (целите):
1. Формулиране на оперативни въпроси с цел повишаване на ефективността, вследствие на публичността на училището, фиксиране на проблемни направления, изготвяне на предложения и идеи, свързани с перспективите, очаквани след използването на подхода връзки с обществеността в образованието. ( Д )


2. Разработване и предлагане на ежегодна ПР стратегия на училищната организация, съобразно възможностите, които предоставят условията на делегиран бюджет в училището. ( Д )


3. Ръководство и развиване по подходящ начин на всички дейности относно връзки с обществеността в образованието. ( ЗДА )


4. Информиране за определени инициативи, програми или мерки на различни национални и европейски институции и структури, насочени към осигуряване на публичност на училищната организация. ( Д )


5. Представяне на училищната организация по възможно най-добрия начин пред партньорите й и пред потребителите на образователни услуги и създаване на добър организационен имидж. ( Д )

Планиране и реализиране на стратегията на връзките с обществеността в образованието:

6. Проследяване и анализиране на макросредата, в която училищната организация осъществява дейността си – конкурентни училища, социалното и икономическо състояние на населеното място и важните сектори в  неговото развитие, важни политически и други фактори, които влияят върху развитието на училищната организация.  ( Д )


7. Контролиране на изработването и актуализацията на всички комуникационни и рекламни материали: фотографии, каталози, брошури, сувенири, презентации и др. и съблюдаване на режима на тяхното използването в случай на нелоялна конкуренция.(У)


8. Изготвяне на редовен мониторинг на медийното пространство и осигурява вътрешна информираност (на училищния колектив) за важни новини, засягащи дейността на училището.  ( ЗДА )


9. Предоставяне на официални, предварително съгласувани, изявления от името на училищната организация (говорител на училищната организация).  ( Д )


10. Информиране за важни протоколни събития, свързани с партньори на училището, с медии или с други организации, които са важни за дейността на училищната организация. ( Д )


11. Подготвяне на информация за дейността на училищната организация и осигуряване на условия за лесен достъп до нея за различните аудитории. ( ЗДА )


12. Осъществяване на контакт и поддържане на взаимоотношения с представители на информационни агенции, радио, телевизия, вестници, други средства за масова информация и с представители на бизнес сектора от името на училищната организация.  ( ЗДА )


13. Поддържане на актуална база данни на журналисти и потенциални съмишленици на дейността на училището.  ( ЗДА )


14. Организиране, консултиране, наблюдаване и осъществяване на обратна връзка в случаи на участия на представители на училищната организация в различни медийни изяви – интервюта, репортажи, външни събития и др. ( ЗДА )


15. Поддържане на уеб страница на училищната организация и своевременно актуализиране на информацията в различните секции. ( У )


16. Изработване на презентации и участие в срещи с потенциални спонсори или партньори на организацията.  ( У )


17. Организиране и осъществяване на специални публични събития, промоционални материали, взаимоотношения с пресата, рекламиране и т. н. като съществена част от подхода връзки с обществеността в образованието.  ( ЗДА )


18. Подготвяне на участието на училищната организация в различни презентации и форуми.  ( ЗДА )


19. Съдействие при осъществяването на инициативи за привличане на оптимален брой новоприети ученици,  което да гарантира и съответния оптимален размер на средствата от делегирания бюджет на училищната организация. ( У ) 


20. Проследяване на образователното и кариерното развитие на завършилите ученици и поддържане на взаимоотношения с тях.  ( ПС )

Оценка на функционалността на стратегията:

21. Анализиране на постигнатите резултати в сферата на публичността и връзките с целевите аудитории и планира стъпки за тяхното повишаване. ( Д )

Целият материал:
Прикачени файлове
Технологии на връзки с обществеността в училище.rar
(69.46 KиБ) Свален 27 пъти
Прочетено: 159 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Икономика”