Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Организация и управление на сервизната дейност в транспорта

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи, и всякакви теми свързани с транспорта.
Пътен транспорт, воден транспорт, железопътен транспорт, въздушен траспорт, минен транспорт, въжен транспорт, космически транспорт, контейнерни превози, куриерски услуги, транспортна система, инфраструктура, транспортни средства, релсови пътища, превозни средства, стоки, пътища.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 20597
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 112167
пол: Мъж

Организация и управление на сервизната дейност в транспорта

Мнение от Montoya »

КУРСОВА РАБОТА
по
„Организация и управление на сервизната дейност в транспорта”

Разработил: Проверил:
П. Маринов доц. Н.Колев
фак. №

спец. „ТУТ”

Изходни данни:
Транспортна фирма с инвентарен брой транспортни средства АИ с марка „ВАЗ” модел 2103 със средно дневен пробег lСД
АИ -120 бр.
lСД -320 км
Тип на купето -4 вр. седан
Брой места -5
Дължина, мм -4116
Широчина, мм -1611
Височина, мм -1440
Габаритна площ, м2 -6,63
Междуосие, мм -2424
Отвор на предните гуми, мм -1365
Отвор на задните гуми, мм -1321
Клирънс, мм -170
Собствена маса, кг -965
Максимално допустима маса, кг -1430
Външен радиус на завиване, мм -5600
Вътрешен радиус на завиване, мм -5900

Под периодичност на техническите въздействия при изчисленията се
разбира изминатия пробег на автомобила между две еднакви технически обслужвания. При постъпване на автомобилите за техническо обслужване № 1 (ТО-1), техническо обслужване № 2 (ТО-2) и текущ ремонт (ТР) външното измиване и подсушаване, както и измиването на двигателя и ходовата част са задължителни. За поддържане на автомобилите в изправност и техническа готовност е въведена планово-предпазна система за извършване техническо обслужване № 1 и № 2. Съвременните методи на работа изискват техническите обслужвания и текущият ремонт да се съпровождат от диагностика. Диагностиката се прилага преди техническите обслужвания, по време на изпълнението и след завършването им. Диагностиката се осъществява посредством контролни уреди и уреди, с чиято помощ се установяват параметрите на отделните възли и агрегати, които трябва да бъдат в посочените граници в технологичните карти. При техническо обслужване № 1 и № 2 се извършват различни видове работи в определен ред, съгласно технологическата документация (типовия списък на операциите) и се отстраняват малки неизправности от работната група по обслужването. Техническо обслужване № 1 и № 2 се извършва на универсални специализирани работни места (постове) на канали, обзаведени с подемни устройства, контролно-измервателни уреди, стендове, шкафове с инструменти, приспособления, съоръжения и др. Техническите обслужвания се извършват периодично в зависимост от изминатия пробег на съответните видове марки и модели автомобили. С изменение периодичността на техническите обслужвания се увеличават или намаляват разходите при поддържането на автомобилите. Периодичността на техническите обслужвания е установена на базата на проучвания и изследвания на експлоатационните и технически данни на автомобилите.

Целият материал тук
Организация и управление на сервизната дейност в транспорта.rar
(539.58 KиБ) Свален 31 пъти
Прочетено: 717 пъти
AsusVivoBook17
CPU 11th Gen Intel(R) Core(TM) i3-1115G4 [/color]RAM 16000MB DDR4; VC-Intel UHD Graphics G4
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Транспорт”