Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Психологическа характеристика на дете

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с психологията.
Съвременна психология, биологична психология, възрастова психология, генетическа психология, диференциална психология, сравнителна психология, когнитивна психология, психология на личността, психопатология, социална психология, военна психология, икономическа психология, инженерна психология, трудова психология, консултативна психология.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284003
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 334807
Местоположение: Somewhere In Time

Психологическа характеристика на дете

Мнение от Mozo »

Психологическа характеристика
на Айлина Енверова Кязимова
1.Възраст:6г.
2.Социален статус:
Детето произхожда от семейство с турски произход
3.Статус:посещава подготвителна група 5-6г.,
ЦДГ“Славейче“с.Бежаново
4.Родители:
Майка:изгонена от семейството,понеже е забременяла от
друг,живее в различно от детето населено място,не търси контакт с
децата си
Баща:
Постоянен адрес:с.Бежаново,обл.Ловеч,общ.Луковит
Гражданство:българско
Етнически произход:турски
Пълнолетен
Не работи
Образование:основно
Клинично и психически здрав
5.Особености на условията на живот:
Детето живее с баща си и неговите родители и по-малката си
сестра.Материалното положение на семейството е лошо,жилищно
битовите условия също.Издържат се от пенсията на дядото.
6.Най-близък кръг на общуване:
Баща,баба,дядо,деца от групата в детската градина,приятелчета
7.Взаимоотношения в най-близкия кръг:
Казват ,че нямат майка.Айлина отвреме на време казва ,че бащата ще
им доведе нова майка,което тя оценява положително и
с голямо желание очаква нейното появяване.Детето е описвано като
много непослушно от родителите си и оприличавано с неговата
майка.Като цяло децата са неглижирани и отглеждани на свобода,но
пък основните им потребности от храна и дом са задоволени.Двете
деца редовно посещават детска градина.Здравословното им състояние
е добро.Физическото равитие на Айлина е нормално за възраста.Има
правилно телодържание и стойка.Физическите качества като
сила,ловкост,бързина и издръжливост не са добре развити.
8.Отношения в групата:
Детето е приспособено към режима в детската градина и има желание
да играе с другите деца,но често е отхвърляно от тях.Капризничи и не
отстъпва играчки.Често е раздразнено и сърдито.Има постоянен
стремеж да набеждава останалите деца пред учителката.Стреми се да
е център на внимание.
На детето беше предложен въпросник за агресия и депресия по
адаптация на Е.Драголова. Не показа индикация за посочените две
състояния.
9.Равнище и развитие на съзнанието:
Няма устойчиво емоционално отношение към предмети и
хора.Стреми се да споделя преживяванията си.Бързо сменя
настроенията си и желанията.Има интерес към учебната дейност,но
вниманието му се отклонява бързо,разсеяно е .Не може да работи
самостоятелно,постоянно търси помощ.

Целият материал:
Прикачени файлове
Психологическа характеристика на дете.rar
(65.19 KиБ) Свален 52 пъти
Прочетено: 347 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Психология”