Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Проектиране на ДВГ с мощност 150 кв. - свръхпълнене

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи, и всякакви теми свързани с транспорта.
Пътен транспорт, воден транспорт, железопътен транспорт, въздушен траспорт, минен транспорт, въжен транспорт, космически транспорт, контейнерни превози, куриерски услуги, транспортна система, инфраструктура, транспортни средства, релсови пътища, превозни средства, стоки, пътища.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 296698
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 368022
Местоположение: Somewhere In Time

Проектиране на ДВГ с мощност 150 кв. - свръхпълнене

Мнение от Mozo »

1.Приемат се следните основни параметри:
Тактност τ=4
Степен на сгъстяване(геометрична) ε=10
Ефективен коефициент на полезно действие =0,28
Показател на адиабатата κ=1,33
Налягане в началото на сгъстяването =140000 Pa
Температура в началото на сгъстяването Т=350К
Въздушно отношение α=0,96
Отношение между хода и диаметъра на цилиндъра S/D=1
1.2.Определяне на основните размери на двигателя
1.2.1.Определяне на цикловата порция гориво при номинален ревим :
(1)
1.2.2.Определяне на ходовия обем на цилиндъра
(2)
1.2.3.Определяне на диаметъра на цилиндъра:
(3) √

1.2.4.Определяне на радиуса на коляното на коляновия вал:
(4)
1.2.5.Определяне на работния обем на двигателя:
(5)
1.2.6.Уточняване на ходовия обем:
(6)
1.2.7.Определяне на пълниа обем и масата на работно вещество в началото на цикъла при номинален режим:

Целият материал:
Прикачени файлове
Проектиране на ДВГ с мощност 150 кв. - свръхпълнене.rar
(533.17 KиБ) Свален 36 пъти
Прочетено: 638 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Транспорт”