Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Психология на агресивното поведение

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с психологията.
Съвременна психология, биологична психология, възрастова психология, генетическа психология, диференциална психология, сравнителна психология, когнитивна психология, психология на личността, психопатология, социална психология, военна психология, икономическа психология, инженерна психология, трудова психология, консултативна психология.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284023
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334903
Местоположение: Somewhere In Time

Психология на агресивното поведение

Мнение от Mozo »

РУСЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „АНГЕЛ КЪНЧЕВ”
ФАКУЛТЕТ ПРИРОДНИ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЕ
Курсова задача
По
Психология на агресивното поведение

ТЕМА: Оценка на дете с агресивни прояви.

1. История на живота на детето- / Тралалала Христова на 10г./жена,
2. има брат на 11 месеца, 4 клас.
2.1 Ранно детство на детето.
• Раждането на детето е нормално , било е желано.
3. Данни за насилие в детството.
• Физическо / имам съмнение , от страна на бащата но според мен в редки случаи.
• психическо / НЕ
• сексуално / НЕ
• неглежиране / НЕ
Данни за насилие в семейството но не към детето , а към родителите.

Имам някакви наблюдения , че бащата налага психическо насилия върху майка и , в които и баба и също е замесена от части, по тази начин майката няма право в семейството.Тя се чувства подтисната и без право на мнение.

3 . Семеен статус на семейството.

• Раса / Европеидна
• Етнос / Български
• Работа на родителите / Майка – безработна , Баща – работи
• Социален слой
• Образователен ценз на родителите – Майката по образование е детска учителка без дълъг стаж. Бащата е ветеринар в област (коне)
• Данни за а-соц. Прояви на в семейството /НЕ
• Взаимоотношения в семейната двойка – Отношенията не са много добри , бащата в повечето време отсъства заради работата си , понеже работи в друг град и се прибира рядко , няма време да обърне внимание .
• Възпитателен стил /Демократичен
• Отношение с братя – сестри , Пламена има брат който е на 11 месеца. Тя каза, че го обича , но също спомена , че и досаждал.
• Форми на привързаност / Надменна .

4 . Когнитивни характеристики на детето.

• Мислене – много добро за възрастта .
• Реч – също много добра.
• Въображение – богато.
• Чува отлично , построява изреченията си внимателно и ги обмисля , справя се добре за възрастта си , замисля се във въпросите и старателно отговаря.

5 . Значими възрастни.
- Дали са родителите или някой друг. Нейната майка

6 . История на поведенческите проблеми , възраст на първия поведенчески проблем.
Когато била на 5-6г. За първи път се скарва с майка си , но няма с кой друг понеже бащата отново го няма.





II . Характеристика на агресивното поведение.

1. Характеристика на настоящото поведение.
По моите наблюдения към нея , тя е надменна иска всичко да става по нейното , но съответно ако не стане в не се проявява агресия спрямо всеки, нейните приятелки , родители.

• Докато се води разговора – по време на разговора тя се държа спокойно , може би заради респекта спрямо мен.

2 . Отношение към собственото агресивно поведение.

• Вина – Изпитва вина , след като т.е нейният домашен любимец – хамстер , който е бил за нея като боксова круша. Един ден го хвърлила на земята и той умрял.
• Мотив – Направила го е , защото била ядосана , полудяла и се стигнало до това.
• Отношение към хамстера –Обичала го е много , но се е изнервила.


III. Личностни особености.

1. Емоции и чувства – доста емоционална , и малко чувствителна
• Темперамент – мисля , че мога да я определя като холерик.
• Емоционални преживявания –
• Чувства към кого?- главно към нея си , след това са останалите , винаги иска да получи това което иска , независимо от ситуацията , времето ,мястото и дори да не е по силите и както и на родителите .
• Съмнение за хиперактивност – по скоро не.

2. Здраве / без особености.

• Хронични заболявания. / НЕ
• Наранявания на главата / НЕ

3. Сексуалност

• История на интимните връзки. / НЕ
• Характеристика . / НЕ

4. Зависимости

• Има към външния си вид , винаги да е добре облечена , макар че си играе с децата навън. Вместо спорни обувки играе със неподходящи които за официални случаи.

5. Нагласи , ценности , убеждения

• Спазване на моралните норми / ДА
• Понятие за тях/ Трябвало да ги има.
• Отношение на традициите в семейството и извън него/ Да , стига да били християнски.
• Разбиране / Харесва ги.
• Съобразяване с времето / Зимно време си ляга рано , след това се събужда към 2-3 през нощта и започва да си играе с топка в стаята , вдига шум след това заспива към 5:30 и след това трудно става за училище.
• Нагласи към другите / Харесвала ги .
• Представи за себе си – самооценка / Има се за добра.

Целият материал:
Прикачени файлове
Психология на агресивното поведение.rar
(11.53 KиБ) Свален 10 пъти
Прочетено: 53 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Психология”