Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Спортна гимнастика

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи, и всякакви теми свързани със спорта.
Въздушни спортове, стрелба с лък, волейбол, тенис на маса, баскетбол, бейзбол, състезателни танци, спортна гимнастика, художествена гимнастика, народна топка, алпинизъм, колоездене, бойни спортове, билярд, конен спорт, риболов, футбол, голф, хандбал, зимни спортове, ветроходство, ски, хокей, кърлинг, рафтинг, гребане, плуване, гмуркане, вдигане на тежести, борба, автомобилни спортове, мотоциклетни състезания, интелектуални спортове.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Montoya
Модератор
Модератор
Мнения: 15774
Регистриран: съб фев 15, 2014 11:32
Репутация: 73389
пол: Мъж

Спортна гимнастика

Мнение от Montoya » съб юни 09, 2018 13:25

1.                        Първото състезание по акробатика и худ.гимнастика е през: 1952г
2.                        Първият български гимнастик,спечелил олимпийски медал е: В.Капсъзов
3.                        Първият българин, европейски шампион на земна гимнастика е: Р.Христов
4.                        Първата българска гимнастичка с европейски медал е: М.Карашка
5.                        Първи олимпийски шампион на висилка: Ст.Делчев-Москва ‘80
6.                        Абсолютен европейски шампион: Ст.Делчев-Вилнюс ‘77
7.      За развиване на взривна сила при гимнастици, силовите упражнения трябва да възлизат от макс.сила на : 20-30%
8.                        За развиване на силата най-малко ефективен е метода на: разчленен метод
9.                        За развиване на силата най-подходящ е: повторните усилия
10.                    За взривна сила при гимнастиците: упражнения за сила
11.                    За развиване на издръжливоста в гимнастиката най-неподходящ е: фронтален
12.                    Динамичната гъвкавост не може да се развива с: равновесни упражнения
13.                    Гъвкавостта трябва да бъде най-голяма в: тазобедрени и раменни стави
14.                    Физическата подготовка трябва да се провежда: целогодишно
15.                    За гимнастиката добро ниво на гъвкавост трябва да има в: тазобедрени стави
16.                    Статичната гъвкавост се развива със: силови упражнения
17.                    Гъвкавостта се развива с: махови упражнения
18.                    Кой е най-подходящия метод за развиване на бързина: състезателен
19.                    Алгоритмичния метод се използва за: обучение в техника
20.                    При кои дисциплини не се използва музикален съпровод: земна гимнастика-мъже
21.                    Относителната сила се определя от съотношението м/у: тегло и абсолютна сила
22.                    С увеличаване на телесното тегло абсолютната сила: намалява
23.                    С увеличаване на телесното тегло относителната сила: намалява
24.                    Гъвкавостта на гимнастиците бива: динамична и статична
25.                    По градиента на силата можем да определим състоянието на: взривната сила
26.  Гъвкавостта е добра когато постижението в дълбочина на наклона е: полжително
27.                    Изпълнението на статични упр.става при следния режим за проява на м.сила: изометричен
28.                    Подобряването на физ.качества става чрез: развитие и възпитание на качествата
29.                    Вътрешно-мускулната координация е компонент на: периферен фактор
30.                    Взривната сила се измерва в: кг/сек
31.                    Градиент на силата е: критерий за взривна сила
32.                    Издръжливостта зависи от: максималната сила
33.                    Качествата на гимнастика биват: двигателни
34.                    Междумускулната координация е компонент на: режима на м.съкращение
35.                    Най-ефективна е физическата подготовка: в края на тренировката
36.                    При приземяването мускулите на долни крайници работят в: плиометричен режим
37.                    Максималната мускулна сила е предимно: фенотипен фактор
38.                    Величината на м.усилия при статични упражнения: зависят от момента на силата на тежеста
39.                    При изпълнение на упражнения на висилка обикновено тялото спрямо уреда е: надлъжно
40.                    Опорните везни се изпълняват на: успоредка
41.                    Стоящите везни се изпълняват на: земна гимнастика
42.                    Везните не се изпълняват в: седеж
43.                    Търкалянията на земна гимнастика и на греда не се изпълняват по: надлъжната ос
44.                    Колелата не се изпълняват на по: надлъжната ос
45.                    Предните напречни кръгове се изпълняват от изходно положение: ръцете горе
46.                    Задните напречни кръгове се изпълняват от изходно положение: ръцете долу


Целият материал тук:
Спортна гимнастика.rar
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Прочетено: 68 пъти
HP EliteBook 8560p
CPU - Intel(R) Core(TM) i5-2540M CPU @ 2.60GHz; Chipset-Intel 6 Series/C200 Series; RAM-8320 MB DDR3; VC-Radeon HD 6400M/7400M Series; SSD Samsung EVO 650 120GB; HDD- Samsung HN-M500MBB

Нова тема Отговори

Върни се в “Физкултура и спорт”