Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Системи за охлаждане на двигатели с вътрешно горене

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с механиката.
Кинематика, динамика, статика, класическа механика, квантова механика, релативистична механика, механика на флуидите, биомеханика, теоретична механика, съпротивление на материалите.
Нова тема Отговори
Kotkata68
Глобална котка-идиотка
Глобална котка-идиотка
Мнения: 29946
Регистриран: пет ное 30, 2007 12:06
Репутация: 58101
пол: Жена

Системи за охлаждане на двигатели с вътрешно горене

Мнение от Kotkata68 »

Системи за охлаждане на двигатели с вътрешно горене

Системата за охлаждане на двигатели с вътрешно горене се прилага при топлинните машини за отнемане на отделената топлина, която не е превърната в механична работа. Тя е съвокупност от устройства, с които се реализирани различните технически решения за отнемане на излишната топлина от двигателя и обезпечаване най-добри условия за работа му при различни режими на натоварване.
Охладителната система на двигателите с вътрешно горене обикновено се състои от:
• кожух, който загражда горещите части на двигателя;
• радиатор, който посредством въздух охлажда идващата от двигателя гореща вода;
• вентилатор, който тласка въздух към радиатора;
• водна помпа, която принуждава водата да циркулира през охладителната система;
• термостат, поместен в тръбите, които отиват от двигателя към радиатора, и регулиращ потока на вода от двигателя към радиатора;
При горивния процес в работния цилиндър се развива температура до 2 000 0С, докато температурата на топена на чугуна е 1 300 0С. Двигателят не се разрушава поради бързото превръщане на налягането на горещите газове в работа чрез движението на буталото и механизмите, чрез изхвърлянето им от цилиндъра и от охлаждането от новата студена прясна горивна смес или въздух. Освен това горивния цилиндър и цилиндровата глава, поради добрата топлопроводимост на металния материал, бързо предават топлината. От конвекцията с охлаждащ флуид или атмосферен въздух настъпва охлаждането на двигателя до създаването на динамична най-благоприятна за работата му температура. За обезпечаване на нормална работа на ДВГ трябва да се запазят работните междини, въпреки промяната на линейните размери на отделните възли от по-високата температура. Необходимо е да се създадат условия и за охлаждане на конструктивните елементи на двигателя, отвеждащи горещите газове.
.............................
Системи за охлаждане на двигатели с вътрешно горене.rar
(31.93 KиБ) Свален 36 пъти
Прочетено: 797 пъти

Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!

Опознават ме само тези, на които позволя... за останалите съм просто това, което виждат!

Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Механика”