РУСЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „АНГЕЛ КЪНЧЕВ”
ФАКУЛТЕТ ПРИРОДНИ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЕ
Курсова задача
По
Психология на агресивното поведение
ТЕМА: Оценка на дете с агресивни прояви.
1. История на живота на детето- / Тралалала Христова на 10г./жена,
2. има брат на 11 месеца, 4 клас.
2.1 Ранно детство на детето.
• Раждането на детето е нормално , било е желано.
3. Данни за насилие в детството.
• Физическо / имам съмнение , от страна на бащата но според мен в редки случаи.
• психическо / НЕ
• сексуално / НЕ
• неглежиране / НЕ
Данни за насилие в семейството но не към детето , а към родителите.
Имам някакви наблюдения , че бащата налага психическо насилия върху майка и , в които и баба и също е замесена от части, по тази начин майката няма право в семейството.Тя се чувства подтисната и без право на мнение.
3 . Семеен статус на семейството.
• Раса / Европеидна
• Етнос / Български
• Работа на родителите / Майка – безработна , Баща – работи
• Социален слой
• Образователен ценз на родителите – Майката по образование е детска учителка без дълъг стаж. Бащата е ветеринар в област (коне)
• Данни за а-соц. Прояви на в семейството /НЕ
• Взаимоотношения в семейната двойка – Отношенията не са много добри , бащата в повечето време отсъства заради работата си , понеже работи в друг град и се прибира рядко , няма време да обърне внимание .
• Възпитателен стил /Демократичен
• Отношение с братя – сестри , Пламена има брат който е на 11 месеца. Тя каза, че го обича , но също спомена , че и досаждал.
• Форми на привързаност / Надменна .
4 . Когнитивни характеристики на детето.
• Мислене – много добро за възрастта .
• Реч – също много добра.
• Въображение – богато.
• Чува отлично , построява изреченията си внимателно и ги обмисля , справя се добре за възрастта си , замисля се във въпросите и старателно отговаря.
5 . Значими възрастни.
- Дали са родителите или някой друг. Нейната майка
6 . История на поведенческите проблеми , възраст на първия поведенчески проблем.
Когато била на 5-6г. За първи път се скарва с майка си , но няма с кой друг понеже бащата отново го няма.
II . Характеристика на агресивното поведение.
1. Характеристика на настоящото поведение.
По моите наблюдения към нея , тя е надменна иска всичко да става по нейното , но съответно ако не стане в не се проявява агресия спрямо всеки, нейните приятелки , родители.
• Докато се води разговора – по време на разговора тя се държа спокойно , може би заради респекта спрямо мен.
2 . Отношение към собственото агресивно поведение.
• Вина – Изпитва вина , след като т.е нейният домашен любимец – хамстер , който е бил за нея като боксова круша. Един ден го хвърлила на земята и той умрял.
• Мотив – Направила го е , защото била ядосана , полудяла и се стигнало до това.
• Отношение към хамстера –Обичала го е много , но се е изнервила.
III. Личностни особености.
1. Емоции и чувства – доста емоционална , и малко чувствителна
• Темперамент – мисля , че мога да я определя като холерик.
• Емоционални преживявания –
• Чувства към кого?- главно към нея си , след това са останалите , винаги иска да получи това което иска , независимо от ситуацията , времето ,мястото и дори да не е по силите и както и на родителите .
• Съмнение за хиперактивност – по скоро не.
2. Здраве / без особености.
• Хронични заболявания. / НЕ
• Наранявания на главата / НЕ
3. Сексуалност
• История на интимните връзки. / НЕ
• Характеристика . / НЕ
4. Зависимости
• Има към външния си вид , винаги да е добре облечена , макар че си играе с децата навън. Вместо спорни обувки играе със неподходящи които за официални случаи.
5. Нагласи , ценности , убеждения
• Спазване на моралните норми / ДА
• Понятие за тях/ Трябвало да ги има.
• Отношение на традициите в семейството и извън него/ Да , стига да били християнски.
• Разбиране / Харесва ги.
• Съобразяване с времето / Зимно време си ляга рано , след това се събужда към 2-3 през нощта и започва да си играе с топка в стаята , вдига шум след това заспива към 5:30 и след това трудно става за училище.
• Нагласи към другите / Харесвала ги .
• Представи за себе си – самооценка / Има се за добра.
Целият материал:
Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят. |
Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите. |
Ако не знаете как, кликнете тук |
Психология на агресивното поведение
- Mozo
- Skynet Cyber Unit
- Мнения: 295464
- Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
- Репутация: 365247
- Местоположение: Somewhere In Time
Психология на агресивното поведение
- Прикачени файлове
-
Психология на агресивното поведение.rar
- (11.53 KиБ) Свален 33 пъти

-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
-
Гняв и агресивно поведение при деца на 11 години
от Mozo » ср май 22, 2024 23:40 » в ПедагогикаБУРГАСКИ СВОБОДЕН УНИВЕРСИТЕТ
ЦЕНТЪР ПО ХУМАНИТАРНИ НАУКИ
Магистърска програма
„Предучилищна и начална училищна педагогика“
СТРАТЕГИИ ЗА... - 0 Отговори
- 170 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
ср май 22, 2024 23:40
-
-
-
Главчев: С неевропейско поведение РСМ не може да постигне европейски резултати
от Mozo » пон дек 16, 2024 17:18 » в Любопитни новиниСлужебният премиер Димитър Главчев потвърди позицията на България за присъединяването на Република Северна Македония (РСМ) към Европейския съюз (ЕС)... - 0 Отговори
- 59 Преглеждания
-
Последно мнение от Mozo
пон дек 16, 2024 17:18
-