Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект по Философия за 9-ти клас

Безплатни есета, реферати, доклади, анализи и всякакви теми свързани с философията.
Антична философия, средновековна философия, съвременна философия, метафизика, онтология, епистемлогия, етика, полтическа философия, естетика, логика, философия на езика, философия на науката, рационализъм, емпиризъм.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284023
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334873
Местоположение: Somewhere In Time

План-конспект по Философия за 9-ти клас

Мнение от Mozo »

Примерен план за предстоящ учебен урок
Дата:
Училище:
Клас: 9
Учебен предмет:Философия
Тема: Добродетелите
Вид на урока:упражнение
Изготвил:
Факултетен №:
Време
Съдържание
Методика и организация
2мин.
Организационен момент

Проверка за отсъстващи и вписване в дневника.Поздрав към класа и въвеждащи думи.
6мин.
Актуализация назнанията.Ще започна с един обзор на това какво представляват добродетелите. Те ли са тези който доказват нашето личностно и социално развитие ?
Започвам със задаване на въпроси към класа:
• Какво наричаме добродетел?: - предполагаеми отговори от страна на учениците.
• Какво е порок?: - отново ще очаквам отговори от учениците.
Ще се стремя да се получи дискусия при обсъждането на тези въпроси!

22мин.
Съвместна работа: Дискусия
Учителя записва темата на дъската: „ Добродетелите – упражнение“.
1.Добродетелите – Аристотел за средината.

2.Добродетели и поведение.

1. Отново задавам въпроси, като целта е да се получи дискусия и да се провокират учениците да формулират тези и умело да ги защитават.
• Какво е средината според Аристотел?
• Знаем, че според Аристотел има две категории добродетели. Кои са те?

Тук е момента да раздам подготвените от мен материали върху които ще работят по групи и след това ще се обсъдят. Ще ги разделя по двойки, и ще ги помоля да попълнят таблица чрез която да затвърдят знанията си относно теорията на Аристотел за средината!
2. Под формата на дискусия отново обсъждаме различни житейски ситуации в които може да се изградят ( възпитат) някои от следните добродетели: „умереност, толерантност, откритост, точност, тактичност, честност и др.
Пример:“Стремиш се да не отхвърляш мнението на другите, да проявяваш разбиране и търпимост“. Кой добродетели тук се възпитават?- очаквам предполагаем отговор.
След това ще раздам тест, който ще решим съвместно но само първата част от него, останалата част ще я оставя за домашна работа!
8мин.
Обобщение на урока.
Отново повтаряме основните моменти от урока. Давам възможност на учениците да задават въпроси към мен.
Припомняне на основните понятия: средина, добродетел, порок излишък, недостиг.Най-важното от урока.
2мин.
Задаване на домашна работа.
Оценяване на учениците взели активно участие, следва освобождаване на класа.

Довършете втората част от теста които започнахме!

Заключителен момент

Приключване на часът и освобождаване на учениците.

Целият материал:
Прикачени файлове
План-конспект по Философия за 9-ти клас.rar
(12.2 KиБ) Свален 27 пъти
Прочетено: 270 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Философия”