Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Ситуация по БЕЛ

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 284426
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 335864
Местоположение: Somewhere In Time

Ситуация по БЕЛ

Мнение от Mozo »

Регламентирана ситуация
1ва група

Изготвил:
Гинка Петрова Авджиева

Образователно направление: „Български език и литература”
Тема: „Гост” – стихотворение от Ран Босилек
Ядро: „Свързана реч – говорене и слушане”
Задачи:
1) Възприемане на кратък стихотворен текст с пролетна тематика;
2) Изразяване на емоционално отношение към лирическия герой;
3) Изживяване на радост от поетическото пресъздаване на жив обект (щъркел);
4) Установяване на емоционално – практически контакт с живата природа чрез включване на децата в подходяща подвижна игра.
Матриали и средства: дъска за рисуване; диадема на щъркел; кукли; подвижна игра.
Методи: беседа, описание
Похвати: игров, въпроси, подвижна игра, обяснения.
Ход на ситуацията:
Разигравам етюд: куклата Мими пее песничка за пролетта, а в ръчичката си държи цветя.
Пролет вече е дошла, тра-ла-ла, тра-ла-ла
По градинки и поля, тра-ла-ла, тра-ла-ла.
Кукла Катя: Здравей Мими! Защо си така радостна?
Мими: Здравей Катя! Как да не съм радостна! Виж какво топло слънце е грейнало. Погледни полянката – цялата е отрупана с красиви цветя. Набрах си букетче от тях – много хубаво ухаят! Но знаеш ли кое ме зарадва най – много? Вчера у нас пристигна гост! На нашия покрив има едно голямо гнездо, което цяла зима беше празно, а вчера, като вдигнах очи нагоре видях, че там беше кацнала едра бяла птица с дълги крака и остър клюн.
(рисувам на дъската щъркел)
Деца, досещате ли се кой е кацнал на гнездото? (щъркелът). Но, Катя, ти все още не си си свалила мартеничката! Когато видим на пролет щъркел, слагаме мартеничката под камък или я завързваме на дърво и си пожелаваме нещо хубаво. Ела Ккатя да ти покажа щъркела. (куклите се скриват)
Деца, вие видяхте ли щъркел? А свалихте ли си мартеничките?
По какво можем да познаем щъркела? (голяма бяла птица с дълги крака и остър клюн).
Погледнете – тази птица щъркел ли е? (показвам щъркел играчка)
Нека покажем как крачи. Той стои на един крак. Хайде всички деца да покажат.
Знаете ли че щъркелите цяла зима са на юг в топлите страни? Кога те се връщат при нас?
А сега ще ви кажа едо стихотворение, което поетът Ран Босилек е написал за малки деца като вас. Стихотворението се казва „Гост”. Слушайте внимателно, за да разберете кои е този гост.

Целият материал:
Прикачени файлове
Ситуация по БЕЛ.rar
(7.73 KиБ) Свален 41 пъти
Прочетено: 542 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”