Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект за IV възрастова група – ПГ, 6-7 годишни

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295549
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365456
Местоположение: Somewhere In Time

План-конспект за IV възрастова група – ПГ, 6-7 годишни

Мнение от Mozo »

План –конспект

на педагогическа ситуация по ОН -Социален свят
на тема: “ Здравословно хранене“
по образователно ядро: Социална и здравословна среда
за ІV възрастова група – ПГ 6-7 годишни

Разработил:
Айлян Рамушева
Учител в ДГ „Шестте ястребинчета“
Гр. Антоново

ПЛАН- КОНСПЕКТ ЗА 6-7 ГОДИШНИ ДЕЦА

I – Открита практика с открита педагогическа ситуация

Образователно направление - Околен свят
Вид на организационната форма на обучение: Игрова познавателна ситуация

II-Тема:”Здравословно хранене”
Ядро: Социална и здравословна среда
Вид: Затвърдяване на знания

III- Цел:
1.Осъзнаване на здравето като ценност и формиране на отношение на детето към него.
2. Правила за здравословно хранене.

IV-Задачи:
1. Детето да разбере значението на храненето за укрепване на своето здраве.
2. Затвърдяване на знанията на децата за предназначението на приборите за хранене.
3. Възпитаване на умения за прилагане на норми за хранене:
-да не се разпилява храната;
-да спазват етикета на хранене.

V-Методи:
Разговор-беседа, куклен етюд, презентация, възпроизвеждане на разучени подходящи текстове и песни, разглеждане, визуализиране – слайд с правилата за здравословно хранене, раздвижване с ръце, дидактична игра, пеене.

VI.Средства:
- видове храни- пита, плодове и зеленчуци;
- нагледни материали- слайд с основните видове храни, любопитни факти за отделни храни, кошница с плодове и зеленчуци.

VII.Ключови думи:
-чистота, прибори за хранене, изпълняване и изисквания.

VIII.Материали:
за учителката: мултимедия, лаптоп, картини, постер , дъска, кукли за театър- мече и катеричка, прибори за хранене /за показ/.


IХ. Предварителна подготовка на учителя:
• Предварително избира темата.
• Подготвя презентация.
• Подготвя необходимите картини, постери и всичко необходимо за провеждане на ситуацията.

Предварителна подготовка на децата:
• Децата слушат внимателно учителката.
• Децата изпълняват зададените задачи от учителката.
• Децата изпълняват разучени подходящи текстове и песни по темата.

Х. Интегративни връзки:
• Изобразително изкуство – плавят линии с определен цвят
• БЕЛ/Б – Образуват изречения и правоговор. Рецитират стихове и казват гатанка.
• Математика – разпознаване на дневния режим.
• Музика- пеят песни.
• Физическа култура – подвижна игра.

ХІ.Очаквани резултати от дете:
• Назовава и разпознава хранителни продукти.
• Съставя кратки разширени изречения.
• Запознат е със здравословно хранене и културно поведение.

ХІІ. Похвати
• Стимулиране участието на цялата група.
• Поощрение.
• Игрови похвати.
• Преценка.

ХІІІ. Ход на педагогическия процес
Гостите се настаняват в групата.

Учител:
-Уважаеми гости, първо искам да ви приветствам всички вас с „Добре дошли“. Радвам се, че сте сред нас.
Имам удоволствието и честа да изнеса своята първа открита практика с открита педагогическа ситуация пред вас.
Днес вие ще бъдете свидетели на етап от работата ни по образователно направление Околен свят на тема „Здравословно хранене”.
Скъпи родители, разчитаме на вашето съдействие и сътрудничество.
Убедена съм, че съвместните ни усилия гарантират изграждане на трайни навици за здравословно хранене и културно поведение на масата на подрастващото ни поколение. Децата, това са нашите най-ценни богатства. За тях живеем и се трудим.
Пожелавам Ви приятно гледане.
-А сега нека да посрещнем децата от 4 възрастова ПГ група „Мечо Пух“ при ДГ „Шестте Ястребинчета“ гр. Антоново.

На подходящ музикален фон влизат децата от групата. Начело е момиче в народна носия с пита в ръце, следвано от момче (също в народна носия), носещо кошница с плодове и зеленчуци. Другите деца влизат след тях.
Децата се настаняват по местата си.

Учител:
-Заповядайте деца, настанете се по местата си.
Виждате, че днес не сме сами, а си имаме гости. Това са: ……/представят се всички гости/.
Аз вече ги поздравих, но искам и вие, като едни гостоприемни домакини да им пожелаете нещо. Какво можете да им кажете.

Целият материал:
Прикачени файлове
План-конспект за IV възрастова група – ПГ, 6-7 годишни.rar
(87.13 KиБ) Свален 881 пъти
Прочетено: 16496 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”