Час и нещо ако са двама механици, иначе е възможно да продължи и повече. Зависи от бмв.то ама в повечето случаи е така. Взимаме най разпространения в момента вариант БМВ Е60 530 дизел. За да източиш маслото от мотора и да смениш горивния филтър който се намира отдолу под шофьорската седалка трябва да се свалят 3 пластмасови кори захванати с около 20 и отгоре винта. Горивният е хванат с планка с болт и гайка и на него се монтира подкачваща помпа. Източваш маслото и връщаш корите обратно. Отгоре за въздушния филтър се разглобява 30 минути и покрай него се сменява и поленовия филтър. Та, тегаво си е и цената за труд повярвай не е като за смяна на маслото на агилата
Пък ако трябва и маслото на автоматика да се смени ......