Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Целодневна организация на учебно-възпитателния процес - презентация

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284135
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 335203
Местоположение: Somewhere In Time

Целодневна организация на учебно-възпитателния процес - презентация

Мнение от Mozo »

Целодневна организация на учебно­
възпитателния процес
Увод
•Годишната училищна програма за целодневна организация на учебния ден включва
организирането ,разпределението и съдържанието на дейностите по
самоподготовката, по организиран отдих и физическа активност и занимание по
интереси.
Цел
•Регламентиране /конкретизиране на условията и реда за ефективно провеждане на
целодневна организация на учебния процес за учениците от първи до четвърти клас
с оглед постигане на качествен образователно­ възпитателен процес.
Подцели
••Повишаване качеството на образователно­възпитателния процес чрез насърчаване
развитието на ключови компетентности ,творчески способности и умения за живот ,
необходими на учениците в съвременното общество при зачитане на техните
интереси, съобразно възможностите им и възрастовите им особености.
Повишаване мотивацията на учениците ,учителите и на заинтересованите страни от
прилагане на модела “ целодневна организация на учебния процес „ чрез :
а) Създаване възможност за общуване и опознаване между децата от различни
социални, етнически и културни общности чрез специално подбрани дейности,
включени в целодневната организация на учебния процес;
•••••б) Създаване на стимулираща личностното развитие на ученика предметно­
пространствена интерактивна среда, съответстваща на неговата индивидуалност и
стил на учене, модел и темп на растежа в специфичната му семейна среда;
в) Уважение към индивидуалните различия на децата – стил на възприемане и учене
, темп на работа, темперамент , потребности и интереси;
г) Изграждане на умения у учениците за самостоятелно преодоляване на
трудностите, за упоритост и системност при усвояване на учебния материал;
д) Социализация на учениците и развитие на умения за работа в екип;
е) концентрация и устойчивост на вниманието, паметта, положителна нагласа в
новата социална роля „ученик“.

Целият материал:
Прикачени файлове
Целодневна организация на учебно-възпитателния процес - презентация.rar
(788.14 KиБ) Свален 4 пъти
Прочетено: 17 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”