Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

Индивидуална програма за обучение

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295471
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365247
Местоположение: Somewhere In Time

Индивидуална програма за обучение

Мнение от Mozo »

Университет ”Проф. д-р Асен Златаров”
Факултет по обществени науки
Катедра „История и философия


Курсова работа по специалност Интегрирано обучение на деца със СОП

Изготвили
Диана Табакова
Диана Великова
Дона Лаловска


Специалност: История и психология
Курс: Втори


СРЕДНО УЧИЛИЩЕ „КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ”
гр. БУРГАС
УТВЪРДИЛ
ДИРЕКТОР: ....................................... ..............................
/ име и фамилия /


ИНДИВИДУАЛНА ПРОГРАМА
ЗА
ОБУЧЕНИЕ И РАЗВИТИЕ
на дете или ученик със специални образователни потребности

I. Лични данни

Трите имена на детето или ученика: Милена……………..
Година и дата на раждане: 2006 година, 12 февруари
Място на раждане Бургас
Възраст: 11 години
Група/Клас: V
Форма на обучение: дневна
Имена, адрес, имейл адрес и телефон на родителя/представителя на детето/лицето, което полага грижи за детето: …………………………………………………………………………………………………
4. Медицински документи, издадени от съответния лекар – специалист
/приложение/
Експертно решение №0381 от 149/#####################
5. Данни за родителите /настойниците/

• Име, презиме и фамилия на майката:#######################################

Месторабота:
Телефон за връзка:#####################
• Име, презиме и фамилия на бащата:########################
Адрес:с.#########################
Месторабота:.
Телефон за връзка:
Начало на етапа: 01.10.2016г.
Край на етапа:



ІІ. Резултати от оценяването на настоящото равнище на детето / ученика от екипа:
1. Оценка на здравословното състояние на детето/ ученика ( описват се здравословните проблеми, които биха повлияли на обучението на детето/ ученика по медицински данни)
Синдром на хиперактивност и дефицт на вниманието (ХАДВ)
2. Оценка на психичните процеси и на равнището на интелектуалното развитие /от психолог/:
Преобладаващ дефицит на внимание, ниска концентрация, не успява да следват инструкциите внимателно и пълно, не остава на мястото си, когато е необходимо, избързва с даването на отговор на зададен въпрос.
3.Оценка на характеровите, поведенческите прояви и самооценката /от психолог и специален педагог/:
Бързо сменящи се противоположни насторения и висока импулсивност, трудно овладяване на емоционалното си състояние, бърз, необмислен изказ на мнение или отговор на въпрос. Слаби паметови характеристики за възрастта. Концентрира се интензивно в определна задача или обект достатъчно дълго време, стига това да представлява силен интерес.
4.Оценка на езиково-говорното развитие и на комуникативните умения /от логопед/:
С развита експресивна реч. Затруднена финна моторика. Нарушена артикулация. Комуникативни нарушения – дислексия, дисфазия.
5. Оценка на знанията, уменията и компетенциите /от специалните педагози, ресурсните учители, класните ръководители, учителите по предмети, специалистите по професионално обучение/ :
Отказ от спазване на социални правила, антисоциално поведение, разстройства на настроението, тревожни разстройства.
Домашните са лошо написани или изобщо не са написани, липсва постоянство в усилията и рядко довършва това, което е започнато;

Целият материал:
Прикачени файлове
Индивидуална програма за обучение .rar
(18.06 KиБ) Свален 17 пъти
Прочетено: 91 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”