Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Карта за регистриране на наблюдаван урок

Безплатни есета, реферати, доклади, анализи и всякакви теми свързани с философията.
Антична философия, средновековна философия, съвременна философия, метафизика, онтология, епистемлогия, етика, полтическа философия, естетика, логика, философия на езика, философия на науката, рационализъм, емпиризъм.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284144
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 335223
Местоположение: Somewhere In Time

Карта за регистриране на наблюдаван урок

Мнение от Mozo »

Карти за регистриране на наблюдаван урок
по
Модулно обучуние за предобиванена педагогическа квалификация
За
Учител по философия

Карта за регистриране на наблюдаван урок 1

Клас:10 Б; Учебен предмет: Философия
Тема на урока: Държавата гарант за правата на човека
Учител: Валя Пилева – старши учител по Философия,
Училище: Професионална гимназия по туризъм д-р Петър Берон гр. Велико Търново
Вид на урока- нови знания

Време
Съдържание
Методика и организация
Алтернативни предложения
Начало на учебен час: 9:50
1-5 мин.

5-15 мин.

15-25 мин.

25-40 мин.

40-45 мин.

Край на учебния час: 10:35

Проверка и пеговор на знанията от предишния урок

Преход от стария урок към новия

План на урока с 4 главни точки и с по вде под точки.
Плана се записва на дъската за да се вижда от всички.


Учебният час приключи

Поздрав на преподавателя към учениците;


Проверка на знанията от предишния час – предната година.
-припомняне на възгледите на Платон и Аристотел за държавата

- беседа
- задаване на въпроси към учениците по няколко различни начина за да я разберат всички
-Въпроси свързани с реалния живот.
- овладяване на знанията

- комбиниран урок
- използване на презентация
- снимков материал
- интерактивен метод
- мозъчна атака


- вежливо отношение на преподавателя към учениците
- обратна връзка ученик–учител
Задава въпроси за да разбере до колко са разбрали новия урок.
Докладване на дежурния за присъстващи ученици
Проверка на домашна работа

Изпитване на един ученик върху основните точки от урока и определенията


- домашна работа
Записва се на дъската!
уточнява се точно каква да е
-Филосовско есе нпо избор от двата фрагмента на точка 9 от урока. До 5 страници. Литератур по избор от авторите като Платон за държавата и Аристотел за държавата.
Есето трябва да енаписано с увод, изложение и заключение. При ползване на цитати трябва да са обозначени по правилата с кавички, автор, година и от къде е цитата.


Карта за регистриране на наблюдаван урок 2


Клас: 10 А; Учебен предмет: Философия
Тема на урока: Справедливост и право
Учител: Валя Пилева
Училище: Професионална гимназия по туризъм д-р Петър Берон гр. Велико Търново
Вид на урока: Упражнение
Цели: Целта е учениците да разберат колко е трудно да се взимат отговорни и правилни решения за животите и съдбите на хората. Да се научат на работа в екип и толерантност. Да взимат решения по определени скали и критерии.

Целият материал:
Прикачени файлове
Карта за регистриране на наблюдаван урок.rar
(60.87 KиБ) Свален 20 пъти
Прочетено: 177 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Философия”