Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Транспортна инфраструктура

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи, и всякакви теми свързани с транспорта.
Пътен транспорт, воден транспорт, железопътен транспорт, въздушен траспорт, минен транспорт, въжен транспорт, космически транспорт, контейнерни превози, куриерски услуги, транспортна система, инфраструктура, транспортни средства, релсови пътища, превозни средства, стоки, пътища.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284430
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 335874
Местоположение: Somewhere In Time

Транспортна инфраструктура

Мнение от Mozo »

Оразмеряване на покрит склад за палетизирани единични товари, обслужван от автомобилен и железопътен транспорт.
1.Общи положения
Складът е предназначен за съхранение на палетни товарни единици (ПaТЕ) в процеса на тяхното претоварване от единия на другия вид транспорт, поради което изчисленията ще обхванат само параметрите, свързани с манипулирането на товарите. При това няма да се оптимизира технологията и съоръжаването на склада с товаро-разтоварна техника т.е. разглежданата задача се явява част от общата задача за оптимизиране на техническата съоръженост на такъв склад, при решаването на която, за всеки вариант на технологията и схема за механизация показва подхода за решаването на задачи от този вид.
Складът е едноетажен, с прави външни автомобилни и железопътни рампи. Предназначен е за товари, превозвани като вагонни пратки, без специфични изисквания за температурен, влажностен и вентилационен режим. Прието, е че оптималната схема за складиране на ПаТЕ е ивична, без стелажи, с надлъжно подреждане в два реда на височина. Автомобилната рампа е с напречно разположение на автомобилите. Товаро-разтоварните, претоварните и складовите операции се извършват с еднотипни транспортни електрокари високо повдигачи. Зададени са също продължителността на работа на железопътния и автомобилния транспорт, товаро-разтоварните фронтове (ТРФ), организацията по площ, вида и параметрите на ПаТЕ, товарооборота, продължителността на престояване на товарите в склада и вида на транспортните средства.
Необходимо е при тези изходни условия да се определят вместимостта, размерните параметри на ТРФ (рампите) и склада, минималния брой товаро-разтоварни машини (ТРМ), осигуряващи функционирането на склада и някои показатели за неговото използване, като не се отчита случайния характер на процесите.


2.Алгоритъм за изчислителния процес при оразмеряване на склада
2.1. Определяне на денонощния товарооборот на склада
Q=Qпр+Qзам=260т+260т=520т
Където:
Qпр-количеството на пристигналите товари
Qпр=260т.
Qзам-количеството на заминалите товари
Qзам=260т
2.2 Определяне на изчислителния товарооборот на склада (Qизч)
Qизч=Кнер*Q=1.28*520=666т
където:
Кнер-коефицент на неравномерност на пристигащите и заминаващите товари годишно
Кнер=1,28
Q-денонощен товарооборот на склада
2.3 Определяне на изчислителния товарооборот на склада Qпизч изразен в бройки палетизирани единици
Qпизч=Кнер*Q/qп =1,28*520/1=666 брой палети
където :
qп=40*25=1000кг=1т
qп-средна маса на товара в една палетна единица
Товарът който съм избрал за складиране и превозване е хидробитум. Пакетиран е в торби, всяка от които има маса 25кг. Палетната единица (ПаТЕ) събира 40 торби и е със стандартни размери:
b=1.2m
l=0.8m
h=1.345m
2.4 Определяне на количеството складиран товар-Qс
Qс=Кскл*Qизч=0,28*666=186,48т
Където:
Кскл - коефицент на складиране
Кскл=0,28
Qизч-изчислен товарооборот

Целият материал:
Прикачени файлове
Транспортна инфраструктура.rar
(18 KиБ) Свален 9 пъти
Прочетено: 68 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Транспорт”