Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект по математика за 3 група в детска градина

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Kotkata68
Глобална котка-идиотка
Глобална котка-идиотка
Мнения: 29946
Регистриран: пет ное 30, 2007 12:06
Репутация: 58101
пол: Жена

План-конспект по математика за 3 група в детска градина

Мнение от Kotkata68 »

План-конспект по Математика
ЦДГ “Светла” 14.03.2011 г. Възраст – 5-6 год. III А група

ОН: Математика
Ядро: Количествени отношения
Цели:
1. Актуализиране детските знания за количествени отношения.
2. Брои до 8 в множество
3. Определя по количество и по друг признак
Очаквани резултати:
1. Подрежда познатите числа.
2. Назовава количества
3. Групира по вид, цвят, големина познати геометрични фигури
Материали: табло (влак с 4 вагона, госпожа Математика), шаблони на геометрични фигури с различна големина, цвят (триъгълник, квадрат, кръг, правоъгълник)

Предварителна подготовка:
На децата: запознати са с числата до 8 и с геометричните фигури – квадрат, кръг, триъгълник, правоъгълник.
На учителя: подготовка и изработка на материалите, съставяне на план-конспект
Методи, похвати и средства: беседа, онагледяване, подвижна игра, табло, геометрични фигури
Тема: Редици и колони

Ход на ситуацията:
Децата са подредени в полукръг. Пред тях има табло – влак с 4 вагона.
У: Днес ще ви разкажа една история за геометричните фигури. Знаете ли кои са те?
Д: Да!
У: Кой ще ми ги каже? (посочвам 1-2 деца)
Д: триъгълник, квадрат, кръг, правоъгълник.
У: Точно така! Браво на вас! Сега, слушайте внимателно! Един ден госпожа Математика решила да заведе своите ученици, геометричните фигури, на цирк. Циркът се намирал в съседния град, затова те трябвало да пътуват с влак. Преди да се качат във влака, госпожата ги предупредила:
- Нека всички триъгълници да се качат във вагон номер едно, всички правоъгълници във вагон номер две, всички квадрати във вагон номер три, всички кръгчета във вагон номер четири.
Фигурките били толкова нетърпеливи да тръгнат, че се качили във влака и седнали, кой където намерил. Ядосала се госпожа Математика:
- Щом не ме слушата и не сте седнали така, както ви казах, влакът няма да потегли!
У: Деца, за да потегли влака, фигурките трябва да си седнат по местата. В противен случай ще закъснеят и няма да успеят да видят представлението. Хайде заедно с вас да им помогнем да се подредят. (вдигам няколко деца. Поставят фигурките в определения вагон)
У: Защо постави тези фигури в този вагон?
Д: Защото, госпожа Математика е казала на триъгълниците да се качат във вагон номер едно.
У: Правилно! А как позна, че това е триъгълник? По какво го позна?
Д: Познах го по това, че има три върха.
=========================

Целият материал:
План-конспект по математика за 3 група в детска градина.rar
(6.31 KиБ) Свален 505 пъти
Прочетено: 10367 пъти

Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!

Опознават ме само тези, на които позволя... за останалите съм просто това, което виждат!

Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”