Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Цикли при ДВГ, цикъл на Ото, цикъл на дизел, съпоставка на цикъла на дизел и цикъла на Ото, кръгов процес на газотурбина

Безплатни реферати, доклади, есета, анализи и всякакви теми свързани с техническите науки.
Архитектура, биотехнология, компютърни науки, корабостроене, космонавтика, материалознание, механика, машиностроене, химично инженерство, електротехника, ядрена енергетика, технически университет, инженерна дейност, строително инженерство, електроинженерство.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284023
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334873
Местоположение: Somewhere In Time

Цикли при ДВГ, цикъл на Ото, цикъл на дизел, съпоставка на цикъла на дизел и цикъла на Ото, кръгов процес на газотурбина

Мнение от Mozo »

Цикли при ДВГ
Реалните цикли при термичните машини се различават съсществено от теоритичните. Неизбежно обаче има два ТД източника. Горещият е обикновено някаква горивна камера в която се изгарят горивата, а другият е околната среда. Като работно тяло са намерили приложение два газообразни флуида – водна пара и газовете отделени при изгаряне на горивата. По този показател двигателите се делят на два вида – с външно и с вътрешно горене. Двигателите с вътрешно горене са основата на транспортното машиностроене. Те биват бутални и ротационни. Ротационните са двигателят на Ванкел и газовата турбина. Парните силови установки намират приложение преди всичко в енергетиката. Известна симбиоза между двигателите с външно и вътрешно горене се постига в енергетиката т.н комбинирани паро-газови цикли и при двигателя на Стерлинг.
Класически ДВГ е буталният четиритактов. Основната разлика е в изгарянето на горивото – в цикъла на Ото. Това става при V=const. , а в цикъла на Дизел при p=const.
И двата вида задължително притежават два механизма:
• коляно-мотовилков
• газоразпределен
И поне три системи:
• горивоподаваща
• охладителна
При всички цикли ще се счита, че става дума за едно и също работно тяло – идеален газ, и че циклите са обратими.
Цикъл на Ото
започва от т.1 до т.2 – адиабатно състояние. За осъществяването му се използва външен източник – манивела или стратер, а след пуска на двигателя за сметка на работата на разширение.

Целият материал:
Прикачени файлове
Цикли при ДВГ, цикъл на Ото, цикъл на дизел, съпоставка на цикъла на дизел и цикъла на Ото, кръгов процес на газотурбина.rar
(75.03 KиБ) Свален 14 пъти
Прочетено: 85 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Технически науки”