Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Психологически тренинг

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с психологията.
Съвременна психология, биологична психология, възрастова психология, генетическа психология, диференциална психология, сравнителна психология, когнитивна психология, психология на личността, психопатология, социална психология, военна психология, икономическа психология, инженерна психология, трудова психология, консултативна психология.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 283667
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 333887
Местоположение: Somewhere In Time

Психологически тренинг

Мнение от Mozo »

Русенски университет
„Ангел Кънчев”

Факултет „Природни науки и образование”
Катедра „Педагогика, психология и история”


Курсова задача
по
Ролеви тренинг
На тема
Тренинг за овладяване на агресията


Изготвил: Цветелина Славова Радева Проверил : Ас. д-р М. Кенарева
Специалност : Социална педагогика
ІІІ курс Ф№ 106365

Русе 2012г

Тренинг за овладяване на агресията
Тренингът е организиран и иницииран от директора на училище, провежда се в аулата на училището. Продължителността на тренинга два дни.
Първи ден -започва в 9.00ч. и приключва в 16ч.
Втори ден започва в 9.30ч. и приключва в 12.30ч.
Групата се състой от деца между 11- 17 години и педагическия персонал в училището.
1.Задача
Социалния педагог в училище изнася встъпителна реч с която да запознае децата с проблематика и разясни как ще протече твенингът. 9.00ч.- 9.10ч.
„Насилие в училище”
„Насилието се разглежда като резултат от агресивното поведение на хората един спрямо друг, с което преднамерено се нанася вреда – физическа или психическа. Не може да се каже еднозначно как и защо възниква насилието. Съществено влияние обаче оказват фактори като разрушаването и загубата на социални връзки в съвременното общество, промяна в ценностната система, при която стойности като солидарност, готовност за оказване на помощ или съчувствие се изтласкват на заден план, разрушаване на връзката между деца и родители и др. Насилието често се възприема и като начин да се разрешат спорове и конфликти.
Насилието от ученик над ученик, нападенията над учители, насилието над ученици от учители, нанасянето на щети на училищната собственост - всичко това са проблеми, засягащи не само България, а и целия свят. И именно поради факта, че става често срещано явление, има опасност насилието в училище все повече да се приема като нормално нещо. А тези, върху които то се упражнява, да живеят в постоянен страх.
Насилието в училище има няколко проявления. То може да бъде психически тормоз и малтретиране, физическо насилие, побой, сексуално насилие, дори агресия, при която се използват оръжия”.
Прилагам цитат по думите на дете„Аз съм момиче от 6 клас, уча в малко училище. Днес имах 'Човекът и природата' при директорката и понеже не знаех 3 буквички (Учим за скорост, движение и т.н. ) и тя се ядоса и ми каза, че съм пикла и после дойде зад мен и ме зашлеви отзад, но силничко, а аз нищо не можах да кажа, но следващия час ще я направя за 2 стотинки, както тя мен... Та имах предвид, че това е физическо насилие и не й е за първи път ... И това е противозаконно...”.
След прочита на тази статия реших, че това е един от наболялите въпроси в нашето общество днес. Другото което ми направи впечатление е това, че
и много от учителите изпалзват насилие над децата, за да разрешат педагогическите проблеми в клас.
Задачите от тренинга ще помогнат да опознаем по- добре самите себе си и ще ни помогнат да се овладяваме в напрегнати ситуции. Прилагам наколко популярни теста : Тест за Агресивност на Бъс – Дюрки, Психогеометричен тест, Тест за мотивация за одобрение- /тест на Краун и Марлоу, Тест за Интелектуална лабилност.
2. Задача 9.10- 9.20ч.
Всеки от присъстващите разполагаа с лист и химикалка. С тях пише имито което иска да използва по време на тренинга и го закача на дрехата си, прави си бадж. Пред всеки един има папка съответно съсъ същото име което е избрал и прилага тестовете в нея след като приключи. 9.15-9.20ч.
3. Задача 9.20- 10.00ч.
Тест за агресивност на Бъс – Дюрки

Целият материал:
Прикачени файлове
Психологически тренинг.rar
(23.08 KиБ) Свален 42 пъти
Прочетено: 624 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Психология”