Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Игри с гимнастически характер в часовете по ФВС в 1-4 клас

Безплатни есета, реферати, анализи, доклади и всякакви теми свързани със спорта.
Въздушни спортове, стрелба с лък, волейбол, тенис на маса, баскетбол, бейзбол, състезателни танци, спортна гимнастика, художествена гимнастика, народна топка, алпинизъм, колоездене, бойни спортове, билярд, конен спорт, риболов, футбол, голф, хандбал, зимни спортове, ветроходство, ски, хокей, кърлинг, рафтинг, гребане, плуване, гмуркане, вдигане на тежести, борба, автомобилни спортове, мотоциклетни състезания, интелектуални спортове.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284007
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334817
Местоположение: Somewhere In Time

Игри с гимнастически характер в часовете по ФВС в 1-4 клас

Мнение от Mozo »

ЗГОТВИЛ : АЛЕКСАНДРА ЕГВГЕНИЕВА ГЕОРГИЕВА
ОБРАЗОВАНИЕ : бакалавър - Педагогика на обучението по
техника и технологии.
Магистър – Педагогика на обучението по
ФВС за изявени деца и ученици.
Работа : 126 ОУ „П.Ю.Тодоров” град София
Възпитател – 1 „А” клас

СДК – НУП 2015/2016 година
ТЕМА: ЩАФЕТНА ИГРА С ГИМНАСТИЧЕСКИ
ХАРАКТЕР ЗА УЧЕНИЦИ ОТ 3 КЛАС.


ПРЕДМЕТ : Дидактика на физическото възпитание и спорта

ПРОВЕРИЛ : доц.д-р Елена Джамбазова





„БЪРЗИ,ГЪВКАВИ И СРЪЧНИ”

Играта е подходяща за основната част на урока по ФВС.
Има състезателен характер. Следи се и за правилното изпълнение на гимнастическото упражнение притегляне от лег на собственото си тяло./ извън изискаванията на ДОИ /
Притегляне от лег- /на собственото тяло , като притеглянето става главно с ръцете и второстепенно с краката/по нататък го наричаме „змия”.
1 вариант.
Разделяме класа 3 или 4 отбора според броя на учениците в класа в колона .
Всички са на една линия в различни коридори.
Първият от всяка една колона заема позиция „змия” / легнали по корем , за притегляне от лег/ при сигнал от учителя ученикът тръгва с придърпване от лег,като в ръката си държи щафета.
Когато първият ученик тръгва , вторият се нарежда на стартовата линия в същата позиция, докато състезаващият се съотборника не го докосне по рамото или ръката. Докосването от състезаващият се ученик е знак за старт на следващия ученик.
На разстояние от около 6 метра срещу всяка една колона има поставени обръчи на земята.Целта на обръчите е учениците да поставят вътре в него щафетата.
Разстоянието между стартовата линия и обръча се преминава чрез „змия” и обратно се преминава с бързо тичане/спринт.
Всеки ученик държи при старта щафетата си в ръка.

2 вариант
Всички са на една линия в различни коридори.
Всички държат в себе си при старта щафета.
Първият от всяка една колона заема позиция „змия” / легнали по корем , за притегляне от лег/ при сигнал от учителя ученикът тръгва с придърпване от лег,като в ръката си държи щафета.
Когато първият ученик тръгва , вторият се нарежда на стартовата линия в същата позиция, докато състезаващият се съотборника не го докосне по рамото или ръката. Докосването от състезаващият се ученик е знак за старт на следващия ученик.

Целият материал:
Прикачени файлове
Игри с гимнастически характер в часовете по ФВС в 1-4 клас.rar
(9.35 KиБ) Свален 28 пъти
Прочетено: 211 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Физкултура и спорт”