Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Дидактични игри

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
MalamiR
Металист
Металист
Мнения: 21082
Регистриран: нед мар 15, 2009 17:28
Репутация: 11049
пол: Мъж
Местоположение: София

Дидактични игри

Мнение от MalamiR »

Дидактични игри
III-та група
I. Тема- „В книжарницата”
II. Цели:
1. Образователна - затвърдяване и усъвършенстване знанията за книжарницата и материалите, които се продават в нея;
2. Възпитателна – възпитаване в положително отношение към книгата; възпитаване в уважение към останалите като отговарят на въпросите (гатанките) само при посочването им от учителя
III. Материали:
1. Индивидуални листи с изобразена книжарница
2. Изрязани книжарски стоки–книги, моливи, топки и др.
3. Цветни картони с гатанки
4. Емблеми с изобразени различни материали, които се продават в книжарницата
5. Две табла – едното с картинки на кнцеларски материали, а др. картинки на различни детски играчки
IV.Ситуационен ред:
1. Провокиране:
ДУ: А, деца, чухте ли някой почука на вратата. Я да видим кой иска да ни посети? Деца, вижте кой ни е дошъл на гости, познахте ли го?
Д: Да, това е Мечо Пух!
ДУ: Точно така деца, Мечо Пух ни е дошъл на гости. Откъде го познаваме деца?
Д: Познаваме го от книжката с приказката за Мечо Пух.
ДУ: Браво, деца, а откъде можем да си я купим тази книжка?
Д: Книжката можем да си я купим от книжарница.
ДУ: Браво деца, вие наистина знаете откъде можем да си набавим книжки и затова днес ще си поиграем на много интрсни игри свързани с книжарницата.

I. Предметна игра – “Свържи със стрелки”
Учителката предварително подготвя индивидуални листи с изобразена книжарница и изрезки на материали някои, от които не могат да се набавят от книжарницата. Те трябва да свържат само онези от тях, които могат да си купят от книжарницата.
II. Предметно- словесна – „Открий излишният предмет”
Учителката поставя на табло картина с изобразени материали, които се продават в една книжарница. Тези материали са разположени по рафтове, като на всеки рафт има няколко материала ,които се повтарят в определена последователност, но между тях има по един материал, който е излишен. Децата трябва да открият този излишен предмет като посоченото от учителя дете трябва да отиде до таблото и с една черта да го задраска, също така и да се обоснове, защото точно този предмет е излишен.
III. Двигателна игра – „Намери си мястото”
Учителката предварително изготвя емблеми за децата с различни материали, които могат да се намерят в книжарниците. Поставя 3 табла на 3 различни места в занималнята (едното с картинки на канцелрски материали, второто с книги, третото табло с картинки на детски играчки). При сигнал от учителя всички деца с подскоци обиклят занимлнята и се разбъркват добре, при сигнал „намери си мястото” децата според емблемите си трябва да застанат пред съответното табло.
IV. Вербална игра – „Познай какво съм”
Предварително учителката подбира гатанки свързани с книжарницата и материалие, които се продават в нея.
Разделя групата на 2 отбора и всеки отбор последователно избра по едно цветно картонче с гатнки, на които трябва да отговорят.При всеки правилен отговор отборът получава по една точка. Победител е този отбор, който събере най-много точки.
Преценка:
Прочетено: 1056 пъти

Throw me to the wolves and I will return leading the pack!

Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”