Здравейте! Вероятно използвате блокиращ рекламите софтуер. В това няма нищо нередно, много хора го правят.

     Но за да помогнете този сайт да съществува и за да имате достъп до цялото съдържание, моля, изключете блокирането на рекламите.

  Ако не знаете как, кликнете тук

План-конспект на организация на живота на децата през първата половина на деня

Безплатни реферати, есета, доклади, анализи и всякакви теми свързани с педагогиката.
Дидактика, образование, специална педагогика, социална педагогика, военна педагогика, възпитание, формиране на личността, предучилищна педагогика, училищна педагогика, педагогика за възрастни.
Нова тема Отговори
Потребителски аватар
Mozo
Skynet Cyber Unit
Skynet Cyber Unit
Мнения: 295599
Регистриран: пет юни 01, 2007 14:18
Репутация: 365546
Местоположение: Somewhere In Time

План-конспект на организация на живота на децата през първата половина на деня

Мнение от Mozo »

План-конспект
На организация на живота на децата през първата половина на деня.

План-конспект
На организацията на живота на децата през първата половина на деня.

1.Прием на децата
-Създаване на емоционална нагласа за предстощите дейности през деня.
-Формиране на култура на поведение(Поздрав,сбогуване с родителите,доброжелателност към другите деца)
-Провокиране на интерес към самостоятелни игри и занимания.
2.Игри(дейност по избор)
3.Утринна гимнастика:Приложение на план-конспект за утринна гимнастика
4.Закуска
Формиране на културно-хигиенни навици
5.Педагогически ситуации по образователни направления:
Образователно направление-Математика,тема:”Рожден ден на фигурите”
Провел педагогическата ситуация:Златина Пенкова
Игрова култура-приложение на план-конспект
Образователно направление:Физическа култура
Провел педагогическата ситуация:Велимира Василева
Приложение на план-конспект и протокол по съответните образователни направления
6.Игрови ситуации
Приложение на план-конспекти.


План-конспект на дейност по избор

ЦДГ”Евгения Кисимова”
Дата:11.03.2014
Възрастова група: I
Цели на дейността по избор:Изразяване на собствен игрови опит,умения за игрово партньорство.
* знания: децата да пресъздават определени роли и да използват характерните за тях играчки и игрови материали:
* Умения: Умения за игрово пресъздаване и самостоятелност,създаване на игрова среда
* Отношения:Децата да покажат отношението си към дадена роля и характерните за нея дейности.
Подготовка на дейността по избор:
На учителя:Подготвя кръгове от хартия с различни цветове,панери
Ход на дейността по избор:
Основни компоненти


1.Провокиране на интерес към дейността по избор

2.Организация на дейността по избор.

3.Провята на самостоятелност и творчество

4.Перспективи


Дейност на учителя


Деца,знам че обичате да рисувате и оцветявате.А какво най-много обичате да рисувате?

Днес съм ви подготвила един кът с много картинки за оцветяване.Всеки ще си вземе лист с картинки от панерчето в къта.Но всеки лист има условие.На единият лист с картинки трябва да намерите само зелените предмети и да ги оцветите в зелено.Това е листът на който има жаба,листо и ябълка.Откривате само зелените предмети и ги оцветявате в зелено.
На другият лист с картинки условието е че трябва да открием само червените предмети и да ги оцветим с червено.Това е листът с черешките,ябълката,борче и калинка.Трябва да намерите само червените предмети и да ги оцветите в червено.

Във друг кът съм ви приготвила и друго панерче.В него има пак листи с нарисувани наполовина листенца.Вашата задача е да повторите по кунтура с моливче и да запълните с цвят листенцата.Като оцветите хубаво листенцата ще се получи много хубава и пъстра есенна картина.


Подготвила съм ви и още един кът.
Знам че обичате да подреждате пъзели.Подготвила съм ви панерче с няколко пъзела на животни.Ако правилно свържете 2-те части на пъзела ще получите животно.Така ще разбера и дали добре познавате животните.
Дейност на децата

Целият материал:
Прикачени файлове
План-конспект на организация на живота на децата през първата половина на деня.rar
(14.09 KиБ) Свален 33 пъти
Прочетено: 199 пъти
Изображение
Нова тема Отговори

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Педагогика”