Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Значение на трудово-конструктивната дейност за развитието на детето

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с психологията.
Съвременна психология, биологична психология, възрастова психология, генетическа психология, диференциална психология, сравнителна психология, когнитивна психология, психология на личността, психопатология, социална психология, военна психология, икономическа психология, инженерна психология, трудова психология, консултативна психология.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 283966
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334677
Местоположение: Somewhere In Time

Значение на трудово-конструктивната дейност за развитието на детето

Мнение от Mozo »

Значение на трудово-конструктивната дейност за развитието на детето”

ИЗГОТВИЛ:Павлета Иванова Иванова
СПЕЦИАЛНОСТ:ПУП-АЕ; I група; III курс


СЪДЪРЖАНИЕ:
1.Увод.
2.Играта като част от ТКД.
3.Какво представлява ТКД?
4.Роля на КД за математическото развитие на детето.
5.Социализацията на детето посредством ТКД.
6.Влиянието на ТКД върху психичните процеси на детето.
7.Връзка на ТКД с трудовото,физическото,естетическото и екологичното възпитание.
8.Значение на КД за общото развитие на детето
9.Библиография.




1.Увод
Децата учат от момента на своето раждане.Те докосват,пипат,местят,държат,стискат предмети,за да разкрият,открият и проучат света около себе си.Гледката,звукът,миризмата и опитването осигуряват указанията-те са пъководните показатели и ориентири в околносиществуващото.Децата започват да общуват чрез жестовете,звуковете,езика.Колкото с възраста стават по-мобилни,любопитството им ги води към нови действия и формо на научаване.
Между три и осем годишна възраст играта е най-важният процес,който позволява на децата да;имитират,изследват,проучват и фантазират,експериментират,опитват и разследват.Този процес можа да бъде разширяван,обогатяван чрез снабдяването,осигуряването и предвиждането на:желанията и потребностите на дцата;на удобния ммомент за физическо,социално,познавателно ,естетическо,емоционално развитие.Материалната и духовната среда,които предоставя конструктивно-техническата дейност има голяма стойност за развитието на децата.

2.Играта като част от ТКД.

В процеса на израстване и развитие детето цени много повече играчките с незавършена форма.Те могат да му служат през всичките етапи на неговото детство.Възможностите,които му предлагат са многообразни:да материализира своята идея като раглобява неадекватно в пространството,да преправя,да коригира и развива своите замисли и така нататък.Конструктивните материали компенсират психологическото несъвършенство на статичните играчки и дават възможност за разгръщане на детската фантазия,за развитието на опита,за структориране на познанието.Овладяването от детето на принципите на конструиране с неговите специфични начини на претворяване задълбочава взаимодействието на детето със света около него.В конструктивния опит се оциществяват както сензорни,моторни,така и познавателни процеси в тяхното взаимодействие по посока структориране на субективен опит.

Целият материал:
Прикачени файлове
Значение на трудово-конструктивната дейност за развитието на детето.rar
(8.17 KиБ) Свален 23 пъти
Прочетено: 154 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Психология”